Gå til innhold

Sier du gulost eller hvitost?

Even.

Heter det hvitost eller gulost?  

2 040 stemmer

1. 1. Heter det hvitost eller gulost?

• Gulost
      982
    • Hvitost/kvitost
      1003
    • Annet...
      54

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147

ÅÅÅÅÅ den liflige lyden av ostehøvelen som føres gjennom velmørnet hvitost. Champagnekorkene spretter, kvinnene ler så kåt og livet er en fest.

Angstskrikene fra Gulostinger når mamma tar kvelertak på en utildekket hvitost som har ligget ute og blitt uappetittelig gulnet, og sier nå skal snart Grandiosaen være servert gutter! Vil dere ha brus eller saft til festmåltidet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hjelpe meg, 2116 innlegg om "gulost" eller "hvitost"! Velkommen til diskusjon.no. Dere klarer det virkelig :D

Jeg har en diskusjon inni meg om det heter gulost eller hvitost, så jeg vet ikke hva jeg skal stemme her :p

6253648[/snapback]

Det er bare et riktig svar..

*trommevirvel*

*ser bort på gulostingene*

*ser bort på hvitostingene*

*stille. bare trommevirvel nå, folk er nervøse*

Hvitost!

6253738[/snapback]

Den var "nais" du! ;)

"Go Hvitost!"

Lenke til kommentar
ÅÅÅÅÅ den liflige lyden av ostehøvelen som føres gjennom velmørnet hvitost. Champagnekorkene spretter, kvinnene ler så kåt og livet er en fest.

Angstskrikene fra Gulostinger når mamma tar kvelertak på en utildekket hvitost som har ligget ute og blitt uappetittelig gulnet, og sier nå skal snart Grandiosaen være servert gutter! Vil dere ha brus eller saft til festmåltidet?

6253863[/snapback]

Brus, cola :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

6253863[/snapback]

Brus, cola :)

6253928[/snapback]

Ja eller noe annet ufyselig...Kanskje et glass melk eller havresaft kunne passe til Gulostskorpene lille venn. Uansett mor humper videre ved hjelp av sin gåstol og lurer på hvorfor hun satte Gulostingen til verden ...?

Lenke til kommentar
Og forresten; Kongen sier hvitost. Det er avgjort.  :woot:

6250715[/snapback]

Bevis?

6251517[/snapback]

Bevis? Stoler du ikke nok på Dotten? Den brukeren som kanskje er tredobbelt så ærlig som den jevne diskusjon.no bruker!?

Jeg vil ikke så noen tvil i Dottens uttaelse, jeg tror på fyren og det burde dere gulostinger også gjøre. Og forøvrig har dere fått to kjendisers uttaelser (Pernille Sørensen og Kristin Skogheim sa gulost) gratis fra meg! Og jeg er en 100% hvitosting, jeg kunne tiet stille og ikke sagt noe, men jeg kom hit og sa sannheten. Og det er mer enn de fleste gulostinger ville gjort tror jeg.

Lenke til kommentar
Kongen              røyka.

6255155[/snapback]

Jasså, siden dere er så fasinert av gulfargen vil jeg anta at dere har gule tenner, som er et resultat av all deres røyking etter søken om å få det?

Nei, begynn nå ikke å dra inn røyking her, det blir nesten litt for barnslig.

"Åååh, alle som røyker er dumme!1!!1!!1!1!!111!! HAHAHHAHAHAHHAH" :ermm:

EDIT: Første avsnitt er ironisk ment for de som ikke forstår det. Forklaring finner dere her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=6255867

La i tillegg inn quoten for at det skal være enda lettere å forstå.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...