invalid_user Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Hvor tror dere jenter får slik oppførsel fra? Die, Daisy Duck! Større hurpe skal man faen meg lete lenge etter. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Er vel enig med omtrent alt som står her, ettersom jeg selv har en søster i 6., og jeg selv bare går i 10. så årene på barneskola står ganske friskt i hukommelsen. Jentene på barneskola er jo rett og slett jævlige med hverandre.. Noen dager er de bestevenninner, og neste dag så hater de hverandre.. Jeg blir så frustrert og irritert hver gang søstern min kommer hjem fra skola og klager på alt som jentene i klassen gjør osv. Men noe som gjorde meg en god del overrasket, var noe som skjedde i forrige uke.. Søstern min hadde fått seg en ny caps, ikke sant? Så kommer hun på skolen, og liksom, skikkelig show-off.. "Se på den kuule capsen min" osv.. og så kommer ei i klassen med akkurat samme caps, og søstern min flippa helt! Senere på dagen sa hun at hun ville ødelegge capsen til hun i klassen, fordi hun ikke likte at de hadde samme caps. Guess what? Senere samme dag ble capsen til hun i klassen ødelagt.. Trodde helt seriøst at jeg hadde en litt bedre lillesøster. Guess I was wrong Endret 19. mai 2006 av TeggY Lenke til kommentar
maskot Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 La no dei leve sitt liv, seriøst Lenke til kommentar
twicedice Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 så klart noen jenter er mer ond enn fanden selv, men finnes det noe bedre enn ei jente som e god,pen og glad i deg? for de finner der ute kom dere på byen i helgen Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 så klart noen jenter er mer ond enn fanden selv, men finnes det noe bedre enn ei jente som e god,pen og glad i deg? for de finner der ute kom dere på byen i helgen 6136991[/snapback] Tviler på at du snakker til den yngre generasjonen, som går på barneskolen, for det er vel der de verste er? Hvertfall sånn som jeg har forstått det Men de blir bedre med årene Lenke til kommentar
chris Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Jenter er ikke ondskapsfulle. Jenter er søte, og vi gutta skal ha respekt og forståelse for jentene våre. Jenter sprer kjærlighet. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Jenter er ikke ondskapsfulle. Jenter er søte, og vi gutta skal ha respekt og forståelse for jentene våre. Jenter sprer kjærlighet. 6137073[/snapback] Ja! For å si det sånn, det hele bunner ut i misunnelse. Og for å si det sånn(igjen) - jeg kjenner de greiene rimelig godt, jeg er jo nesten medlem av en jentegjeng jo. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Ja! For å si det sånn, det hele bunner ut i misunnelse. Og for å si det sånn(igjen) - jeg kjenner de greiene rimelig godt, jeg er jo nesten medlem av en jentegjeng jo. Det forklarer vel signaturen din. :/ Lenke til kommentar
BonFireMan Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 En annen ting også er på byn, man skal være ganske modig for å tørre og gå ederu bort til ei fremed dame og ta starte en konversasjon. Er mange som bare overser deg fulstendig, eller sier stygge komentarer "ikke om du så var den siste kolaen i ørkenen" Man trenger jo ikke være helt avisende eda personen ikke interiserer enn, det kunne aldri falle meg inn og være så slem mot en fremed som prøvde og starte en samtale med meg.EDIT: virka som om jeg har opplevd mye slik utfra det jeg skrev kanskje, men det har jeg ikke. Har hørt av noen kammerater at de har opplevd det. Enaste jeg har oopplevd noen få ganger er at de på en eller annen merkelig måte klarer få deg til og føle deg mindreverdig. Mulig jeg er helt på jorde i mine utsagn, men det er nå ett slikt intrykk jeg har fått av mange jenter, dog ikke alle. No start your flaming 6128755[/snapback] Hvis en jente sier noe nedverdigende til deg er det jo bare å vise hvem som er sjefen. Hadde en jente sagt det til meg før jeg hadde fått sagt noe mer enn "Hei", så skulle jeg bare sagt noe sånn som: "Skulle bare hente meg en drink (Eller hva som helst) jeg, hva får deg egentlig til å tro at JEG ville prøvd meg på deg?". Det er jo bare jenter som tar seg sjøl JÆVLIG høytidelig som kan finne på å si noe slikt og sånne jenter er ikke verdt å sløse bort et sekund på. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Jenter er ikke ondskapsfulle. Jenter er søte, og vi gutta skal ha respekt og forståelse for jentene våre. Jenter sprer kjærlighet. 6137073[/snapback] Og unger! Lenke til kommentar
sixx Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Jenter er ikke ondskapsfulle. Jenter er søte, og vi gutta skal ha respekt og forståelse for jentene våre. Jenter sprer kjærlighet. 6137073[/snapback] Ja! For å si det sånn, det hele bunner ut i misunnelse. Og for å si det sånn(igjen) - jeg kjenner de greiene rimelig godt, jeg er jo nesten medlem av en jentegjeng jo. 6137095[/snapback] no roer vi ned litt her misunellse:P?? hva er nå det jeg har dame. Å jeg må faktisk si meg enig i de fleste her. De har et behov for å vise seg fram(som regel). har derfor snakket med veninnene å sånn...å de sitter bare å snakker bullshit om andre stort sett hele tiden! å enda værre er hvis de snakker dritt om noen kamerater av meg. da får de høre! Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 It's a mad, mad, mad, mad, world. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Blackadder: The girl is wetter than a haddock's bathing costume. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 no roer vi ned litt her misunellse:P?? hva er nå det jeg har dame. Å jeg må faktisk si meg enig i de fleste her. De har et behov for å vise seg fram(som regel). har derfor snakket med veninnene å sånn...å de sitter bare å snakker bullshit om andre stort sett hele tiden! å enda værre er hvis de snakker dritt om noen kamerater av meg. da får de høre! 6137803[/snapback] Missunelse blandt jentene, mente jeg. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Det finnes nok ar baksnakkende, feige, i-rykk-stikkende gutter der ute. Tro meg. I gjennomsnitt så er ikke gutter noe særlig mer reele i det hele tatt. Mennesker er indivder. Ei dame er ikke bare ei annen dame, hun er et individ, med egne egenskaper, verdier, osv. Mao. så kan damer være helt forskjellige. Disse som trådstarter beskriver vil jeg legge i båsen 'fjortisser', det finnes nok av dem blant gutter og å si det sånn. Tro meg. Selv har jeg møtt mest dritt av den mannlige sorten, men det er min personlige erfaring. I realiteten er det kanskje mer 50/50 kjønnsmessig? Jeg vet ikke, jeg... Uanset. Jenter generelt er ikke ondskapsfulle, mange av de beste personene jeg vet om er av de kvinnlige kjønn. EDIT: Alt dette som jeg skriver burde forøvrig være selvfølge for alle. Endret 20. mai 2006 av TLZ Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Denne tråden minnet meg på hvorfor jeg har greid å bli tråkket ned psykisk i hele ungd og VGS skole av jenter fordi jeg er annerledes. PS. skolen min er verdens verste bitcheskole hvor guttene tilogmed prøver å bli jenter. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 "Guttene prøver å bli jenter", ser det for meg.. Sosse skole? Men det som er seriøst værst er at noen jenter aldri vokser fra den barnslige attituden som de hadde på barneskolen. De fortsetter å fryse ut og mobbe i alder av 18+. Men men, girls girls girls... Lenke til kommentar
BonFireMan Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Stand-Up komikeren Pablo Francisco er helt rå på å etterligne sånne psyko jenter, hehe Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Fy fadern, Pablo Fransisco var bare så genial :!: Om noen har akkurat det klippet med "psykojentene", post! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå