Gå til innhold

Amobil.no: Ekstrem endring av artikler

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forklarte det kanskje litt dårlig. Jeg mener artiklene som er på forsiden. De bytter hele tiden. Noen ganger er de øverst, så detter de logiskt nedover ettersom det kommer nye artikler. Men plutselig så er de på toppen igjen. Og så har overskriften blitt endre o.l. :)

Lenke til kommentar

Bildene er det logisk at må forandre seg, siden artikkelbilde øverst har andre dimmensjoner enn de andre artiklene. Så det må byttes. Har ingen eksempler nå, men skal se om jeg finner noen eksempler på endring av overskrift :)

Lenke til kommentar
Har ingen eksempler nå, men skal se om jeg finner noen eksempler på endring av overskrift :)

6139783[/snapback]

Kan bare huske en gang overskriften ble endret, var i hvert fall mange som mente den burde endres (eksklusive meg), og det var om det selvmordet i Sør-Korea.

Når du snakker om at ting hopper rundt på oversiden var vel torsdag 18. et eksempel på nettopp dette. Artiklene om SEs lanseringen byttet plass i hvert fall to ganger og saken om Nokia E50 mener jeg også var opp, ble flyttet ned for så å bli flyttet rett under overskriften igjen.

Er allikevel ikke en i at det er en "ekstrem endring av artikler" selv om jeg kjenner til disse tilfellene.

Lenke til kommentar

Overskriftene blir ofte endret av den grunn at enkelte lengder passer bedre ut i fra hvor på siden de skal stå. Altså når artikkelen får dårligere prioritet må de bytte til en alternativ og muligens kortere overskrift, eller noe slikt.

Lenke til kommentar

Heisann

Det stemmer at vi som regel skifter på overskriftene når de detter ned fra topp-plasseringen til venstre kolonne, slik at de skal passe skikkelig inn.

Noen gang kommer vi også på bedre eller mer spennende måter å vinkle ingresser på etter at de har ligget ute en stund.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...