tulling03 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Firmware til N80 Internet Edition: http://www.gsmhosting.com/vbb/showthread.php?t=352457 7375413[/snapback] Kun Asia og Amerika. Lenke til kommentar
toresuul Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Noen som vet hvordan telefonen brukes som fjernkontroll til f.eks en TV? 7376668[/snapback] Jeg bruker en Dreambox som satelitt-tuner - denne er koplet i nettverket hjemme. Jeg kan m.a.o logge meg inn på tuner'n via Wlanet, skifte kanaler, starte opptak etc ... Ganske kult men ikke veldig praktisk.... Lenke til kommentar
Lakima Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Firmware til N80 Internet Edition: http://www.gsmhosting.com/vbb/showthread.php?t=352457 7375413[/snapback] Kun Asia og Amerika. 7377067[/snapback] Så man får ikke brukt den i Norge eller? Eller er det bare det at jeg får engelsk språk? Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Firmware til N80 Internet Edition: http://www.gsmhosting.com/vbb/showthread.php?t=352457 Noen som har produktkoden for telefonen som selges i Norge? 7375413[/snapback] 93.1 MB stor...! Får den plass på telefonen da Lenke til kommentar
Lakima Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Firmware til N80 Internet Edition: http://www.gsmhosting.com/vbb/showthread.php?t=352457 Noen som har produktkoden for telefonen som selges i Norge? 7375413[/snapback] 93.1 MB stor...! Får den plass på telefonen da 7377584[/snapback] Den var vel like stor den forrige n80 Firmware oppgraderinga vel. Mener den var større jeg men kan hende jeg husker feil. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Firmware til N80 Internet Edition: http://www.gsmhosting.com/vbb/showthread.php?t=352457 Noen som har produktkoden for telefonen som selges i Norge? 7375413[/snapback] 93.1 MB stor...! Får den plass på telefonen da 7377584[/snapback] Den var vel like stor den forrige n80 Firmware oppgraderinga vel. Mener den var større jeg men kan hende jeg husker feil. 7377594[/snapback] Ok...aner ikke hvor stor den var, men lurte litt siden internminnet kun er på 80MB... Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Firmware til N80 Internet Edition: http://www.gsmhosting.com/vbb/showthread.php?t=352457 7375413[/snapback] Kun Asia og Amerika. 7377067[/snapback] Hmmm...sjekket versjonsnummeret, og den er samme som de som selges i Norge (V 4.0632.0.38). Eller kanskje versjonnummer er de samme, uavhengig av hvilken region de tilhører...? Gi liv fra dere, hvis noen tester denne på en N80, om hvordan det går Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Ok...aner ikke hvor stor den var, men lurte litt siden internminnet kun er på 80MB... 7377903[/snapback] Det er kansje ikke alt som blir overført til mobilen. FW inneholder vel alt det som var der fra før også? Ikke vet jeg, men det er vel en mulighet. Lenke til kommentar
bluedog_ Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Firmware til N80 Internet Edition: http://www.gsmhosting.com/vbb/showthread.php?t=352457 7375413[/snapback] Kun Asia og Amerika. 7377067[/snapback] Ja stemmer det.. min feil.. APAC.. så faktisk ikke den.. Vel... da får vi lete videre... Men, for å oppgradere må vi vite hvordan produktkode N80 IE har i Norge.. Til de som lurer på hvorfor pakken er så stor kan jeg bare fortelle at det er flere FW i en pakke.. det skal IKKE inn 92 mb på mobilen.. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Er dette en offisiell FW fra Nokia? Tviler litt på dette, siden den kun er tilgjengelig fra et forum og som en rar fil. Uansett så har ikke jeg IE, så jeg kan ikke bruke den, men om noen prøver så oppdater oss her på forumet. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Er dette en offisiell FW fra Nokia? Tviler litt på dette, siden den kun er tilgjengelig fra et forum og som en rar fil. Uansett så har ikke jeg IE, så jeg kan ikke bruke den, men om noen prøver så oppdater oss her på forumet. 7379388[/snapback] Poenget er at man ikke trenger IE for den. N80 -> N80i om jeg ikke har mistforstått. Tviler sterkt på at det er noe kødd med fila. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Er dette en offisiell FW fra Nokia? Tviler litt på dette, siden den kun er tilgjengelig fra et forum og som en rar fil. 7379388[/snapback] Slik jeg har forstått det, så er dette den FW'en som er innstallert på IE...det er altså ikke en oppdatering fra Nokia av IE FW. Jeg har pakket ut, og innstallert denne på pc'en min, men ikke turt å gå videre...ikke vet jeg helt hva som skal gjøres heller Men, det ligger en tekstfil ved, som forklarer hva som skal gjøres... Endret 28. november 2006 av Chivas Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Jeg har pakket ut, og innstallert denne på pc'en min, men ikke turt å gå videre...ikke vet jeg helt hva som skal gjøres heller Men, det ligger en tekstfil ved, som forklarer hva som skal gjøres... 7379851[/snapback] Det er flere med N73 som oppgraderte til N73ME med en FW fiks. Mange av disse angrer, og vil flashe tilbake.. Så personlig avventer jeg til dere som er litt mer utålmodig enn meg har testet det ut.. Regner med du "ryker til" i kveld Chivas. FW'en ligger og brenner på PC'en din Edit:skriveleifer. Endret 28. november 2006 av tulling03 Lenke til kommentar
bluedog_ Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Er dette en offisiell FW fra Nokia? Tviler litt på dette, siden den kun er tilgjengelig fra et forum og som en rar fil. 7379388[/snapback] Slik jeg har forstått det, så er dette den FW'en som er innstallert på IE...det er altså ikke en oppdatering fra Nokia av IE FW. Jeg har pakket ut, og innstallert denne på pc'en min, men ikke turt å gå videre...ikke vet jeg helt hva som skal gjøres heller Men, det ligger en tekstfil ved, som forklarer hva som skal gjøres... 7379851[/snapback] Dette er en FW fra Nokia, ingen tvil om det.. Problemet er at det er ikke en FW for oss i Europa. Det er ingen problem å flashe denne til telefonen, bare å bruke Phoenix.. men det er en stor risiko, mange har fått døde telefoner. Jeg har gjort det selv da den siste FW til N80 kom ut, det var ikke noe stort problem, bruksanvisning ligger på nett.. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Dette er en FW fra Nokia, ingen tvil om det.. Problemet er at det er ikke en FW for oss i Europa. Det er ingen problem å flashe denne til telefonen, bare å bruke Phoenix.. men det er en stor risiko, mange har fått døde telefoner. Jeg har gjort det selv da den siste FW til N80 kom ut, det var ikke noe stort problem, bruksanvisning ligger på nett.. 7380001[/snapback] Da kommer det vel en offisiell update for oss i Norge også snart. N80 -> N80ie ikke dumt det nei. Lenke til kommentar
bluedog_ Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Dette er en FW fra Nokia, ingen tvil om det.. Problemet er at det er ikke en FW for oss i Europa. Det er ingen problem å flashe denne til telefonen, bare å bruke Phoenix.. men det er en stor risiko, mange har fått døde telefoner. Jeg har gjort det selv da den siste FW til N80 kom ut, det var ikke noe stort problem, bruksanvisning ligger på nett.. 7380001[/snapback] Da kommer det vel en offisiell update for oss i Norge også snart. N80 -> N80ie ikke dumt det nei. 7380254[/snapback] Det beste hadde vært om Nokia lagde en FW update slik at N80 ble en N80 IE uten at vi måtte tukle med telefonen.. Lenke til kommentar
Lakima Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Dette er en FW fra Nokia, ingen tvil om det.. Problemet er at det er ikke en FW for oss i Europa. Det er ingen problem å flashe denne til telefonen, bare å bruke Phoenix.. men det er en stor risiko, mange har fått døde telefoner. Jeg har gjort det selv da den siste FW til N80 kom ut, det var ikke noe stort problem, bruksanvisning ligger på nett.. 7380001[/snapback] Da kommer det vel en offisiell update for oss i Norge også snart. N80 -> N80ie ikke dumt det nei. 7380254[/snapback] Det beste hadde vært om Nokia lagde en FW update slik at N80 ble en N80 IE uten at vi måtte tukle med telefonen.. 7381623[/snapback] Tviler vel litt på at dette kommer. Siden da vil de jo ikke selge noen N80 IE, da vil jo alle kjøpe N 80 siden den er billigere og bare oppgradere den til IE. Så de som vil oppgradere må nok gjøre det uten Nokia sin støtte. Men det er bare hva jeg tror da. Endret 28. november 2006 av Chicken89 Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Tviler vel litt på at dette kommer. Siden da vil de jo ikke selge noen N80 IE, da vil jo alle kjøpe N 80 siden den er billigere og bare oppgradere den til IE. Så de som vil oppgradere må nok gjøre det uten Nokia sin støtte. Men det er bare hva jeg tror da. 7381799[/snapback] Det at IE selges til høyere pris enn en vanlig N80, er kun fordi at butikkene prøver å sko seg på folks uvitenhet. Det er i utgangspunktet ingen grunn til at denne telefonen skal koste noe mer enn standard versjon! IE var faktisk t.o.m. priset lavere enn standard hos netshop til og begynne med. En annen grunn kan også være at det nå kun "lages" IE, og derfor ønsker butikkene å kvitte seg med standard versjon først - derfor prisforskjellen. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg har pakket ut, og innstallert denne på pc'en min, men ikke turt å gå videre...ikke vet jeg helt hva som skal gjøres heller Men, det ligger en tekstfil ved, som forklarer hva som skal gjøres... 7379851[/snapback] Det er flere med N73 som oppgraderte til N73ME med en FW fiks. Mange av disse angrer, og vil flashe tilbake.. Så personlig avventer jeg til dere som er litt mer utålmodig enn meg har testet det ut.. Regner med du "ryker til" i kveld Chivas. FW'en ligger og brenner på PC'en din Edit:skriveleifer. 7379922[/snapback] Hehe, det er fristendes ,men jeg kuulern nok litt til for å se an andres erfaringer, evt. om det kommer noe på nsu Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Har nå hatt N80 i to timer, og jeg må si meg virkelig fornøyd med det jeg har testet ut hittil. Finnes det noen artige programmer eller lignende til telefonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå