Gå til innhold

Sier du gulost eller hvitost?

Even.

Heter det hvitost eller gulost?  

2 040 stemmer

1. 1. Heter det hvitost eller gulost?

• Gulost
      982
    • Hvitost/kvitost
      1003
    • Annet...
      54

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Hmm...Mistenkelig lite dritlukt :hmm: Er det på tide at Dotten kauker ut: "solgt til den dusten på fjerde rad med grønn turban" :w00t: , og la hammeren deise ned i bordplaten og forever befeste Hvitostens overherredømme.

Lenke til kommentar
Dotten ble mistenksom når han så at tre brukere hadde samme IP rett etter hverandre i denne tråden^^

Beroet ham ned ved at jeg sa det var kompiser, og at alle stemte hvitost :fun:

6271312[/snapback]

hehe. Stemte de/du hvitost?

6271328[/snapback]

Jaja, hadde de stemt gulost hadde jeg slått de :tease:

mrmus: Da vet jeg enda en ting om deg! Du har grønn turban og sitter på fjerde rad :fun: Vi sier at han er deg. Så er du ikke anonym lenger :evil:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Dotten ble mistenksom når han så at tre brukere hadde samme IP rett etter hverandre i denne tråden^^

Beroet ham ned ved at jeg sa det var kompiser, og at alle stemte hvitost :fun:

6271312[/snapback]

hehe. Stemte de/du hvitost?

6271328[/snapback]

Jaja, hadde de stemt gulost hadde jeg slått de :tease:

mrmus: Da vet jeg enda en ting om deg! Du har grønn turban og sitter på fjerde rad :fun: Vi sier at han er deg. Så er du ikke anonym lenger :evil:

6271551[/snapback]

Nå ble jeg litt såret :( Ikke nok med at jeg som er selvskreven for første rad men i tillegg er utstyrt med turban og ikke minst en dust. Nå legger jeg hue inn i gassovnen...Goodby cruel world...Satan det er jo ikke en gassovn jo... :mad:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Oh happiness!! Se hvor Gulostingen strever, uansett hvor mange bestemødre dem utsetter for sin illeluktende omtanke så makter ikke krypdyra å nærme seg. :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Veel mrmus, alt trenger ikke være fakta, mye kan være ren svada, så det eneste som er ritkig i den setningen er at du har turban.

6271658[/snapback]

I have erred and strayed like a lost ox... I have coveted my father's adultery... I have not always honoured my neighbours ass. :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Dritfin film! Siklet renner når til og med støtten kommer fra Bollywood. :!:

A man may fight for many things. His country, his friends, his principles, the glistening ear on the cheek of a golden child. But personally, I'd mud-wrestle my own mother for a ton of cash, an amusing clock and a sack of Hvitost.

Lenke til kommentar
Dritfin film! Siklet renner når til og med støtten kommer fra Bollywood. :!:

A man may fight for many things. His country, his friends, his principles, the glistening ear on the cheek of a golden child. But personally, I'd mud-wrestle my own mother for a ton of cash, an amusing clock and a sack of Hvitost.

6271786[/snapback]

Mrmus, du setter ord på det meste :D

Lenke til kommentar

jeg er en vaskeekte bergenser, og i bergen heter det HVITOST. man blir henrettet om man sier "gulost" her. har intense drømmer om at synnøve finden går konkurs, og kunne aldri tenke meg å spise synnøve sin "gulost".. heller dø enn å spise "gulost"! for osten er jo faen HVIT. ikke gul i det hele tatt!

Lenke til kommentar
jeg er en vaskeekte bergenser, og i bergen heter det HVITOST. man blir henrettet om man sier "gulost" her. har intense drømmer om at synnøve finden går konkurs, og kunne aldri tenke meg å spise synnøve sin "gulost".. heller dø enn å spise "gulost"! for osten er jo faen HVIT. ikke gul i det hele tatt!

6272272[/snapback]

Osten er ikke hvit for fem flate øre. En vanlig, norsk ost er like gul som Big Bird, Homer Simpson, eller en Lamborghini.

Hvitostinger sier kuer, et kjevle, og et hamster. :tease:

Endret av superseven
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...