Gå til innhold

Nokia N80 - vurdering, problemer, tips og triks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sendte en mail til Nokia support for noen dager siden, for å sjekke om det kommer en almenn tilgjengelig oppdatering fra N80 til N80ie. Her er svaret jeg fikk idag:

 

Anbefaler at du kontakter ett av våre service verksteder, da de kan oppdatere softwaren på Nokia N80 til Nokia N80 IE.

 

Så da er det ihvertfall en offisiell oppgradering, regner ikke med at Nokia bruker Phoenix. De svarte meg imidlertid ikke på om denne blir tigjengelig via nettet eller FOTA med det første. Har ikke lyst til å levere inn mobilen på service for å oppgradere. Da er jeg sikkert uten telefon i 4 uker. :ermm:

 

Foreslår at flere sender mail til Nokia support og spør om dette, så kanskje vi kan få litt fortgang her.

Lenke til kommentar
Sendte en mail til Nokia support for noen dager siden, for å sjekke om det kommer en almenn tilgjengelig oppdatering fra N80 til N80ie. Her er svaret jeg fikk idag:

 

Anbefaler at du kontakter ett av våre service verksteder, da de kan oppdatere softwaren på Nokia N80 til Nokia N80 IE.

 

Så da er det ihvertfall en offisiell oppgradering, regner ikke med at Nokia bruker Phoenix. De svarte meg imidlertid ikke på om denne blir tigjengelig via nettet eller FOTA med det første. Har ikke lyst til å levere inn mobilen på service for å oppgradere. Da er jeg sikkert uten telefon i 4 uker. :ermm:

 

Foreslår at flere sender mail til Nokia support og spør om dette, så kanskje vi kan få litt fortgang her.

7530123[/snapback]

Tar langt i fra 4 uker å levere den inn på sørvis så lenge man går rett til verkstedet. Om man går gjennom forhandler, så går det fort lengre tid...

Lenke til kommentar
Sendte en mail til Nokia support for noen dager siden, for å sjekke om det kommer en almenn tilgjengelig oppdatering fra N80 til N80ie. Her er svaret jeg fikk idag:

 

Anbefaler at du kontakter ett av våre service verksteder, da de kan oppdatere softwaren på Nokia N80 til Nokia N80 IE.

 

Så da er det ihvertfall en offisiell oppgradering, regner ikke med at Nokia bruker Phoenix. De svarte meg imidlertid ikke på om denne blir tigjengelig via nettet eller FOTA med det første. Har ikke lyst til å levere inn mobilen på service for å oppgradere. Da er jeg sikkert uten telefon i 4 uker. :ermm:

 

Foreslår at flere sender mail til Nokia support og spør om dette, så kanskje vi kan få litt fortgang her.

7530123[/snapback]

 

 

Jeg fikk til svar at oppgradering til N80 ie blir tilgjenglig via NSU innen kort tid. Altså ikke FOTA.

Lenke til kommentar

Her kommer mitt svar fra Nokia.

 

Hei, Andreas.

 

Takk for at du kontaktet Nokia Care kundeservice.

 

Anbefaler at du kontakter ett av våre service verksteder, da de kan oppdatere Nokia N80 til N80IE.

Sender deg en link, hvor du kan finne ditt nærmeste verksted:

www.nokia.no/phones/clubnokia velg hurtiglinken "servicebutikker" på venstre side 

 

Pr. i dag, så er det ikke mulig å oppdatere Nokia N80 til N80IE med hjelp av Nokia Software Updater.

Utover dette, så har vi dessverre ingen informasjon om Nokia sin produktutvikling.

 

 

Skulle du ha flere spørsmål, ikke nøl med å ta kontakt med oss.

 

Vennlig hilsen,

 

 

Nokia Service Professional

Norwegian Team

Nokia Care

Endret av Andreas-J
Lenke til kommentar
Fikk beskjed av butikke der jeg leverte inn N80`n til rep  at d var lang ventetid på rep av disse tlf nå...  :wallbash:  altså mange som er til rep....  møkkatlf  :angry:

7533273[/snapback]

 

Fikk ny telefon i dag, min har vært borte siden 11 oktober .

Velger ikke Nokia igjen, ever.

Ingen beklagelse eller unnskylding fra nokia kundeservice, shit firma.

Lenke til kommentar
Fikk beskjed av butikke der jeg leverte inn N80`n til rep  at d var lang ventetid på rep av disse tlf nå...   :wallbash:   altså mange som er til rep....   møkkatlf  :angry:

7533273[/snapback]

 

Fikk ny telefon i dag, min har vært borte siden 11 oktober .

Velger ikke Nokia igjen, ever.

Ingen beklagelse eller unnskylding fra nokia kundeservice, shit firma.

7535318[/snapback]

 

Føler veldig, veldig med deg! Min var borte i "bare" 4 uker vel og merke, men solgte N80en dagen etterpå. Forbanna skrot.

 

Valgte nå uansett Nokia etterpå, men aldri, ALDRI en Nokia slidetelefon igjen..

Lenke til kommentar
Fikk ny telefon i dag, min har vært borte siden 11 oktober .

Velger ikke Nokia igjen, ever.

Ingen beklagelse eller unnskylding fra nokia kundeservice, shit firma.

7535318[/snapback]

Det er dumt at det skal gå ut over ditt forhold til Nokia at din forhandler yter dårlig service. Hadde du og stått på dine krav kunne du fått pengene tilbake i stedet og kjøpt mobilen et annet sted, evt. en annen modell. Du har krav på langt bedre behandling enn det du har fått, men det er det forhandleren som skal gi deg.

 

Dumt og at N80 skal ødelegge ditt forhold til Nokia-slidere Bjørnar. 5300 har f.eks. ingen slark.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...