Skilpadde Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg er i en vennegjeng hvor jeg ikke kan fordra halvparten av jentene. De gjør ikke annet enn å snakke dritt og skape drama, de er så falske mot hverandre at det tyter snart ut ørene deres. Jeg hater det, og har mer eller mindre droppet dem, selv om det er mange jenter der som jeg faktisk har sansen for. Men hvorfor vi er slik vet jeg ikke. Er bare ett jævla hierarki hele greierne. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Genfeil fra naturens side. To like kromosomer er dårlig nytt for alle parter. Endret 18. mai 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Genfeil fra naturens side. To like kromosomer er dårlig nytt for alle parter. 6130596[/snapback] For det første er de ikke like. For det andre har du også plenty av homologe kromosompar i kroppen din. PS: Jeg elsker å kverulere. On-topic: noen jenter er muligens ikke helt riktig satt sammen mentalt sett. Heldigvis omgir jeg meg bare med den riktige sorten. Endret 18. mai 2006 av Oovz Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Jenter er kalkulerende, sleipe, egoistiske og ondskapsfulle. Derfor foretrekker jeg guttevenner fremfor jentevenner. Jeg har én bestevenninne, og hun har jeg kjent siden barnehagen. Hvis lillesøster til trådstarter holder på slik, så burde noen ta seg en alvorsprat med henne og venninnene. Jeg husker godt formaningene jeg fikk fra moren min da jeg var liten "Baksnakking er stygt, og alt kommer alltid for en dag". I dag baksnakker jeg bare folk jeg ikke omgås med til dagen. Hehehehe! De fleste mennesker baksnakker, så jeg føler meg ikke så slem. Det finnes grenser for min ondskap også Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 jenter er ondskapsfulle ja.. faenskap med dem, kan ikke uten dem.. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 En ting....vi må bare leve med motsatte kjønn. Jeg har for lengst funnet ut min gamle eks er veldig ondskapsfull, sleip osv. Jeg fordømmer ikke andre, mine jentevenninner er greie nok. Selvsagt baksnakker de av og til. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Ja, jenter virker ofte mer kyniske og hensynsløse enn det gutter gjør. Men dette er da noe alle vet. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Det kommer vel ikke som noen overraskelse at jenter er slik!? Jeg har to BESTEvenninner, og vi har greid oss fint de siste årene uten en eneste intrige. Men jeg vet at mine andre venninner sliter med sitt en gang i blant. Det holder jeg meg gjerne langt unna. Men vil gjerne ha med meg sladderet, men sånn blir mann av å vokse opp på ei lita bygd som Røros. Husker forholdene på slutten av barneskolen og hele ungdomsskolene, hvor jævlig vi faktisk var. Det var visse jenter i klassen vi IKKE ville være i lag med og alle maskiner ble satt igang for at vi skulle få være alene...I ettertid har jeg hatt veldig dårlig samvittighet for dette, og noen av oss jentene var rimlig slemme mot både gutter og jenter. Håper jeg gjør det bedre nå... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Jeg synes langt ifra at jeter er ondskapsfulle, utenom Hanne da. Neida tuller. Jeg tror at de har mer behov for å være i midten, å for å komme dit, så må en eller flere svi for det. Jenter er også sånn at de skal huske en krangel, eller noe domt i 13 evigheter. Hva faan er poenge med det da ? Det er jo bare å komme seg videre. Konklusjonen er at de tenker alt for komplisert. EDIT: En annen ting, jenter skal græve så dypt i alt. Eks-Kjæresten min er til meg noen ganger, du sitter hun å snoker på maskina. Så finner hun bildet av ei anna jente, da klikker hun å sier at hun ikke vil se meg mer, at jeg ikke skal snakke med henne osv. Så jeg er bare "Wtf ? Okei ?" å når jeg ikke bryr meg "Du er faan ikke gla i meg lengre, du har aldri brydd deg noe om meg" MAKTSYKE JÆVLER Som far min alltid sier, ja FAR MIN. Å diskutere med et kvinnfolk er som å pule uten ståkuk Endret 19. mai 2006 av Neppe Lenke til kommentar
ttd Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Men hvorfor vi er slik vet jeg ikke. Er bare ett jævla hierarki hele greierne. 6130484[/snapback] Dere kjemper selvfølgelig om min og Steffyboys gunst. Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 husker dette mest fra 6. klasse(det de unge i dag kaller 7), altså året før ungdommsskolen. det året bra alle satt i en bås, enten var du kul eller så var du ikke, og de gruppene varte ut ungdomsskolen. noen var bestevenner frem til 6 men så endret alt seg. triste tider egentlig.. en jeg hadde kjent hele livet og hadde vært bestekompis med havnet i den kule gruppen og jeg ikke, og der endte også vennskapet, da han tråkket på meg ved en hver anledning han fikk i etterkant. Epz. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Hanne:): Rørosinger = klyser. Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Læreren vår på barneskolen sa faktisk at det var bedre at vi slåss litt enn at vi drev å baksnakket osv. 6130384[/snapback] Ja det sa di til oss også. Hun sa at det var bedre og gjøre som guttene og berre slå en gang og bli ferdig med det en og snakke dritt om hvernadre i 3 måneder. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Kanskje jentene lider av penismisunnelse og bruker hele livet på å bygge opp selvtilliten p.g.a. det Edit: På reunionfesten fra ungdomsskolen så dukket ikke "mobbeofrene". Husker det var noen jenter som var flaue når de kom på hvordan de mobbet disse jentene. Endret 19. mai 2006 av Spartan Lenke til kommentar
akarno Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 , enten var du kul eller så var du ikke, og de gruppene varte ut ungdomsskolen. 6131529[/snapback] Veldig sant, jeg hater idag den jævla drittungen jeg selv var i (for meg) 7 klasse Har ikke holdt meg med de samme gjennom ungdomsskolen, (selv om de var der) og var lenger ikke blant de populære, ikke at det bryr meg i det hele tatt ^^ Noen jenter kan virke ondskapsfulle ja, tror mange ikke vet hvor mye de sårer folk. Små kommentarer kan gå veldig mye innpå folk selv om man ikke skulle tro det. Gutter og selvfølgelig men har merket mest baksnakking etc fra jenter. Holder meg heller vekke fra de "ondsapsfulle" og er med de mer snille... Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Hanne:): Rørosinger = klyser. 6132654[/snapback] la meg gjette, du er fra Tynset? Endret 19. mai 2006 av Hanne:) Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Søsteren din fortjener ett slag. Husker da jeg gikk på barneskolen, så var det en populær kar som herska trinnet. Jeg var vel en av de få som ikke lot meg fascinere av hans personlig het, og mente heller at det var motbydelig. Og bare pga at jeg ikke var tilhenger av vedkommende, ble jeg utstøtt. Skjedde flere ganger at alle delte ut bursdags invitasjoner til hverandre, men jeg fikk aldri. Og når jeg ringte og spurte om noen ville finne på noe/om jeg kunne komme, så fikk jeg alltid "nei kan ikke ha besøk" eller i den duren. Vanvittig kjipt og bli utstøtt på den måten, men hadde heldigvis verdens beste venn den gangen Desverre er vi ikke bestevenner lengre, ettersom han har blitt mer opptatt av å være kul. Men nå har jeg mange andre venner, og klarer meg fint med dem Edit: Hadde vært fint med en bestevenn tho, men problemet er at gutter i min alder er ikke til å stole på om du forteller hemmeligheter, enten de er venner eller uvenner. Endret 19. mai 2006 av zeeq Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) En stund hadde jeg ei venninne som baksnakka alle å sa hun var bestevenninne med alle han hadde "draget" en stund å snakket drit om alle. nå er hun en IDIOT som nesten ingen liker for hun bare baksnakker baksnakker og lyver som en drittunge. Sånne folk er noe jeg ikke kan FORDRA!! + hun likte å baksnakke folk som allerede hadde dårlig selvtillit, han ene hadde ikke venner en stund på grunn av hun,men nå er han en av de som er mest populær for tida.. for de er sleipe og utspekulerte også,men jenter kan også snakke fint om folk husk det. PEOPLE CHANGE! Endret 19. mai 2006 av MadsFN Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 husker det derre highschool reunion på tvnorge da de 30 år gamle damene satt å hylskreik for noe de populere jentene hadde gjort for 15år siden.......... noe er galt Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Dette folk (spesielt trådstarter) sier her, stemmer til de grader. Går selv i syvendeklasse, jentene er stort sett helt forferdelige. Måten intrigene foregår på kunne blitt laget om til en såpserie på 20 sesonger. Og den serien hadde fått seere. Enkelte av jentene er bestevenner ene dagen, for å så neste dagen ikke ha noe med den personene å gjøre. De jubler for at en enkelt jente ikke går med de hjem. Jeg blir nesten forbanna. Ja, det er gutter som er slik òg, men ikke på helt samme måten som med jenter. Ikke like mange heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå