arsvendg Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Takker for de svarene som kom på mitt spørsmål angående problemet med mitt krypterte wlan. Valgte å endre krypteringen til wpa2, da ble det enkelt å koble opp med min n80. Prøvde å få lastet ned wlan wizard fra nokia fra deres sider, men jeg får ikke tatt den ned. Noen som enten kan legge den opp eller sjekke om dere får tatt ned denne wizarden fra nokia sine sider? ...så får jeg sjekket om det er min browser det eventuelt kan være noe rart med... Og hvor får jeg startet FOTA? Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Hei, faren min har nettopp fått denne tlf, jævlig bra etter min mening, men han vil ha en sånn klokke i "skjermsparer modus" når tastelåsen er på, der er det en klokke fra før av med dato, men han vil ha en litt mer oversiktlig en, sånn som det er på Sony Ericsson's tlf... Noen som vet hvor på tlf'en han kan finne det? Takker for all hjelp på forhånd Lenke til kommentar
aulvaer Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Prøvde å få lastet ned wlan wizard fra nokia fra deres sider, men jeg får ikke tatt den ned. Noen som enten kan legge den opp eller sjekke om dere får tatt ned denne wizarden fra nokia sine sider? ...så får jeg sjekket om det er min browser det eventuelt kan være noe rart med... 7312015[/snapback] Jeg lasta det ned i går, uten problemer. Bruker Firefox 2.0. Du må godkjenne vilkår fra Nokia i en pop-up, så hvis du har sperret for pop-ups kanskje det er problemet? Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Hei, faren min har nettopp fått denne tlf, jævlig bra etter min mening, men han vil ha en sånn klokke i "skjermsparer modus" når tastelåsen er på, der er det en klokke fra før av med dato, men han vil ha en litt mer oversiktlig en, sånn som det er på Sony Ericsson's tlf... Noen som vet hvor på tlf'en han kan finne det? Takker for all hjelp på forhånd 7312333[/snapback] Hvis du tenker på en analog klokke som skjermsparer, så finnes det kun som 3.parts programvare. Husker ikke navnet i farten, men det er som alá FullScreenClock.. Finnes med flere forskjellige skins. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Oppgrader med FOTA på mobilen, så får dere 42 7311867[/snapback] Får man denne muligheten på std N80 da? Trodde vi ble nødt å bruke NSU'en jeg? Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Hei, faren min har nettopp fått denne tlf, jævlig bra etter min mening, men han vil ha en sånn klokke i "skjermsparer modus" når tastelåsen er på, der er det en klokke fra før av med dato, men han vil ha en litt mer oversiktlig en, sånn som det er på Sony Ericsson's tlf... Noen som vet hvor på tlf'en han kan finne det? Takker for all hjelp på forhånd 7312333[/snapback] Hvis du tenker på en analog klokke som skjermsparer, så finnes det kun som 3.parts programvare. Husker ikke navnet i farten, men det er som alá FullScreenClock.. Finnes med flere forskjellige skins. 7312688[/snapback] Nei, tenker på digital klokke, en helt simpel en, Nokia pleier å ha en sånn de og, syns det er litt rart hvis det ikke er det på N80 :!: Noen som vet hvor på telefonen man finner det? Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Nei, tenker på digital klokke, en helt simpel en, Nokia pleier å ha en sånn de og, syns det er litt rart hvis det ikke er det på N80 :!: Noen som vet hvor på telefonen man finner det? 7312998[/snapback] Hvis du går inn på temaet ditt, har du noen ekstra valg for skjermsparer der. Men vet ikke om den du er ute etter, er der... Lenke til kommentar
frowen Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Har lasta ned Nokia Software Updater, men kommer ikke lenger enn "Searching for a connected phone..." Noen som vet hva som er feil? =) Og forresten, kan man velge norsk språk? =\ edit: nå får jeg ikke åpna programmet engang. har firmware som fulgte med telefon, vil ha nyyyyyyyyyyy Endret 19. november 2006 av frow Lenke til kommentar
Jacobsen_Andreas Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Har lasta ned Nokia Software Updater, men kommer ikke lenger enn "Searching for a connected phone..." Noen som vet hva som er feil? =) Og forresten, kan man velge norsk språk? =\ 7315389[/snapback] Ja, man kan velge norsk språk. Jeg har prøvd to ganger nå, men får ikke .42 Får bare .41 Noen som får inn .42? Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) For å få .42, så oppgrader via FOTA. Meny>Tilkobling>Enhetsbeh.>Valg>Se etter oppdateringer. Da laster den ned og installerer 42.. Dere må ha .41 for å komme inn på FOTA. Endret 19. november 2006 av benbeni Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) For å få .42, så oppgrader via FOTA. Meny>Tilkobling>Enhetsbeh.>Valg>Se etter oppdateringer. Da laster den ned og installerer 42.. Dere må ha .41 for å komme inn på FOTA. 7315666[/snapback] Genialt, dette var jeg faktisk ikke klar over. --- Oppdatering pågår akkurat nå !! --- Edit: Oppdatering vellykket, men jeg ser ingen endringer...? Endret 19. november 2006 av tulling03 Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Det er nok fordi endringene er veldig små Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Leser at N80IE er kommet i butikkene, noen som vet om vi om har N80 gamletypen får en mulighet til å oppgradere til IE? Etter som jeg forstår er det bare programvaren som er forandra. Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Leser at N80IE er kommet i butikkene, noen som vet om vi om har N80 gamletypen får en mulighet til å oppgradere til IE? Etter som jeg forstår er det bare programvaren som er forandra. Noen som vet noe om dette? 7320841[/snapback] Det går ikke med det første nei. Du kan installere WLAN wizard (som er den størstre forskjellen mellom N80std og N80IE), men får den ikke i aktiv pauseskjerm. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Leser at N80IE er kommet i butikkene, noen som vet om vi om har N80 gamletypen får en mulighet til å oppgradere til IE? Etter som jeg forstår er det bare programvaren som er forandra. Noen som vet noe om dette? 7320841[/snapback] Det går ikke med det første nei. Du kan installere WLAN wizard (som er den størstre forskjellen mellom N80std og N80IE), men får den ikke i aktiv pauseskjerm. 7321483[/snapback] Har sjekket noen utenlandske forum, og det som sies der, er at en N80ie er samme som en N80 + 3 ekstra programmer...slik at det bare er å vente på at de programmene blir tilgjengelige for download, og dermed få en N80ie Det jeg da ikke skjønner; hvorfor er da firmware'n helt annerledes (versjonsnummeret)? Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Skjulte programmer på N80! Visste dere at det er endel skjulte programmer på N80, som for eksempel GPS? De samme prg finnes på E61 men der er de synlige. Skjønner ikke hvorfor Nokia har valgt å kjule disse applikasjonene fra N80. Les mer og hva og hvordan her... Hvis noen har prøvd dette, så gi gjerne en tilbakemelding her på forumet. Endret 20. november 2006 av tulling03 Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Skjulte programmer på N80! Visste dere at det er endel skjulte programmer på N80, som for eksempel GPS? De samme prg finnes på E61 men der er de synlige. Skjønner ikke hvorfor Nokia har valgt å kjule disse applikasjonene fra N80. Les mer og hva og hvordan her... Hvis noen har prøvd dette, så gi gjerne en tilbakemelding her på forumet. 7323278[/snapback] Jeg gjorde det nå, men fant ikke de programmene som skulle være sjulte.. EDIT: Fant de når jeg slo på "preinstalled apps". Men hva er vitsen med de egentlig? Man må jo ha GPS.. Endret 20. november 2006 av benbeni Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Skjulte programmer på N80! Visste dere at det er endel skjulte programmer på N80, som for eksempel GPS? De samme prg finnes på E61 men der er de synlige. Skjønner ikke hvorfor Nokia har valgt å kjule disse applikasjonene fra N80. Les mer og hva og hvordan her... Hvis noen har prøvd dette, så gi gjerne en tilbakemelding her på forumet. 7323278[/snapback] Jeg gjorde det nå, men fant ikke de programmene som skulle være sjulte.. 7323530[/snapback] Joda, fant de jeg, men BT gps min ligger i bilen, så får ikke satt landemerke (men det går an å sette manuelt også), så har ikke sett noe mer på det. Lenke til kommentar
kartoon Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 ENDELIG! Må bare få komme med en gladmelding. Kjøpte N80 for noen måneder siden, og har hatt utrolig mye problemer med denne. Låste seg opptil 20 ganger for dagen. Kunne ikke få en melding eller sjekke e-post uten at det var 50 prosent sjanse for at den låste seg. I tillegg gikk den tom for strøm på 2 timer noen ganger. Etter å ha prøvd å levere den inn på serviceverksted for oppgradering to ganger bestemte jeg meg for å sende den direkte til Nokia Costumer Care (for å unngå 6 ukers ventetid på å få den tilbake fra tyskland eller noe slikt). Etter å ha sjekket telefonen så bestemte de meg for å gi meg en fabrikkny telefon (swap). Har nå hatt telefonen i 2 ukers tid, og nå ENDELIG har jeg fått den telefonen jeg trodde jeg kjøpte. Ikke et eneste problem med denne nye telefonen. Ikke låst seg eller hengt en eneste gang. Nydelig telefon når den virker. Den kom forrsten med Firmware 42 ... Måtte bare komme med denne gladmeldingen. Og er det noen andre som har fått en mandagstelefon så er mitt tips å sende den direkte til reklamasjonsavdelingen på Nokia og ikke til servicesjappe! :!: Lenke til kommentar
Mads2010 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Har akkurat fått tilbake min fra service, anbefaler One2Com i Oslo! Tok en uke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå