SargatH Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 jeg instalerte i dag en TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB minnebrikke (link her) forsovidt billig, men jeg sliter med penger og den har fått greie nok andmeldelser. Men problemet var: Nå å da, mens jeg spiller, surfer på nettet eller i hele tatt gjør noe på pcen så kommer det blå skjerm hvor det står "dumping av system minne". Problemet ligger mest sannsynelig i minnebrikken jeg kjøpte. Er det ingen måte jeg kan få fiksa dette på, uten å sende inn denne og bestille ny? Takk Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) det er det vettu, og jeg tror ikke det har noe med brikken din å gjøre dette problemer kommer av seg selv og løser seg ved å formatere pc'en din! du kan lese mer om dette på denne adressen si ifra om dette fungerer eller ikke da det funket værtfall for meg Endret 18. mai 2006 av GamEzoR Lenke til kommentar
SargatH Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) vel takk for svar Jeg prøvde å bytte slot plass på brikka, fra nr3 til nr 2.. da forsvant den dumping av minne blåskjermen. alt funka ganske så lenge, helt til alt bare frøs seg. Musikken stoppa, skjermen stoppa, musa slutta å virke, samma med tastaturet... hva nå`? EDIT: dette har skjedd 3 ganger nå.. ca 30-40 min mellomrom Endret 18. mai 2006 av SargatH Lenke til kommentar
noeinstein Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 kjør memtest86 for å se om det er minnet som er prob., du finner det på nettet Lenke til kommentar
RoosterX Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Installere pc'en på nytt burde ikke ha noen betydning. Foreslår du kommer med litt mere info om systemet, da spesielt er det av interesse hvilket hk du har, hadde du noe minne fra før som fortsatt står i pc'en sammen med det nye, overklokker? osv osv Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg hadde samme prob en gang, men da var det ikke minne... Fikk blåskjerm, fikset litt, og da frøs alt uten blåskjerm... Viste seg at det var onboard nettverksporten (nF4). Disablet den, også virket alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå