Gå til innhold

Sier du gulost eller hvitost?

Even.

Heter det hvitost eller gulost?  

2 040 stemmer

1. 1. Heter det hvitost eller gulost?

• Gulost
      982
    • Hvitost/kvitost
      1003
    • Annet...
      54

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
− En blir ekstremt glad i mat av å sultestreike, så det kan kanskje være en god ting for folk som er matlei. En skive med hvitost blir jo den rene lekkerbisken etter en har streiket en stund. Det er flott å få oppleve gleden over maten på den måten, sier han. 

Er ikke helt sikker på om dette ble sagt av en av de sultestreikende Afghanerne uten for The Big Thing.

Uansett støtte hentes hvor som helst.

Lenke til kommentar

Har gitt opp denne diskusjonen fo lenge siden, da hvitostingene aldri gir seg... skal vi ikke bare pakke sammen og la hvitostingene leve i den hvite rus for all tid... vil bare minne om hva hitler ønsket for verden, nemlig hvite ting, men han tok feil, ergo GULOST er riktig, basta.

Lenke til kommentar
− En blir ekstremt glad i mat av å sultestreike, så det kan kanskje være en god ting for folk som er matlei. En skive med hvitost blir jo den rene lekkerbisken etter en har streiket en stund. Det er flott å få oppleve gleden over maten på den måten, sier han. 

Er ikke helt sikker på om dette ble sagt av en av de sultestreikende Afghanerne uten for The Big Thing.

6292744[/snapback]

Jeg og noen kompiser hadde tenkt å gi de en big bite 1/2 Sub vi, med hvitløksreker :wee:

Vi mangler fortsatt en GOD del før alle på forumet har stemt, dette burde da være en sak for alle og enhver? Legg den ut på hardware.no, under artikler elns!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

6292744[/snapback]

Jeg og noen kompiser hadde tenkt å gi de en big bite 1/2 Sub vi, med hvitløksreker :wee:

Vi mangler fortsatt en GOD del før alle på forumet har stemt, dette burde da være en sak for alle og enhver? Legg den ut på hardware.no, under artikler elns!

6293199[/snapback]

God ide! Skape mere blest om vår rettferdige kamp. Ganske morsomt/sinnsykt å få opp vår lille disputt når man googler, som en av de første alternativer. :love: Det får en liksom til å føle seg litt betydningsfull ja :cool: ...eller sinnsyk da. :blush:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg mener at hele forumet bør tvinges til å avgi stemme. De som er ved sine fulle fem og såklart stemmer hvitost bør få en "tabbekonto", anslagsvis -95% warn. Forvirrede fjols som ikke kan stave, eller skrive eller mangler fargesyn burde få en tilsvarende warn i den andre enden. Nye ubesudlete blir tilbudt et kurs i osteforståelse hvor Dotten får frie hender, og hvis ikke det er nok så åpner jeg for hjemmebesøk, bønn og beskjeden/sjarmerende direkte tortur. ;)

Edit: Gulostkrekene har snublet seg til 800, sørgelig at det er ingenting å feire.

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Jeg har en synkende følelse av at denne dritten kommer til å vare i det uendelige.  :(

6293958[/snapback]

Neinei! Det er bare 1650 stemmer og 140 sider av 4,5 millioner stemmer så langt. Kan holde det gående i nesten 400 000 sider til!

Hvitost/kvitost skurrer forresten.

Lenke til kommentar
Jeg har en synkende følelse av at denne dritten kommer til å vare i det uendelige.  :(

6293958[/snapback]

Neinei! Det er bare 1650 stemmer og 140 sider av 4,5 millioner stemmer så langt. Kan holde det gående i nesten 400 000 sider til!

Hvitost/kvitost skurrer forresten.

6295493[/snapback]

Nå føler jeg mye bedre gitt

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...