Gå til innhold

Nokia N80 - vurdering, problemer, tips og triks

Anbefalte innlegg

Dette funderte jeg litt over også...Etter å ha oppgradert firmware har jeg fått den den Yahoo search saken som skulle komme med IE. ..

7237898[/snapback]

Og apropo denne, er det noen som faktisk har fått den til å funke. Jeg får ALLTID feil tilkobling, når jeg bruker WLAN i hvertfall...

7238060[/snapback]

* bumper denne *

Er det noen som har fått Yahoo search funksjonen til å virke tilfredstillende?

7252030[/snapback]

Den funker helt utmerket hos meg! Både kjapp og brukervennlig, med fint design. Når du oppgraderer FOTA får du også MSN Search (for den som liker det).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ref batteri QXL

Hva betalte dere for disse? Prisen er i NOK, men ved betaling til Dk, skal det overføres i DKK.

7256450[/snapback]

Med frakt og alt, kom summen på 135,- NOK hvis jeg husker riktig. I mailen jeg fikk, skulle det betales i NOK, men Skandiabanken, som jeg bruker, lot meg ikke få velge NOK - kun DKK. Så, istedetfor å regne ut hva 135 NOK ble i DKK, overførte jeg 135 DKK...bare en liten differanse uansett.

Lenke til kommentar
Ref batteri QXL

Hva betalte dere for disse? Prisen er i NOK, men ved betaling til Dk, skal det overføres i DKK.

7256450[/snapback]

Med frakt og alt, kom summen på 135,- NOK hvis jeg husker riktig. I mailen jeg fikk, skulle det betales i NOK, men Skandiabanken, som jeg bruker, lot meg ikke få velge NOK - kun DKK. Så, istedetfor å regne ut hva 135 NOK ble i DKK, overførte jeg 135 DKK...bare en liten differanse uansett.

7256607[/snapback]

Takk for svar. Så samme problem selv, men da vet vi hva dansken gjør penger på...

Lenke til kommentar
Noen som vet om det er noen mulighet for å få visning av navn + nummer i kontaktlista? Min viser kun navn...

7259580[/snapback]

Har ikke N80 selv, men vil tippe det er noe sånt:

"Meny, Kontakter, Innstillinger, Kontakter - visningstype"

Stemmer dette?

7259817[/snapback]

Nei. Du kan bare velge rekkefølge på fornavn og etternavn, desverre ikke visning av nummer. :)

Lenke til kommentar

Visning av navn og nummer døde vel litt ut når det ble mulig å lagre flere nummer til samme kontakt tror jeg. Nå er vel gjennomgangstemaet at man må inn på kontakten for å se all tilgjengelig kontaktinfo (ihvertfall på s60 telefonene hva meg er kjent, har eksempelvis ikke hatt nyere s40 telefoner, så please correct me hvis dette ikke gjelder på generel basis).

så på N80 er nok ikke det mulig, desverre. Way to go nå er å gå inn på en kontakt og bla med høyre og venstre for å bla mellom kontaktene mens all info vises.

Lenke til kommentar
Da har jeg også bestilt meg 1000mAh batteri fra qxl.

Så får vi se hvordan det er...

7197671[/snapback]

Fint om du kommer med tilbakemelding om hvordan dette batteriet er. Jeg bestilte nemlig et 1000mAh fra ebay som kostet meg ca. 70kr totalt. Det sugde! Varte maks 1 døgn. Gikk tilbake til mitt orginale batteri.

7230152[/snapback]

Jøss, det var da merkelig... Jeg har ikke mottatt batteriet mitt enda, men det har blitt sendt fra Danmark. Skal gi tilbakemelding på hvordan det er.

Jeg har lest på andre foraer hvor folk har handlet 1000mAh gjennom eBay, og de har opplevd mye bedre batterikapasitet enn med originalt batteri...

7230234[/snapback]

Jeg bestilte et batteri 1200mAh,fra danmark,og det var ikke bra,jeg bruker orginalbatteriet nå. :roll:

Lenke til kommentar

Jeg bestilte et batteri 1200mAh,fra danmark,og det var ikke bra,jeg bruker orginalbatteriet nå. :roll:

7268543[/snapback]

Jeg fikk et 1500mAh batteri fra Danmark, og etter noen dagers bruk, tror jeg at jeg kan konkludere med at det ikke er mye tess :(

Vel, det har litt lenger kapasitet enn det originale...kanskje en halv dag lenger, noe som tilsvarer rundt 50% økning, så sånn sett er det vel bra. Men 1,5 dag er uansett altfor dårlig!!

Lenke til kommentar
Jeg fikk et 1500mAh batteri fra Danmark, og etter noen dagers bruk, tror jeg at jeg kan konkludere med at det ikke er mye tess :( 

Vel, det har litt lenger kapasitet enn det originale...kanskje en halv dag lenger, noe som tilsvarer rundt 50% økning, så sånn sett er det vel bra. Men 1,5 dag er uansett altfor dårlig!!

7268894[/snapback]

Hvor mye bruker du telefonen? Har en kompis som har N80, han bruker den 2-4 dager før den må lades igjen..

Lenke til kommentar

7268894[/snapback]

Hvor mye bruker du telefonen? Har en kompis som har N80, han bruker den 2-4 dager før den må lades igjen..

7269142[/snapback]

Det høres utrolig ut. Har hørt andre påstå at de kan ha den på i standby i 5 dgr, noe som jeg også finner utrolig.

Jeg bruker den ikke veldig mye. 5-10 meldinger maks om dagen. Samt kanskje ett par samtaler på kort varighet. Pluss at det kan bli litt blaing i menyer...

Men den står på døgnet rundt...

Hvor mye bruker kompisen din den? Eller, "bruker" ;)

Lenke til kommentar
Det høres utrolig ut. Har hørt andre påstå at de kan ha den på i standby i 5 dgr, noe som jeg også finner utrolig.

Jeg bruker den ikke veldig mye. 5-10 meldinger maks om dagen. Samt kanskje ett par samtaler på kort varighet. Pluss at det kan bli litt blaing i menyer...

Hvor mye bruker kompisen din den? Eller, "bruker"  ;)

7269174[/snapback]

Det er vel litt opp og ned. Men når den brukes mest, lades den vær natt vet jeg.

5 dager, da ligger den vel på et bord da. Det samme er det jo med Nokia 6280 også.

Jeg tror det har noe med laderen og gjøre,tror den lader batteriet opp for "fort"... :hmm:

7269197[/snapback]

De "gamle" Nokia laderne, er de like eller bruker de lengre tid på å lade opp?

Endret av Jacobsen_Andreas
Lenke til kommentar

Hvor mye bruker kompisen din den? Eller, "bruker"  ;)

7269174[/snapback]

Det er vel litt opp og ned. Men når den brukes mest, lades den vær natt vet jeg.

5 dager, da ligger den vel på et bord da. Det samme er det jo med Nokia 6280 også.

Jeg tror det har noe med laderen og gjøre,tror den lader batteriet opp for "fort"... :hmm:

7269197[/snapback]

De "gamle" Nokia laderne, er de like eller bruker de lengre tid på å lade opp?

7269209[/snapback]

Hei

Det går ikke ann å bruke de gamle nokia laderne på N80,da de gamle ikke er kompatible med den.

Lenke til kommentar

Lader type(Gaamel):ACP-7E Har en Output på 3,7V 355mA

Laderen til N80 :AC-E4 Har en Output på 5,0V 890mA.

Prøvde den gamle laderen med adapteret,men den gamle vil ikke lade N80en.

Hadde likt og prøvd og fått ladet det 1200mAh batteriet med en gammel lader,tror det har noe og si og få ladet det opp litt seint.

Lenke til kommentar
Lader type(Gaamel):ACP-7E Har en Output på 3,7V 355mA

Laderen til N80 :AC-E4 Har en Output på 5,0V 890mA.

Prøvde den gamle laderen med adapteret,men den gamle vil ikke lade N80en.

Hadde likt og prøvd og fått ladet det 1200mAh batteriet med en gammel lader,tror det har noe og si og få ladet det opp litt seint.

7269387[/snapback]

Hmmm...kanskje jeg skal teste overgangen på 1500mAh batteriet. For det virker som om lading går veldig kjapt ja...1-2 timer kanskje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...