Piratpjokken Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Har 2 merkelige diskusjoner\krangler, og de er følgende: 1. Hva er best? Hvitost eller brunost? 2. Hva gjør man med fly generelt? Flyr eller kjører? Mine meninger: 1. Brunost er best. Hvorfor? fordi det kan man spise uten å måtte ha noe annet på for å få det til å smake godt (slik som kvitost, som passer bare på brødskiver med skinke og paprika). Brunosten er selvstendig! 2. Generelt så flyr man fly!! Vi i klassen har veldig lite å gjøre på, derfor tenkte eg at eg skulle ta diskusjonen hit for å diskutere videre! Husk på at dette skal være en humoristisk tråd. Ikke "omg.. u sucks da!!1!!11 Endret 20. mai 2006 av jalla`n Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 1. Umulig å avgjøre. Smaken er som baken. Negativ ting med brunost kan være at den klisser. 2. Flyet heter fly, sant? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 1. Umulig å avgjøre. Smaken er som baken. Negativ ting med brunost kan være at den klisser. 6129072[/snapback] Negativt med hvitost er at den svetter. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 det med flyet kommer egentlig helt ann på hvor langt på reisen du har kommet da... du kjører jo litt rund på flyplassen før du løfter opp nesa og letter da... Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Hvitost kan man jo bruke smeltet, til pizza, ostesmørbrød osv.. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Brunost er vel egentlig ikke en ost, så den stiller i en klasse for seg. Brunosten kan også smeltes, og da heter det Prim. Det med flyet er en definisjons sak. Men, en ting vi har diskutert i klassen. Hvis du tar et glass, og klemmer det. Hva er det da? Klemt eller knust? Dette er også en definisjonssak. Hvis jeg kommer inn i et rom og ser glasset vil jeg si at det er knust, men hvis noen forteller mer årsaken så vil det kunne sies at det er klemt. Endret 18. mai 2006 av BeFs Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 1. Umulig å avgjøre. Smaken er som baken. Negativ ting med brunost kan være at den klisser. 2. Flyet heter fly, sant? 6129072[/snapback] "Smaken er som baken" Som er et annet ord for ræva! mohahaha, måtte bare si det... natta Lenke til kommentar
enl Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 1. Må si jeg foretrekker gulost, gjerne smeltet hvis det er mulig...men svett ost er kvalmt i begge tilfeller. 2. Hadde flydd selv hadde jeg hatt lisensen Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) 1. Umulig å avgjøre. Smaken er som baken. Negativ ting med brunost kan være at den klisser. 2. Flyet heter fly, sant? 6129072[/snapback] "Smaken er som baken" Som er et annet ord for ræva! mohahaha, måtte bare si det... natta 6130489[/snapback] Ja, men man fortsetter ofte regla med å si: delt i to. Da blir fort vitsen din ikke så morsom. Men hvorfor skriver trådstarter både kvitost og hvitost? Den syntes jeg var mer interresant. Hvis gulosten er helt fersk foretrekker jeg den, er den mer enn et par dager gammel synes jeg den smaker kvalmt, da liker jeg heller brunost, den holder seg lenge. Endret 18. mai 2006 av Lord^ Lenke til kommentar
enl Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Å blande to målformer er vel mot forumreglene Brunost er greit en gang iblant det, mye jern og mineraler i den. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Hvitost/Gulost er 10 ganger bedre en brunost, klarer ikke tanken av brunost. Et fly er jo et fly, men om man skal fly i fly, så er jo det litt rart. For man kjører ikke i kjør. En annen ting Brenner huset opp eller ned ? Endret 19. mai 2006 av Neppe Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Det er klart brunost er ost! Eller kanskje vi har tatt feil i alle disse årene? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Det er klart brunost er ost! Eller kanskje vi har tatt feil i alle disse årene? 6131605[/snapback] Egentli er det ikke ost, det er grøt Brungrøt Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Ja, la oss sende det inn til sprakraadet og be dem forandre det! Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Brunost er vel egentlig ikke en ost, så den stiller i en klasse for seg.Brunosten kan også smeltes, og da heter det Prim. Det med flyet er en definisjons sak. Men, en ting vi har diskutert i klassen. Hvis du tar et glass, og klemmer det. Hva er det da? Klemt eller knust? Dette er også en definisjonssak. Hvis jeg kommer inn i et rom og ser glasset vil jeg si at det er knust, men hvis noen forteller mer årsaken så vil det kunne sies at det er klemt. 6129689[/snapback] Den var vanskelig! Når man klemmer glasset knuser det, men det er jo fortsatt klemt! Tror eg blir sprø! Å blande to målformer er vel mot forumreglene Brunost er greit en gang iblant det, mye jern og mineraler i den. 6130908[/snapback] Aha! Takk for den! Nå skal eg snakke med klassekameratene! Forresten. Nå begynte det å bli morsomt her! Legg til tråden i signatur da Endret 20. mai 2006 av jalla`n Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Hvis du tar et glass, og klemmer det.Hva er det da? Klemt eller knust? Dette er også en definisjonssak. Hvis jeg kommer inn i et rom og ser glasset vil jeg si at det er knust, men hvis noen forteller mer årsaken så vil det kunne sies at det er klemt. 6129689[/snapback] Det er klemt i stykker. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Hvitost er mer anvenlig. Selv foretrekker jeg brunost på skiven. På pizza er vel hvitost en smule bedre enn brunost. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Men, hvis du får en stein på flere tonn over armen. og beinet knuses til "pulver". Har du da knust eller klemt armen? Lenke til kommentar
si_men Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 1. Umulig å avgjøre. Smaken er som baken. Negativ ting med brunost kan være at den klisser. 6129072[/snapback] Negativt med hvitost er at den svetter. 6129186[/snapback] Det gjør også brunost da Men gulost kan brukes til det meste... Når det gjelder fly, så flyr man et fly Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå