Gå til innhold

Nokia N80 - vurdering, problemer, tips og triks

Anbefalte innlegg

Har muligheten til å kjøpe en N80 ie Smooth Stainless til 3400 nå, eller vente i ukjent antall dager på Pearl Black.

Er Pearl Black så mye bedre å se på at jeg skal vente til den kommer på lager?

mvh Eirik

7444804[/snapback]

Det er vel en smakssak eller? Noen liker mora, andre liker datteren.

7445031[/snapback]

:hmm: Eller var det; noen liker dattera, mens andre liker moroa :love::p
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har et rart problem. Når det ringer fra nummer jeg har lagret, står det jo navnet i displayet, men fra noen nummer kommer det ikke opp, verken på anrop eller sms. Jeg har forsøkt å slette og lagre på nytt, men hjelper ikke. Noen som vet hvordan jeg kan få fikset dette?

7442100[/snapback]

Hadde også dette problemet. Oppdaget at jeg hadde samme telefonnummer flere steder i kontaktbasen. Etter å ha fjernet dette nummeret et annet sted fungerte navnevisning igjen.

Endret av x800
Lenke til kommentar

Hei! Jeg har oppgradert til N80IE fra N80, og jeg har skifta produktkoden til N80IE via et program.

0541439: Scandinavia Pearl Black Internet Edition

Men nå som jeg har gjort dette.. Skulle det ikke vært mulig å oppdatere via NSU da a?

SE BILDE:

post-76253-1165584438_thumb.jpg

Endret av benbeni
Lenke til kommentar
Hei igjen alle!

Noe nytt dukket opp her idag. Jeg fikk endelig somlet meg til å legge inn Suite'n som følger med på CD.

Når jeg har installert og blir bedt om å plugge inn kabelen i både pc og tlf så blir den bare surrende og gå og IKKE finne noen forbindelse. Jeg lot den stå i 20 min for sikkerhets skyld, men intet skjedde..

Såååå prøvde jeg å parr'e den opp med en bluetooth-dongle jeg har i USB-porten, men det ville hverken maskinen eller tlf....

Noen ideer?

:no:

7452567[/snapback]

Har du sjekket at USB (og eventuelt Bluetooth) er enablet i Nokia Connection Manager (Nokia PC Suite -> Manage Connections)?

Lenke til kommentar
WLAN: Her er jeg en kløne. klarer ikke å sette opp telefonen til å kunne bruke dette. for å slippe å lese gjennom alle sidene spør jeg om noen kan hjelpe meg, enten med en forklaring hvordan dette gjøres, eventuelt hvilken side denne prosessen står skrevet på.

På forhånd takk.

7451800[/snapback]

Prøv: Meny ->mine egne ->web->"valg"->"innstillinger" -> sett tilgangspunkt til "alltid spør". Da vil mobilen automatisk søke etter WLAN når du kobler deg opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...