Gå til innhold

Sier du gulost eller hvitost?


Even.

Heter det hvitost eller gulost?  

2 040 stemmer

  1. 1. Heter det hvitost eller gulost?

    • Gulost
      982
    • Hvitost/kvitost
      1003
    • Annet...
      54


Anbefalte innlegg

Flere gode gruner til å si gulost og ikke hvitost.

 

- Gulost har mindre bokstaver og man sparer derfor en del penger på blyant- og tastaturslitasje.

 

- Gulost kan man skrive på to tastaturlinjer, hvitost bruker tre. Dette gjør at man ikke trenger å bevege fingrene like mye, og man kan derfor kalle gulost for et mer ergonomisk ord.

 

- Gulost høres mer seriøst ut og man blir derfor regnet som mer lærd og smart når man bruker det i stedet for hvitost, som blir brukt av uteliggere, kriminelle og folk som droppet ut av skolen 2. klasse.

6301333[/snapback]

 

 

word!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bla bla

 

bla bla bla

6300717[/snapback]

 

 

Hvem bryr seg?

Gulost er rett og slett det som er det rette begrepet, trengs ingen forklaring, hvitost er bare noe som noen har funnet på!

6300790[/snapback]

 

Slike innlegg fra forrykte Gulostinger mottas med takk. Det sies at det fødes en ny idiot hvert minutt. Når man ser på stat. så gir dette meg forvissningen om at ikke alle av disse idiotene når en så høy grad av idioti at den faller for fristelsen til å kalle noe som er hvitt for gult. :)

6300861[/snapback]

 

 

Du er flink med ord, det skal du ha.

 

Men selv om det så heter det gulost og ikke hvitost, har ikke hørt en eneste si hvitost igjennom de 16 årene jeg har levd(ja det er ikke allverden).

Gulost ftw!

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Men selv om det så heter det gulost og ikke hvitost, har ikke hørt en eneste si hvitost igjennom de 16 årene jeg har levd(ja det er ikke allverden).

 

Har du vurderrt selvmord? :hmm: Bare for å gjøre en ende på tvilen??

Lenke til kommentar
Men selv om det så heter det gulost og ikke hvitost, har ikke hørt en eneste si hvitost igjennom de 16 årene jeg har levd(ja det er ikke allverden).

Så et du basicly sier er at du/dere gulostinger sier gulost fordi dere ikke vet bedre?

6301766[/snapback]

 

 

Har da ikke sagt noe om det, lær deg å les =)

 

 

Edit: mrmus, vurderer selvmord vær jævla dag som går.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Edit: mrmus, vurderer selvmord vær jævla dag som går.

6301784[/snapback]

 

Ikke drep deg selv før du har smakt på Hvitost. Det kan gi deg et liv med mening. La oss snakke om dette. :love: Hvis du er oppriktig så er jeg sikker på at Dotten tilgir, og registrerer din stemme som hvit.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
jeg sier gulost.

6301812[/snapback]

.. selv om det heter Hvitost. Jeg sier "kansje" istedenfor "kan ikke". Dere er tilgitt for dialekt, men det heter hvitost. Bare innse det.

6301832[/snapback]

 

Du viser et nesten guddommelig hvitt storsinn, kan undermennesker misforstå godheten din?

Lenke til kommentar
Du viser et nesten guddommelig hvitt storsinn, kan undermennesker misforstå godheten din?

6301857[/snapback]

Jeg har alltid vært hvitosting! :ohmy:

 

Bare se:

 

Du tar feil! Hvitost > Gulost. EoD  :)

 

Jeg sier Kvitost da, men det er fordi jeg kommer fra Vestlandet  :)

6300815[/snapback]

Bondelandet ;)

6300827[/snapback]

 

Hvor tror du da at melken kommer fra som alle spiselige hvitoster er lagd av? Your mother`s tits? eller enda bedre Your Grandmother`s tits, som "gulosten" er lagd av. :whistle:

6300882[/snapback]

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Du viser et nesten guddommelig hvitt storsinn, kan undermennesker misforstå godheten din?

6301857[/snapback]

Jeg har alltid vært hvitosting! :ohmy:

6301873[/snapback]

 

God tap`s you on the head, and say`s good boy Dell_9200! :innocent:

Lenke til kommentar
Edit: mrmus, vurderer selvmord vær jævla dag som går.

6301784[/snapback]

 

Ikke drep deg selv før du har smakt på Hvitost. Det kan gi deg et liv med mening. La oss snakke om dette. :love: Hvis du er oppriktig så er jeg sikker på at Dotten tilgir, og registrerer din stemme som hvit.

6301833[/snapback]

 

Får nok ikke konvertert meg, her går det i gulost så det tyter ut av øra mine.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Edit: mrmus, vurderer selvmord vær jævla dag som går.

6301784[/snapback]

 

Ikke drep deg selv før du har smakt på Hvitost. Det kan gi deg et liv med mening. La oss snakke om dette. :love: Hvis du er oppriktig så er jeg sikker på at Dotten tilgir, og registrerer din stemme som hvit.

6301833[/snapback]

 

Får nok ikke konvertert meg, her går det i gulost så det tyter ut av øra mine.

6301897[/snapback]

 

Du har tydeligvis behov for hjelp. I og med at kampene er igang og du som en forvillet Hvitosting er låst bak fiendens linjer, kan jeg bare be deg om å ligge lavt. Jeg kan kontakte General Goliatmo (leder for liberal kons frigjør hær) når han blir sluppet fri fra ytre eksil, og forklare siten. Uansett så er en Hvitostings liv mere verdt enn et tonn med gulost. Stay cool and white! :thumbup:

Lenke til kommentar

Akkurat som mrmus vet hva alle oss hvitinger vil si. Dere som sier gulost, det er ikke deres skyld en ufo kom å hjernevasket dere en dag, men la oss med vett i huet hjelpe dere.

 

Mvh to ekstra gode og pålitelige medlemmer av det hvite partiet. (mrmus og megselv)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...