Registrert Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Kremt jeg skal ikke si ossen jeg skaffet meg denne, men jeg har aldri hørt om den ellers. Kommer den aldri på kino/dvd? Hva syntes folket om filmen? Selv syntes jeg den var ganske så bra med godt skuespill og god musikk. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Japp og japp Filmen er ok den. Ingenting slår det å se på feite øldrikkende engelskmenn gå løs på hverandre, og søte lille Elijah Wood som ikke helt passer inn. Forever blowing bubbles! Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Du finner DVD`en på Platekompaniet, noe som tilsier at den sikkert selges andre steder også. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Se heller Football Factory eller I.D Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Det er ikke noen av dere som hvet hva sangen der han går på flyplassen heter? Lenke til kommentar
ticalOne Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) I'm forever blowing bubbles, Pretty bubbles in the air, They fly so high, They nearly reach the sky And like my dreams they fade and die! Fortunes always hiding, I've looked every where. I'm forever blowing bubbles, Pretty bubbles in the air! United! United! Hvis folk er interessert i casual\ultras filmer kan BBC dokumentarserien "Hooligans" anbefales, spesielt "Hooligans: Foreign fields" og "Hooligans: Nobody likes us", som kan gi dere et lite innblikk både i casual og ultras miljøer. De politiske undertonene som en finner i land som italia og spania spesielt, hvor ultraskulturen henger tett sammen med kontrakultur, og politisk ekstremisme er spennende. Personlig liker jeg ikke helt voldsforherligelsen som en kan finne i engelsk "firms", men for all del spennende det og. Endret 19. mai 2006 av ticalOne Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Se heller Football Factory eller I.D 6130595[/snapback] Ja, har ikke sett I.D, men Football Factory var kanon. Vet ikke helt men Green Street, men det virker så teit med en expelled Harvard student som blander seg inn i miljøet. Og at det i tilleg er Elijah Wood. Vel, det var nok ikke den mest passende skuespilleren. Du kan kjøpe Green Street på Play.com. Tror den bare går under navnet Hooligans der. Har også sett den på Platekompaniet i byen (Tromsø). Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Synes den var bra, men langt ifra så bra som The Football Factory. Finner ikke denne I.D, har leitet etter den lenge nå. Noen som har den og ville vært så elskverdig å sende den til meg over Msn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå