Arsenal_RULES Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Jeg har et lite problem, som egentlig er litt stort. Jeg kan ikke gå inn på dvdene mine, det er klin umulig (har testet det meste nå). Tingen er at dvdspilleren funker som den skal, setter inn en dvd, autokjør, og install. Men har jeg lyst til å f.eks, bare ta ut noen få ting fra dvden, er det ikke mulig. For jeg kan ikke trykke utforsk, dette er et problem, siden jeg har en dvd, som ikke har autokjør. Noen idéer? Har løst problemet med litt improvasjon, jeg har lagt dvden inn i dvdspilleren, brukt Nero til å lage et dvdbilde av dvden, slik at jeg kan bruke deamon tool etterpå, til å åpne opp ISO filen som er blitt lagret på dataen, for å så ta ut de bildene jeg har lyst på. -stress- Endret 18. mai 2006 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
morra Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Gjelder dette for alle plater eller bare en/flere enkelte? Du kan teste platene med Emsa DiskCheck for å se om det er dem det er noe galt med... Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 Dette gjelder alle plater, uansett om det er brente dvder eller orginal dvder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå