mb_zzz Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Hei! søkte etter en tråd om denne Tv Serien men fant ingen så da lagde jeg en istede. Hva synes du om Ghost Hunters Serien? synes det er meget interesant og se på serien, veldig interesant å se folk som jakter på spøkelser å fanger opp lyder,skygger og til å med prating i andre rom. dette er en veldi interesang Serie, hva synes du? Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 genial serie synes jeg:P Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Går den på tv? Hvilken kanal? Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Sci Fi kanalen 6130805[/snapback] Hvilken kanal er det? Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 kanal som fulgte med Fiberoptiske nettet som vi kjøpte! Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Sci-fi channel er en kanal som svært få har. Før man fikk det digitale nettet var det mye vanligere at folk hadde denne kanalen. Da jeg hadde sci-fi channel så sto den på 24/7. Jeg savner den kanalen... *sutre* Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Har nå akkurat fått tak i serien ... Og den er utrolig tøff. Jeg kjenner nakkehårene reiser seg. Sinnsykt kult når de hører stemmene i huset når aller sover i første episode. Creepy! Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 synes den episoden " Haunted Lighthous" var extremt bevisenes at det faktis existerer spøkelser å sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå