Andreas-J Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Er det flere som har lagt merke til at det står "ingen alarmer" under Klokke på N80'n? Sånn som jeg tolker det, så skal det gå an og ha flere alarmer samtidig.. Noen som har fått til dette? Lenke til kommentar
scoom Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Merkelig. Har tenkt å ta meg en tur ned på serviceverksted idag, og få N80IE FW i samme slengen 7670024[/snapback] var innom serviceverksted i dag, og dei sa dei hadde aldri høyrt om denne oppdateringa, og kor eg hadde fått tak i denne informasjonen. Merkelig synst no eg, var det ikkje nokon av dykk her på forumet som hadde fått mail frå kundeservice til nokia om at det berre var å besøke serviceverksted, så skulle dei oppdatere denne?? Beste serviceverksted i Norge - yeah right!! 7672377[/snapback] Høh? Hvor var du da? Noen som vet hva den sjappa ved Byporten heter? Vil sende dem en mail og spørre... 7673395[/snapback] Eg var innom Elektronikk Service i Kristiansand Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hm, ja. Kanskje bare de største verkstedene som oppgraderer til N80 IE FW. Lenke til kommentar
scoom Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hm, ja. Kanskje bare de største verkstedene som oppgraderer til N80 IE FW. 7675321[/snapback] Godt mulig, slik eg forstod det han gubben sa, så kobla dei berre mobilen opptil dataen slik vi kan gjere sjølv heime og oppdaterte den til nyaste programvare.. Fyren såg berre dumt på meg når eg spurte om dei kunne oppdatere til nyaste programvare (altså N80 IE) hehe.. følte meg skikkelig dum der eg var viss eg skulle ha inn mobilen hadde det tatt heile veka og endå meir, og det gidde eg ikkje Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Nei det går ikke an å ha flere alarmer på N80 samtidig, uten å bruke 3parts programvare. Det du imidlertid kan gjøre, er å definere avtaler ol. i kalenderen, og ha alarm på. Da kan du få flere alarmer. Men kun én vekkerklokke. Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Ja, det vet jeg at jeg kan gjøre. Men da synes jeg det er en grov grammatisk (?) feil av Nokia å la det stå som det står.. Lenke til kommentar
ole-kr1 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Noen som vet hvordan man slår av pop-opp blokering? Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Noen som vet hvordan man slår av pop-opp blokering?Meny -> Mine egne -> Valg -> Innstillinger -> Blokker pop up -> Nei Lenke til kommentar
ole-kr1 Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Noen som vet hvordan man slår av pop-opp blokering?Meny -> Mine egne -> Valg -> Innstillinger -> Blokker pop up -> Nei 7686433[/snapback] Når jeg går på "mine egne" er det ingen steder det står "valg" Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Meny -> Internett -> Web -> Valg (nede til venstre) -> Innstillinger -> Blokker pop up -> Nei Lenke til kommentar
ole-kr1 Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Meny -> Internett -> Web -> Valg (nede til venstre) -> Innstillinger -> Blokker pop up -> Nei 7687644[/snapback] Der var den, takk! Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Ringte Nordialog AS avd Hamar i dag for å forhøre med med hvordan det var med oppgradering til N80ie. Han på verkstedet hadde aldri gjort dette før, men skulle prøve for så og ringe meg opp igjen. Etter en stund ringte han og sa at det var vellykket, så det var bare og komme med telefonen. Spurte etter pris, men ettersom jeg var den første som hadde spurt skulle jeg få det gratis. Så nå skal jeg på Nordialog en dag Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Så bra! Var på Mobilfiksern ved Spaceworld idag, men den var stengt. Så jeg får prøve å sende Nordialog, etc. en mail og spørre ang oppgradering. Endret 10. januar 2007 av SN25P Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Ring og snakk med de. Synes man får et bedre svar på den måten. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Ja, kanskje det. Får se om jeg får svar på mail først. Lenke til kommentar
T5 Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Nå har min N80 begynnt å tulle igjen.... den låser seg m gjevne mellomrom når den mottar meldinger.... Fw er den nyeste tigjengelig, og den har nettopp vært inne til en stor rep hvor de byttet en god del innmat... Jeg er så lei denne møkkatlf! Jeg får ny når jeg sender den inn nå, heldigvis! Tror nok ikke jeg vil ha Nokia igjen etter alt d jeg har opplevd m denne tlf...... Lenke til kommentar
arcatus Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Hei folkens, kan huske å ha lest for en god stund siden at man kan bruke N80 som web-camera. Noen som vet noe mer om dette? Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 http://my-symbian.com/s60v3/software/appli...dAuto=194&faq=4 her kan du finne informasjon om n80 som webcam (og andre s60 3rd edition) Lenke til kommentar
arcatus Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 http://my-symbian.com/s60v3/software/appli...dAuto=194&faq=4 her kan du finne informasjon om n80 som webcam (og andre s60 3rd edition) 7705465[/snapback] takk, det funket som bare det. Lenke til kommentar
Lefteris Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Hva er forskjellen mellom N80 standard og IE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå