WonderChild Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg ønsker turtallsteller i min Golf II. Noe som ikke kom med skraphaugen min. Det jeg lurer på er om jeg må strekke ledninger selv for å få dette, og i så fall hvordan? Noen som har utført dette på en Golf II '85? Eller noen som vet hvor jeg kan finne ut mer om dette? ...!WonderChild!... Lenke til kommentar
Patz Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Du kan kanskje bruke en "allround"-turteller fra Biltema til et par hundre kroner? Lenke til kommentar
trra Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Er bare å sette i instrument fra golf2 med turteller, trenger ikke å trekke kabler. Lenke til kommentar
WonderChild Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Er bare å sette i instrument fra golf2 med turteller, trenger ikke å trekke kabler. 6129246[/snapback] Okei, takk.. En stor lettelse å vite at man slipper å starte å surre med ledninger og slikt. Og han på avatarbildet ditt ligner mistenkelig mye på Per-Parker. En av Tromsøs største knarkere, han var hvis han ikke fremdeles er personen som gikk ut av Tromsø maritime skole med de høyeste karakterene derfra. Helt til han kom på feil kjør..! Er ikke sikker på at det er han, har bare sett han i real life.. Takker for alle svar, nå vet jeg hva som skal til! ...!WonderChild!... Lenke til kommentar
WonderChild Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Du kan kanskje bruke en "allround"-turteller fra Biltema til et par hundre kroner? 6129159[/snapback] Ville garantert funket like fint det, men jeg ønsker å ha turtelleren i dashbordet. Minst mulig dubbeditter som ligger og slenger rundt på dashbordet... Hadde jeg måtte strekke kabler og slik selv, så hadde jeg nok gått med den løsningen. Nå blir det enkleste og ta trra sitt råd. Mn thx anywa! ...!WonderChild!... Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Plug and play, men husk å kjøpe deg et instrument som er eldre enn 88mod. På 88 og oppover er det nemlig en ny type plugg. Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Plug and play, men husk å kjøpe deg et instrument som er eldre enn 88mod. På 88 og oppover er det nemlig en ny type plugg. 6148998[/snapback] og mens du er i gang.. bytt pærer... enten er de gåene de som er der alt.. ellers så komme de til å gå fort.. koster 11 kr på vw/audi forhandler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå