aulvaer Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hvis jeg har lagt inn et møte i kalenderen kommer det opp en påminnelse over en uke i forkant i ventemodus. Kan man endre når påminnelsen kommer? Lenke til kommentar
NokiaN80 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Då hadde eg og flasha min N80 til en fult fungerende N80IE med Phoenix uten problemer. Lenke til kommentar
lanjan Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Ingen som gidder og legge ut en brukbar guide på NORSK da? Lenke til kommentar
joackim Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 I følge den siden så skulle NSS ligge her, men denne linken funker jo ikke! Noen som har den som kan legge den ut et annet sted? Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Eg har tenkt til å oppgradere FW på min n80 nå.. men får ikkje tatt backup av telefonminne? verken på telefon eller via pcsuite. på telefon kommer den loading linja, så flimrer den og går til 100% og det kommer opp ein feilmelding: !minnekort. Minne fullt, lukk noen programmer og prøv igjen. har 488mb ledi på minnekort så kan ikkje ve det. har restarta telefonen fleire ganger men hjelper ikkje. på pcsuite starter ikkje backup delen av programmet. har prøvd fleire versjoner av pcsuite, samme skjer. noken som har peiling? eller har samme problem? 7404941[/snapback] Hadde samme problem og prøvde et utall "løsning".. Endte med at jeg skippet det, og mistet det meste Lenke til kommentar
Dreamlord Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Der var jeg også den stolte eier av en IE. Flasha med Phoenix. Spenningen er jo halve moroa Lenke til kommentar
margido Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Der var jeg også den stolte eier av en IE. Flasha med Phoenix. Spenningen er jo halve moroa 7420651[/snapback] Er det så komplisert å installere Phoenix som beskrevet på seventy4 sin n80-blog? Må all nokia programvare inkl. registryoppføringer slettes? Noe erfaringer? Lenke til kommentar
Dreamlord Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Der var jeg også den stolte eier av en IE. Flasha med Phoenix. Spenningen er jo halve moroa 7420651[/snapback] Er det så komplisert å installere Phoenix som beskrevet på seventy4 sin n80-blog? Må all nokia programvare inkl. registryoppføringer slettes? Noe erfaringer? 7420947[/snapback] Jeg tror det. Jeg installerte det på en annen pc i sin tid, og brukte den nå også. Det var ganske komplisert å installere den gangen i alle fall... Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) I følge den siden så skulle NSS ligge her, men denne linken funker jo ikke! Noen som har den som kan legge den ut et annet sted? 7418643[/snapback] Er jo bare å trykke på bilde der, så kommer u inn på software sia.. Så i bunn kan du laste det ned.. Endret 4. desember 2006 av benbeni Lenke til kommentar
joackim Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 OK, linken funka ikke i går.. Lenke til kommentar
lanjan Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 vuderer å kjøpe meg N80 internett edition nå,eller skal jeg bare kjøpe vanlig n80? hva synes dere? bør jeg gå for sølv eller svart? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hva er prisforskjellen da? Hvis den er tilnærmet lik, gå for N80 - i Pearl Black selvfølgelig... Lenke til kommentar
Jacobsen_Andreas Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Fargen er jo som du vil ha den. Smaken er som baken, den er delt i to.. Så du bestemmer vel det selv. Om det ikke er noen prisforskjell så kan du jo gå for IE. Men så er det også mulig å flashe opp std N80 til IE.. Lenke til kommentar
lanjan Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 tror det blir svart etter som sølv er litt dyrere, vuderer og kjøpe den på mpx med 2gb minne:D er høretelefonene som følger med noe bra? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 tror det blir svart etter som sølv er litt dyrere, vuderer og kjøpe den på mpx med 2gb minne:D er høretelefonene som følger med noe bra? 7422905[/snapback] Helt OK. Du kan skifte radiokanal, fikse volumet og bruke talestyring. Lenke til kommentar
Jacobsen_Andreas Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) + at lyden er ikke så verst. Er ikke den beste lyden, men er helt ok Endret 4. desember 2006 av Jacobsen_Andreas Lenke til kommentar
lanjan Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 + at lyden er ikke så verst. Er ikke den beste lyden, men er helt ok 7423580[/snapback] har noen prøvd noen andre hodetelefoner da? Lenke til kommentar
Jacobsen_Andreas Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Har overgang til jac 3.5 (?) eller hva det heter, så bruker Koss PortaPro, det blir veldig god lyd med de! Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg har også Koss PortaPro, og med de blir lyden overraskende bra! Lenke til kommentar
Per-Oskar Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hvis jeg har lagt inn et møte i kalenderen kommer det opp en påminnelse over en uke i forkant i ventemodus. Kan man endre når påminnelsen kommer? 7418208[/snapback] Dette lurer jeg også på...irriterende!! Ingen som vet noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå