Xaserr Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Har ganske ny harddisk, kanskje 1 år gammel. Men det er knirkelyd i den stadig vekk, støyer ordentlig asså! Er detta att den synger på siste vers, eller? Mvh bjørnar Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Det er ikke alltid disken er i ferd med gå ved den typen ulyder, men det er dog et dårlig tegn. Ta backup av kritiske data, og ikke stol på disken. Lenke til kommentar
Xaserr Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 Ok men da burde jeg vell sende inn igjen den ? Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Ok men da burde jeg vell sende inn igjen den ? 6128950[/snapback] Mitt råd er å selge den disken på bruktmarkedet så fort som mulig!! Neida.. men hvis det dreier som om veldig spesielle lyder som ikke var der fra tidligere bør du nok vurdere å ta backup og eventuelt sende disken tilbake til leverandør Endret 18. mai 2006 av ArcticOC Lenke til kommentar
Xaserr Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 Hehe spørs om jeg gjør det da Ok men da burde jeg vell sende inn igjen den ? 6128950[/snapback] Mitt råd er å selge den disken på bruktmarkedet så fort som mulig!! Neida.. men hvis det dreier som om veldig spesielle lyder som ikke var der fra tidligere bør du nok vurdere å ta backup og eventuelt sende disken tilbake til leverandør 6129131[/snapback] Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Ta backup av det som er på disken. Stikk inn på produsentens hjemmeside å se om du finner ett diagnoseprogram.. kjør det og se om det finner noen feil. Denne posten passer foresten bedre under Lagringsmedier Endret 22. mai 2006 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå