Chivas Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Hei! Hadde problem med lite batteri kapasitet jeg å før. Helt til jeg herpa org laderen og kjøpte meg en erstattnings lader på chlas olson. Na Har jeg mye betre batteri kvalitet! Anbefales! 7273184[/snapback] Har faktisk sett dette nevnt av andre rundt om i verden også. Kan nok være noe i det som biafra sier. Jeg sjekket i går, og tror ikke det tok en time engang for å lade opp batteriet. Det er jo nødt til å være for raskt btw: hvilken lader kjøpte du? Endret 13. november 2006 av Chivas Lenke til kommentar
N00by89 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 husker ikke merket, bare at jeg kjøpte den på Chlas Olsson. Kan sjekke opp merket vist du vil vite det. Tlfn lader seg vel full på 30-40min og holder i 2 dager eller no Mvh Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 noen som har fått til å koble N80 mot NTNUs nettverk enda? Lenke til kommentar
aulvaer Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Er det verdt å betale 800 kr ekstra for Internet Edition? Jeg skal til utlandet et halvt år og tenker derfor det er greit å ha VoiP-klient innebygd. I tillegg går også jeg på NTNU, og har hørt det er trøbbel med å få den på nett der, tenkte derfor den nye WLAN-tingen kunne være kjekt å ha... Men er de to tingene verdt 800 kr? Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Er det verdt å betale 800 kr ekstra for Internet Edition? Jeg skal til utlandet et halvt år og tenker derfor det er greit å ha VoiP-klient innebygd. I tillegg går også jeg på NTNU, og har hørt det er trøbbel med å få den på nett der, tenkte derfor den nye WLAN-tingen kunne være kjekt å ha... Men er de to tingene verdt 800 kr? 7277923[/snapback] jeg tviler på at "den nye WLAN-tingen" hjelper mot det å koble seg til NTNU-nettverket. Det er ikke i brukervennligheten det ligger, men selve verifiseringen til nettverket. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Er det verdt å betale 800 kr ekstra for Internet Edition? Jeg skal til utlandet et halvt år og tenker derfor det er greit å ha VoiP-klient innebygd. I tillegg går også jeg på NTNU, og har hørt det er trøbbel med å få den på nett der, tenkte derfor den nye WLAN-tingen kunne være kjekt å ha... Men er de to tingene verdt 800 kr? 7277923[/snapback] Vel det er jo en smakssak. På VoiP og WLAN kan jo spare deg for endel utgifter, men om det er mer enn 800 kroner må du selv avgjøre. Husk at std N80 også har støtte for IP telefoni så du MÅ ikke ha IE for det.. Og WLAN wizarden kan du bruke på vanlig N80, du får bare ikke opp ikonet i aktiv pauseskjerm. Lenke til kommentar
N00by89 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Noen som vet om noen kule progs til N80n da? Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Noen som vet om noen kule progs til N80n da? 7278118[/snapback] Det er det flere tråder om her på forumet allerede. Lenke til kommentar
aulvaer Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Er det verdt å betale 800 kr ekstra for Internet Edition? Jeg skal til utlandet et halvt år og tenker derfor det er greit å ha VoiP-klient innebygd. I tillegg går også jeg på NTNU, og har hørt det er trøbbel med å få den på nett der, tenkte derfor den nye WLAN-tingen kunne være kjekt å ha... Men er de to tingene verdt 800 kr? 7277923[/snapback] Vel det er jo en smakssak. På VoiP og WLAN kan jo spare deg for endel utgifter, men om det er mer enn 800 kroner må du selv avgjøre. Husk at std N80 også har støtte for IP telefoni så du MÅ ikke ha IE for det.. Og WLAN wizarden kan du bruke på vanlig N80, du får bare ikke opp ikonet i aktiv pauseskjerm. 7278039[/snapback] Ok, er det noe vanskelig å få VoiP til å funke uten klienten da? (Jeg er helt fersk med Symbian.) Skjønte ikke helt greia med den WLAN-wizarden du linket. Fulgte linken og gikk litt videre og havnet til slutt på http://europe.nokia.com/A4195015. Der ligger programmer man kan laste ned til N80 IE, blant annet denne wizarden. Men jeg trodde at en slik WLAN-wizard skulle være "innebygd", og hvis den fungerer på std N80 også (bare uten ikon i aktiv stand by), hva er da forskjellen? Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Men jeg trodde at en slik WLAN-wizard skulle være "innebygd", og hvis den fungerer på std N80 også (bare uten ikon i aktiv stand by), hva er da forskjellen? 7278433[/snapback] Sånn som jeg har forstått det så funker det slik at prg. hjelper deg å koble opp mot internett. Det vil si at det finner automatisk de rette innstillinger osv. Dette får du også på vanlig N80. Det du ikke får derimot, er den indikatoren som ligger på aktiv pauseskjerm. Denne viser når du befinner det innenfor et WLAN område, og lar deg koble opp med et klikk fra pauseskjermen. Lenke til kommentar
Jacobsen_Andreas Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg får helt vondt på tanke med at de skal dra 800,- av folk bare for de tingene. Er helt vilt. Er det andre ting som er annerledes da? Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Les mer om WLAN wizarden på S60 blogs Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg får helt vondt på tanke med at de skal dra 800,- av folk bare for de tingene. Er helt vilt. 7278752[/snapback] Og hvor tar de 800,- ekstra for ie? Når jeg skulle kjøpe en ie fra Netshop, var den faktisk noen hundrelapper billigere enn standard. Nå, tror jeg de opererer med samme pris (som er det mest riktige) Lenke til kommentar
aulvaer Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Les mer om WLAN wizarden på S60 blogs 7278769[/snapback] Ja, leste det der. Og derfor jeg ikke skjønner forskjellen. Hvis det bare er et program man kan laste ned, og programmet fungerer sånn cirka likt på både std og IE, hva er da forskjellen? Lenke til kommentar
Jacobsen_Andreas Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Og hvor tar de 800,- ekstra for ie? Når jeg skulle kjøpe en ie fra Netshop, var den faktisk noen hundrelapper billigere enn standard. Nå, tror jeg de opererer med samme pris (som er det mest riktige) 7279324[/snapback] Vet ikke. Står lenger oppe i tråden! Lenke til kommentar
aulvaer Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Jeg får helt vondt på tanke med at de skal dra 800,- av folk bare for de tingene. Er helt vilt. 7278752[/snapback] Og hvor tar de 800,- ekstra for ie? Når jeg skulle kjøpe en ie fra Netshop, var den faktisk noen hundrelapper billigere enn standard. Nå, tror jeg de opererer med samme pris (som er det mest riktige) 7279324[/snapback] På Netshop koster nå IE 300,- mer enn standard. Billigste std jeg har funnet er på gsm.no til 3699,- mens Amentio har billigste IE til 4505,-. (prisguide.no) (Har snakket med to som jobber i gsm.no og han ene trodde IKKE de kom til å ta inn IE, mens han andre trodde de "mest sannsynlig" kom til å ta inn IE, men kunne ikke si når eller hva prisen ville bli.) Endret 13. november 2006 av aulvaer Lenke til kommentar
Jacobsen_Andreas Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg spurte om de viste NÅR de fikk inn N80 IE på Log A/S avd Hamar Det viste de ikke. Så får vanlig N80 i morgen Lenke til kommentar
aulvaer Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg spurte om de viste NÅR de fikk inn N80 IE på Log A/S avd HamarDet viste de ikke. Så får vanlig N80 i morgen 7279667[/snapback] Ja, da har jeg og bestilt! Blei IE på meg da, har venta så lenge at føltes for dumt å ikke bestille det når den først er kommet. Da er det vel bare å håpe at N80 lever opp til forventningene, som ikke har blitt mindre etter å ha ventet i to måneder på IE... Lenke til kommentar
deleder Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg spurte om de viste NÅR de fikk inn N80 IE på Log A/S avd HamarDet viste de ikke. Så får vanlig N80 i morgen 7279667[/snapback] Ja, da har jeg og bestilt! Blei IE på meg da, har venta så lenge at føltes for dumt å ikke bestille det når den først er kommet. Da er det vel bare å håpe at N80 lever opp til forventningene, som ikke har blitt mindre etter å ha ventet i to måneder på IE... 7280218[/snapback] 2mnd på IE når det ikke er noen forskjell? (iallefall ikke som er noe å vente på..) Lenke til kommentar
aulvaer Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg spurte om de viste NÅR de fikk inn N80 IE på Log A/S avd HamarDet viste de ikke. Så får vanlig N80 i morgen 7279667[/snapback] Ja, da har jeg og bestilt! Blei IE på meg da, har venta så lenge at føltes for dumt å ikke bestille det når den først er kommet. Da er det vel bare å håpe at N80 lever opp til forventningene, som ikke har blitt mindre etter å ha ventet i to måneder på IE... 7280218[/snapback] 2mnd på IE når det ikke er noen forskjell? (iallefall ikke som er noe å vente på..) 7280441[/snapback] Kunne jo ikke vite at det skulle ta to måneder... (mid september, ref pressemeldinga). Dessuten hasta det ikke så veldig med ny mobil, så var ikke noe problem å vente egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå