tulling03 Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Hva er forskjellen mellom N80 standard og IE 7706935[/snapback] Kun endel programvare til mobilen. Dette kan du imidlertid laste ned selv til din vanlige N80 eller oppgradere N80st til N80ie. Bla litt bakover i denne tråden, så finner du MASSE om dette emnet. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Hva er forskjellen mellom N80 standard og IE 7706935[/snapback] Kun endel programvare til mobilen. Dette kan du imidlertid laste ned selv til din vanlige N80 eller oppgradere N80st til N80ie. Bla litt bakover i denne tråden, så finner du MASSE om dette emnet. 7707401[/snapback] Nå har jeg blad frem og tilbake uten å finne ut hvordan man oppgraderer ifra N80ST til N80IE, bare masse prat frem og tilbake jo. Leste noe om Phoenix men mer fant jeg ikke. Noe som kunne tatt seg 2 sek å forklare? Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Nå har jeg blad frem og tilbake uten å finne ut hvordan man oppgradererifra N80ST til N80IE, bare masse prat frem og tilbake jo. Leste noe om Phoenix men mer fant jeg ikke. Noe som kunne tatt seg 2 sek å forklare? 7707625[/snapback] Du kan evt levere den inn på service verksted. Det er foreløpig ikke kommet en offisiell upgrade fra Nokia sin siden, kun uoffisielle med 3 parts program vare. Det du gjør er i prinsippet å endre produktkoden til mobilen, slik at Nokia sitt Software Updater program tror at mobilen er en IE utgave. Da vil den tillate å laste ned ny firmware for N80ie. Det står en god del linker i denne tråden, eller du kan skjekke i bloggen min.. Lenke til kommentar
kokk1 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 lever den inn til en godkjent nokia servis stasjon så skal di kunne gjøre jobben for deg eller ty til andre metoder Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Heisann.. Min N80 begynte idag å få grønne streker over hele skjermen.. Hva kan det ha seg? Kommer bare av og til, resten av telefonen fungerer.. Lenke til kommentar
mindor Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Heisann..Min N80 begynte idag å få grønne streker over hele skjermen.. Hva kan det ha seg? Kommer bare av og til, resten av telefonen fungerer.. 7716499[/snapback] Jeg har hatt det i minst 6 måneder tlf funker fint Lenke til kommentar
Per-Oskar Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Heisann!! Har et liiiite problem, men irriterende nok! Jeg tok backup av tlf minnet på minnekortet her for noen mnd siden, men det funket dårlig...gikk ikke å innstallere på nytt etter det. Men nå, HVER eneste j**** gang jeg starter tlf, så kommer det opp at den prøver å innstallere, og at det ikke går! Noen som vet hvordan jeg fixer dette?? Finner ingen fil på minnekorte jeg skal slette heller...har ikke lyst til å formatere minnekortet, men blir vel det jeg må gjøre Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 HVER eneste gang jeg starter tlf, så kommer det opp at den prøver å innstallere, og at det ikke går! Noen som vet hvordan jeg fixer dette??Verktøy -> Programbehandling -> Slett valgt fil Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Var på TKP på Vika fredag og leverte inn telefonen min. Får hentet den oppgradert til IE imorgen Endret 14. januar 2007 av SN25P Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Kan en ikke oppgradere til IE selv? Skjermen min får grønne streker og bokstaver over alt når jeg skyver opp skjermen.. Tyder på dårlig kontakt? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Kan en ikke oppgradere til IE selv? Skjermen min får grønne streker og bokstaver over alt når jeg skyver opp skjermen.. Tyder på dårlig kontakt? 7725935[/snapback] Jeg oppgraderte til N80i med Phoenix i går. Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Hvor lastet du ned dette? Var det mye tull og gjøre for å få det til å virke? Tok det lang tid? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Hvor lastet du ned dette? Var det mye tull og gjøre for å få det til å virke? Tok det lang tid? 7726369[/snapback] Litt lenger opp i tråden. (Bahamut @ 12/01-2007 : 20:26)Nå har jeg blad frem og tilbake uten å finne ut hvordan man oppgraderer ifra N80ST til N80IE, bare masse prat frem og tilbake jo. Leste noe om Phoenix men mer fant jeg ikke. Noe som kunne tatt seg 2 sek å forklare? Du kan evt levere den inn på service verksted. Det er foreløpig ikke kommet en offisiell upgrade fra Nokia sin siden, kun uoffisielle med 3 parts program vare. Det du gjør er i prinsippet å endre produktkoden til mobilen, slik at Nokia sitt Software Updater program tror at mobilen er en IE utgave. Da vil den tillate å laste ned ny firmware for N80ie. Det står en god del linker i denne tråden, eller du kan skjekke i bloggen min.. Endret 15. januar 2007 av deleder Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 ...Det du gjør er i prinsippet å endre produktkoden til mobilen, slik at Nokia sitt Software Updater program tror at mobilen er en IE utgave. Da vil den tillate å laste ned ny firmware for N80ie... 7708196[/snapback] Funker dette nå altså?? Hvis så, kan noen gi meg en guide til NSS? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Det funker, men er mye styr. Dessuten fjerner det garantien din. Hvis du kan unnvære telefonen i 2 dager, så anbefaler jeg deg å levere den inn. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Det funker, men er mye styr. Dessuten fjerner det garantien din. Hvis du kan unnvære telefonen i 2 dager, så anbefaler jeg deg å levere den inn. 7727127[/snapback] Mye styr? Trodde dette ville være den enkleste måten å oppdatere til IE på...? Er ihvertfall den måten jeg har ventet på skal fungere, for Phoenix metoden er ihvertfall mye styr Noen som vet hvilken produktkode som skal brukes på IE? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg prøvde å endre produktkoden flere ganger, men det virket ikke og til slutt endte jeg opp med å miste Norsk som telefonspråk. Tror jeg holder meg til serviceverksted, jeg... Lenke til kommentar
deleder Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Brukte ikke NSS jeg, bare slang på med Phoenix, den valgte flashfilene automatisk. Trykka OK så var det done etter 5 min Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg prøvde å endre produktkoden flere ganger, men det virket ikke og til slutt endte jeg opp med å miste Norsk som telefonspråk. Tror jeg holder meg til serviceverksted, jeg... 7728154[/snapback] Hvilken kode brukte du? Denne? : 0541439 SCANDINAVIA Pearl Black Internet Edition Lenke til kommentar
deleder Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg prøvde å endre produktkoden flere ganger, men det virket ikke og til slutt endte jeg opp med å miste Norsk som telefonspråk. Tror jeg holder meg til serviceverksted, jeg... 7728154[/snapback] Hvilken kode brukte du? Denne? : 0541439 SCANDINAVIA Pearl Black Internet Edition 7729804[/snapback] Du trenger ikke noen kode, Phoenix fiksa biffen fint av seg selv her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå