Jacobsen_Andreas Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Noen som vet når N80 IE kommer ut i butikkene? Lenke til kommentar
fantona Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Noen som vet hva som er problemet? 7204015[/snapback] Prøv å restarte telefonen, det pleier å hjelpe. 7204169[/snapback] Nei, ingen ting nytter. Skulle oppdatere firmwaren , men for bare tatt sikkerhetskopi til pcen. Holder det? Kjøpte telefonen i juli, og skal oppdatere for første gang. Den har fungert knirkefritt. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Tok kun sikkerhetskopi til pc'en jeg... Da har jeg oppdatert firmware, og det gikk fint. Har nå versjon 4.0623.0.41 Men, da jeg la tilbake sikkerhetskopien min, var det mye som manglet. Stort sett alt av programmer jeg har innstallert, må innstalleres på nytt Lenke til kommentar
Jacobsen_Andreas Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Vil bare svare meg selv litt på spm'et mitt ovenfor. Ringte først min forhandler i Hamar og lurte på når de fikk den inn for salg, men han kunne ikke se at de hadde noen mulighet til og i hele tatt bestille den enda. Så da ringte jeg Nokia Norge og spurt. "Den er blitt lagt ut for salg den" - Fikk jeg til svar når jeg spurte etter når den kom ut til salg. Så blir litt forvirret her. Er ingen som jobber i en telebutikk eller noe liknende som kan si om de har den til salg, eller når den legges ut for salg? Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Er ingen som jobber i en telebutikk eller noe liknende som kan si om de har den til salg, eller når den legges ut for salg? 7212850[/snapback] På Netshop har de den til salgs, men den er ubekreftet levert 7 november. Tviler på at de har den innen den datoen, men hvem vet. Lenke til kommentar
Jacobsen_Andreas Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) På Netshop har de den til salgs, men den er ubekreftet levert 7 november. Tviler på at de har den innen den datoen, men hvem vet. 7216883[/snapback] På mpx.no står den som ubekreftet 07.11.06 På Netshop står det ubekreftet 23.11.06 Endret 4. november 2006 av Jacobsen_Andreas Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Ser egentlig ikke poenget med å vente på N80IE når alle de nye funksjonene er tilgjengelig for vanlige N80 allerede. Her er for eksempel WLAN Wizard: http://europe.nokia.com/A4195015 Lenke til kommentar
deleder Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Ser egentlig ikke poenget med å vente på N80IE når alle de nye funksjonene er tilgjengelig for vanlige N80 allerede. Her er for eksempel WLAN Wizard: http://europe.nokia.com/A4195015 7217092[/snapback] Hovedpoenget mitt med å skaffe N80i er at galleryfunksjonen skal bli lik N73 sin, som er mye mer genial (Om jeg ikke tar helt feil?) Klar som ett til å flashe min;) Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Alvorlig? Noen som vet om denne gallerifunksjonen vil kunne endres også ved oppgradering av firmware, etc, så du ikke må kjøpe N80i? Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hovedpoenget mitt med å skaffe N80i er at galleryfunksjonen skal bli lik N73 sin, som er mye mer genial (Om jeg ikke tar helt feil?)7217104[/snapback] Sikker på det? Det har jeg aldri hørt noe om Jeg vet at flikr vil bli tilgjengelig, men det betyr ikke at hele galleriet vil bli som på N73. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) På Netshop har de Netshop står det ubekreftet 23.11.06 7216914[/snapback] Ja dette er platina bronze utgaven. PB utgaven er ubekreftet 7/11, ikke at vi gidder å lage noe mer poeng ut av dette. Tror uansett ikke den kommer innen den datoen. PearlBlack N80 internet ed. på Netshop Endret 4. november 2006 av tulling03 Lenke til kommentar
deleder Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Symbian_Pro, ser nok ut som jeg har mistforstått. Synd egentlig, finnes det ikke noen måter å vise et bilde i fullscreen med N80? :\ Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Her er for eksempel WLAN Wizard:http://europe.nokia.com/A4195015 7217092[/snapback] Funker denne wizarden på vanlig utgave av N80? Hva er egentlig poenget med denne, at man skal slippe å gå på meny/tilkobling/tilk.behandling/tilgjengelig WLAN ? Når jeg skal på internett spør N80 uansett hvordan jeg vil koble opp... Lenke til kommentar
Jacobsen_Andreas Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Ja dette er platina bronze utgaven. PB utgaven er ubekreftet 7/11, ikke at vi gidder å lage noe mer poeng ut av dette. Tror uansett ikke den kommer innen den datoen.PearlBlack N80 internet ed. på Netshop 7217272[/snapback] Beklager, min feil. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 deleder, Valg -> Zoom inn, Valg -> Full skjerm tulling03, jeg har ikke prøvd den enda, men den skal funke på vanlig N80 ja. Funker på Eseries telefoner også. Lenke til kommentar
Bache83 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Da har jeg også bestilt meg 1000mAh batteri fra qxl. Så får vi se hvordan det er... 7197671[/snapback] Fint om du kommer med tilbakemelding om hvordan dette batteriet er. Jeg bestilte nemlig et 1000mAh fra ebay som kostet meg ca. 70kr totalt. Det sugde! Varte maks 1 døgn. Gikk tilbake til mitt orginale batteri. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Da har jeg også bestilt meg 1000mAh batteri fra qxl. Så får vi se hvordan det er... 7197671[/snapback] Fint om du kommer med tilbakemelding om hvordan dette batteriet er. Jeg bestilte nemlig et 1000mAh fra ebay som kostet meg ca. 70kr totalt. Det sugde! Varte maks 1 døgn. Gikk tilbake til mitt orginale batteri. 7230152[/snapback] Jøss, det var da merkelig... Jeg har ikke mottatt batteriet mitt enda, men det har blitt sendt fra Danmark. Skal gi tilbakemelding på hvordan det er. Jeg har lest på andre foraer hvor folk har handlet 1000mAh gjennom eBay, og de har opplevd mye bedre batterikapasitet enn med originalt batteri... Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg har lest på andre foraer hvor folk har handlet 1000mAh gjennom eBay, og de har opplevd mye bedre batterikapasitet enn med originalt batteri...7230234[/snapback] Vel, jeg har også lest at folk sier det motsatte, her. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Angående WLAN på N80: Kan noen forklare meg forskjellen på "infrastruktur" (som jeg har på mitt nettverk) og "ad-hoc". Begge deler dukker opp når jeg søker etter tilgjenelige nettverk. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Angående WLAN på N80:Kan noen forklare meg forskjellen på "infrastruktur" (som jeg har på mitt nettverk) og "ad-hoc". Begge deler dukker opp når jeg søker etter tilgjenelige nettverk. 7230575[/snapback] Her er jeg langt fra sikkert, men infrastruktur er vel "enhet til tilgangspunkt" nettverk, mens ad-hoc er "enhet til enhet". Am I wrong? Har lurt på dette selv, men overstående forklaring er det nærmeste jeg har kommet. EDIT: Leif Endret 6. november 2006 av ..Bjørnar.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå