olar0701 Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Har fått oppdrag av kona å fotografere et eple som skal i glass og ramme på kjøkkenet. Resultatet ser dere her. Bildet er ikke beskåret, kun fixet litt i PS. Dette skal trykkes i A3 størrelse eller enda større. Kona har godkjent bildet, og det er jo det viktigste MEN hva synest dere ? Bør jeg endre noe ? Bildet er lagret både som jpg og tiff med 350 dpi, hhv 8mb og 25 mb. Hva bør jeg levere til trykking, og hvor stort tror dere et slikt bilde kan trykkes uten at kvaliteten forringes altfor mye ? Lenke til kommentar
BMP Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg likte bildet godt men synd det ikke var blankere overflate på selve eplet. Ellers så kan det jo fort bli for mørkt også men jeg vet ikke helt..... Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Jeg likte bildet godt men synd det ikke var blankere overflate på selve eplet. Ellers så kan det jo fort bli for mørkt også men jeg vet ikke helt..... 6130093[/snapback] Hadde bare den interne blitzen på 30D`en, men en speedlite 430 kommer snart i posten.. Håper det fører til litt bedre lysforhold til slik fotografering i heimen.. Endret 18. mai 2006 av olar0701 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå