chipmann Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 tusen takk. Post gjerne en av kodene dine her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=579775 Nå drar jeg til Hellas! Hade alle sammen! Sees om en uke! jippi :D ! Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 takk for hjelpen. jeg lastet ned programmet py2exe, men hva gjør jeg nå? jeg vet ikke hvilken av filene jeg skal åpne :( Lenke til kommentar
Sondre1504 Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Dette er en link hvor en bruker har fått en ganske grundig forklaring: http://python-forum.org/py/viewtopic.php?t=827 Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 Takk for hjelpen, men problemet mitt er hvilken av filene jeg skal åpne. hjeeeelp! Lenke til kommentar
Sondre1504 Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 får du importert py2exe? Lenke til kommentar
FraXinuS Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Du lager en setup.py og legger den i samme mappe som python fila du vil gjøre om til exe. setup.py ser du på forige side. Også skriver du "python setup.py py2exe" i cmd, så skjer alt automatisk. Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 høøø... Hvor sa du jeg skulle skrive "python setup.py py2exe" ? Jeg skjønte det ikke da du sa cmd.. Beklager at jeg er så mye til bry... Lenke til kommentar
Sondre1504 Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Start - Kjør - cmd og så trykker du enter, deretter kommer du inn på cmd. Der må du nok bytte directory til der filene ligger. dette gjør du ved hjelp av kommandoen cd. cd C:\der hvor\filen ligger. Når du har funnet stedet filen ligger følger du det siste steget som FraXinuS forklarte. Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 sondre? jeg gjorde som du sa, men når jeg gjorde sånn som FraXinuS sa kom det opp at det jeg skrev inn ikke gjenkjennes som en kommando. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Sondre1504 Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 sondre? jeg gjorde som du sa, men når jeg gjorde sånn som FraXinuS sa kom det opp at det jeg skrev inn ikke gjenkjennes som en kommando. Hva skal jeg gjøre? 6242114[/snapback] Du kan prøve uten python før filen.. altså at du skal skrive setup.py py2exe uten python før setup.py. Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Takk, det virket Nå skal jeg revulusjonere verden! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå