Gå til innhold

Hvordan formaterer jg PC

Anbefalte innlegg

jeg har en DELL 8200 med 2k p4, 512 re ram og geforce 3 ti 500. har opplevd mye hakking i det siste tom i cs!!!! det kommer i intervaler og er til tider stabilt. har fragmatert slettet all musikk sjekket etter virus og alt det dritet. jeg ser bare en utvei :sad:slette alt) så hvordan formaterer jg og får instalert xp etter instalasjonen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare stapp i XP-plata og boot opp. Du vil få spørsmål der du velger å formatere c: f.eks. Så er det bare å følge anvisningene.

Bare husk å brenn backup, ta var på innstillinger osv. først. Og ikke legg skylda på meg om du formaterer feil partisjon!

Lykke til! :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-06 20:21, skrev Ferdinand:

Du får ikke noen direkte valg om å formatere c:

Jo.. er nesten 100 % sikker på det. Direkte og direkte. Installasjonsprogrammet finner ut at det allerede er et OS installert og vil spør om du skal formatere eller noe annet..

Bare prøv! Jeg bruker selv denne metoden hver gang jeg skal formatere. Er ikke helt sikker på framgangsmåten, men du trenger i hvert fall ikke slette noen partisjoner! Å formatere c: med XP-plata er faktisk veldig enkelt!!!

Lenke til kommentar

Jeg er ikke helt enig med deg der havegg. Men nå er det ganske lenge siden jeg har gjort dette med en disk som det er XP på fra før, men mener å huske at det ikke er noe vei utenom å slette partisjonen først. Det er mulig jeg husker feil, så jeg utfordrer deg til å sette i XP cd'en og prøve det nå(du kan jo bare avbryte installasjonen når du kommer dit), så kan du fortelle meg etterpå hvilke valg du fikk :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...