Gå til innhold

Nokia N80 - vurdering, problemer, tips og triks

Anbefalte innlegg

Når jeg bruker handsfree-settet som fulgte med telefonen, klager folk over at de hører meg dårlig. Er visstnok myyyye bedre når jeg snakker uten handsfree. Jeg liker godt å bruke handsfree, så det er litt irriterende når folk ber meg ta det av.

Er dette et problem andre har merket? Vil det hjelpe å kjøpe et annet handsfree-set? Noen tips til bra set? Bluetooth er ikke noe must.

7394516[/snapback]

Bruker selv Nokia BH-900 og er strålende fornøyd. Folk hører ikke forskjell på med og uten HF mener de. Koster 1200 kr på Telehuset, men betalte vel i overkant av 600 kr hos Amentio.no om jeg ikke husker helt feil. God BT HF, dog noe dyr. Overlegen på lyd-ut pga god støyfiltrering og "extendable mic".

EDIT:

Brukt på både N70, N80 og E61 med samme resultat.

Endret av ..Bjørnar..
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei folkens!

Jeg kjøpte meg forleden en Nokia N80, som faktisk er min FØRSTE Nokia noen gang.....

Men.....

Når jeg skriver meldinger så bruker den vesle saken EVIGHETER på å sende SMS'er, så hva kan gjøres med det?

Og,

Den låser seg av og til. Enten må jeg nappe ut batteriet og sette det inn igjen, eller så kommer den tilbake igjen etter noen minutter....

Og,

Hvordan kan jeg sjekke hvilken firmware som telefonen har? og hvor går jeg for å finne en nyere FW?

Og, til slutt,

Oppgradere til N80IE ?? Jeg snakket med Nokia kundeservice på telefon og de sa at det gikk ikke ann?

:hmm:

Noen som kan hjelpe stakkars lille meg :whistle: en førstegangs Nokia-bruker litt på vei?

:dribble:

Lenke til kommentar
Hei folkens!

Jeg kjøpte meg forleden en Nokia N80, som faktisk er min FØRSTE Nokia noen gang.....

7400994[/snapback]

Hei.

Det står mye om alt du vil vite i denne tråden om du leter litt. Gjør det først, spør etterpå!

Sjekk ut seventy4 sin n80-blog.

7400997[/snapback]

Har du link?: )

Endret av Jacobsen_Andreas
Lenke til kommentar
Den låser seg av og til. Enten må jeg nappe ut batteriet og sette det inn igjen, eller så kommer den tilbake igjen etter noen minutter....

...

Oppgradere til N80IE ?? Jeg snakket med Nokia kundeservice på telefon og de sa at det gikk ikke ann?

..

7400994[/snapback]

Gratulerer med ny mobil.

Noen med gammel FW hadde problemer med at den låste seg. Sjekk at du har siste FW og evt oppgrader til denne.

Angående N80 -> N80 ie så står det mye om dette i denne tråden. Generelt: Nei, du kan ikke offisielt oppgradere til IE, men du kan bruke 3. parts programvare på egen risiko. Før du prøver deg på dette, finn ut om du virkelig trenger det, og om du føler du har kunnskap nok til å gjøre dette. Det er ikke bare å klikke på en exe fil så er det gjort. Husk at du selvfølgelig mister all garanti etter dette, og ja, et verksted kan finne det ut.

Endret av tulling03
Lenke til kommentar
Ingen som har produktkoden til Skandinavisk IE da? Jeg nekter å bruke pheonix :p

7400386[/snapback]

Enig med deg der SP. Det er for mye som kan gå galt til at jeg vil risikere min N80 for disse (egentlig små) endringene.

Avventer fortsatt ...

7401941[/snapback]

Nå har vi fått produktkodene. Hva er fordelen med det, kontra Phoenix? Kan man endre produktkoden, og lure NSU til å tro at man har en IE, for å få oppdatert?

Plz enlighten me :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...