Gå til innhold

Sier du gulost eller hvitost?

Even.

Heter det hvitost eller gulost?  

2 040 stemmer

1. 1. Heter det hvitost eller gulost?

• Gulost
      982
    • Hvitost/kvitost
      1003
    • Annet...
      54

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147
Akkurat som mrmus vet hva alle oss hvitinger vil si. Dere som sier gulost, det er ikke deres skyld en ufo kom å hjernevasket dere en dag, men la oss med vett i huet hjelpe dere.

Mvh to ekstra gode og pålitelige medlemmer av det hvite partiet. (mrmus og megselv)

6301998[/snapback]

La oss strekke ut potene til de forsøplede får :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Grunnen til at hvitshiten leder er jo fordi dere jukser, vet dere driver og lager nye kontoer og stemmer, noe vi som sier gulost ikke gjør!

6302063[/snapback]

Nå er du ute å sykler. Jukset tar de unevnelige Gulostinger seg av. Det har faktisk blitt bevist. Det har tilogmed CIA informert meg om sist vi spiste lunch sammen.

Edit: Savner Isbilen sine bevingede tanker.

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
jeg sier gulost.

6301812[/snapback]

.. selv om det heter Hvitost. Jeg sier "kansje" istedenfor "kan ikke". Dere er tilgitt for dialekt, men det heter hvitost. Bare innse det.

6301832[/snapback]

Det heter gulost. Ingen intelligent språkråds-diktator kan seriøst hevde at et gult objekt som finnes i de fleste kjøleskap er hvitt. - Spesielt ikke når fargeblinde utgjør en minoritetsgruppe.

Lenke til kommentar
Nesten 3000 poster om det heter hvitost eller gulost, enda har ikke dere hvitostinger skjønt at det heter gulost..  :p

6302141[/snapback]

Det er ikke så rart at det har kommet så mange poster, når noen sier at det heter Hvitost (som det egentlig heter) så sier andre at det heter Gulost .

Slik vagler det fram og tilbake hele tiden ;D

Lenke til kommentar
jeg sier gulost.

6301812[/snapback]

.. selv om det heter Hvitost. Jeg sier "kansje" istedenfor "kan ikke". Dere er tilgitt for dialekt, men det heter hvitost. Bare innse det.

6301832[/snapback]

Det heter gulost. Ingen intelligent språkråds-diktator kan seriøst hevde at et gult objekt som finnes i de fleste kjøleskap er hvitt. - Spesielt ikke når fargeblinde utgjør en minoritetsgruppe.

6302297[/snapback]

Jeg vil si hold kjeft (stille). Tine meierier selger bare HVIT-ost, ikke gul. Kanskje du spiser gul ost, men det er fordi den har ligget i vinduskarmen til ei eldgammal kjerring i 21 dager

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...