Finnduz Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Hallo igjen folkens. Jeg har endelig byttet xboxsen min men enda et problem har dukket opp. Jeg vil bruke min pc som uplink for hele greia slik at pcen min gir nett til xbox360'en. Men da jeg prøver og kjøre en test på konsollen får jeg at DNS er feil. Hva er dette? Hvordan kan jeg fixse det? Og hva må jeg gjøre? Mvh Finnduz Lenke til kommentar
juul Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Hei! Hadde vært fint om du hadde forklart hvordan nettverket er satt opp. Tar du imot ip og dns automatisk eller har du satt de manuelt? Både på pc og boksen. Endret 18. mai 2006 av juul Lenke til kommentar
Finnduz Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Hei! Hadde vært fint om du hadde forklart hvordan nettverket er satt opp. Tar du imot ip og dns automatisk eller har du satt de manuelt? Både på pc og boksen. 6130556[/snapback] Alt skjer automatisk ja. Har ikke noen DNS til ruteren så derfor skjønner jeg ikke hva Xbox'en vil med det? Lenke til kommentar
juul Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Kabelen som går til xboxen går den fra routeren eller pc'en? Hvis den går fra pc'en er det viktig at du har aktivert deling av internett på den tilkoblingen pc'en får internett fra. Legger med et bildet av hvordan jeg har satt opp nettverket. Endret 19. mai 2006 av juul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå