Joddleif Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 hvordan i all verden får jeg til å innstallere eMsn og andre themes? tenkte på via pc-suite, men der kommer det melding om at telefonen er tilkoblet i ikke-tilkoblet modus og jeg må endre det i telefon-UI, wtf? :!:Når du kobler telefonen til PCen må du velge PC Suite, ikke Dataoverføring. Lenke til kommentar
_Niclas_ Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 hjelper ikke da jeg velger pcsuite så kommer det sånn at microsoft har funnet en ny maskinvare greie, så kommer det opp hvordan jeg vil innstallere. men glem det siden det er ikke poenget det skjer ingenting da velger pcsuite og det står at ingen telefoner er tilkoblet. så det var noe om sikkerhetslåsen men den tror jeg ikke er på, noen idèer`? Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 da jeg velger pcsuite så kommer det sånn at microsoft har funnet en ny maskinvare greie, så kommer det opp hvordan jeg vil innstallere. men glem det siden det er ikke poenget 7113497[/snapback] Det er HELE poenget. Telefonen må installeres med driver slik at pcen og pcsuite gjenkjenner den som en telefon. Lenke til kommentar
Veg4rd Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Hei lurer på en ting. Inne i linsen på min n80 er det akkurat som det er blitt en liten stripe med luft eller noe lignende rett under kamera. Aldri lagt merke til noe sånt før jeg tittet på den nøye nå. Er dette vanlig eller hva? Lenke til kommentar
Bache83 Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Hva trenger jeg for å kunne spille av mpg- og wmv-filer på N80?? Og hvor finner jeg det? Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Hva trenger jeg for å kunne spille av mpg- og wmv-filer på N80?? Og hvor finner jeg det? SUPER © er et program til PCen som konverterer videofilene dine til et format som telefonen kan spille. Lenke til kommentar
_Niclas_ Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 da jeg velger pcsuite så kommer det sånn at microsoft har funnet en ny maskinvare greie, så kommer det opp hvordan jeg vil innstallere. men glem det siden det er ikke poenget 7113497[/snapback] Det er HELE poenget. Telefonen må installeres med driver slik at pcen og pcsuite gjenkjenner den som en telefon. 7113723[/snapback] Får det ikke til kommer at pcen finner ikke driver elns.. Lenke til kommentar
Bache83 Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hva trenger jeg for å kunne spille av mpg- og wmv-filer på N80?? Og hvor finner jeg det? SUPER © er et program til PCen som konverterer videofilene dine til et format som telefonen kan spille. 7120600[/snapback] Er det altså ikke mulig å spille av wmv direkte på N80?? Mener noen har sagt at det skal gå ann.... Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Ser at komplett.no har et TwinMos miniSD 2B med høy hastigh til 399. Noen som vet om dette kan brukes i en N80? Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Ser at komplett.no har et TwinMos miniSD 2B med høy hastigh til 399. Noen som vet om dette kan brukes i en N80?Så lenge N80 støtter miniSD kan det brukes ja. Lenke til kommentar
Lakima Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hva trenger jeg for å kunne spille av mpg- og wmv-filer på N80?? Og hvor finner jeg det? SUPER © er et program til PCen som konverterer videofilene dine til et format som telefonen kan spille. 7120600[/snapback] Er det altså ikke mulig å spille av wmv direkte på N80?? Mener noen har sagt at det skal gå ann.... 7124928[/snapback] Ja det går hvis du legger inn Divx player Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Får det ikke til kommer at pcen finner ikke driver elns..Men du har installert Nokia PC Suite på PCen? Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Får det ikke til kommer at pcen finner ikke driver elns..Men du har installert Nokia PC Suite på PCen? 7128244[/snapback] Last ned og installer nyeste pc-suite, der er siste kabeldriver og alt du trenger. Etter dette er det PnP.. Endret 22. oktober 2006 av ..Bjørnar.. Lenke til kommentar
_Niclas_ Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 har nå slettet og installert pc-suite på nytt 3 ganger og også prøvd å oppdatere pc suite 2ganger men fortsatt så kommer det ; "kan ikke installere denne maskinvaren- maskinvaren ble ikke installert fordi veiviseren ikke finner den nødvendige programvaren" hva er neste mulighet? Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 har nå slettet og installert pc-suite på nytt 3 ganger og også prøvd å oppdatere pc suite 2ganger men fortsatt så kommer det ; "kan ikke installere denne maskinvaren- maskinvaren ble ikke installert fordi veiviseren ikke finner den nødvendige programvaren" hva er neste mulighet? 7133710[/snapback] Hm.. Begynner å gå tom for ideer nå, men det går ann å laste ned denne. Men de nyeste versjonene av pc-suite har denne driveren pre-installed, så skal egentlig ikke være nødvendig. Bruker du CA-53 kabelen? Pop-port kontakten på min N70 svikta totalt når jeg hadde den, så den måtte bare sendes inn. Endte med at jeg fikk swap uten mellomlegg, var så mye styr å bytte av en eller annen grunn. Men pcen ga ingen reaksjon over hode når jeg koblet til den, så det er ikke 100 % samme problem. Men det KAN være hardware for alt jeg veit. Anbefaler å stikke til nærmeste butikk og få de til å teste den for deg, så er du sikker på at det ikke er kabelen eller telefonen din som er gåen. Lenke til kommentar
_Niclas_ Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 hehe, fikk det til nå, tror det var fordi jeg glemte å vente med å sette i kabelen Lenke til kommentar
Mads2010 Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 -Hvor finner jeg gratis filmredigering til n80? Nokia er idiot som har ikke lagd videoredigering til oss 7082822[/snapback] Det er jo videoredigering her, veldig avansert også. BTW, noen som har Facewrap til N80'n? Lenke til kommentar
aulvaer Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Noen som veit hvor det blir av N80 Internet Edition? Mid-September my a**! Lenke til kommentar
_Niclas_ Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 noen som har et tips til meg for n80 er blitt sinnsykt treg etter at jeg lasta ned eMsn og en theme så kom jeg ikke inn på menyene så jeg måtte bare restarte tlf med *#7370# koden og formaterte minnekortet men er fortsatt innmari treg, hørte det var en hard reset måte men fant den ikke igjen. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 noen som har et tips til meg for n80 er blitt sinnsykt treg etter at jeg lasta ned eMsn og en theme så kom jeg ikke inn på menyene så jeg måtte bare restarte tlf med *#7370# koden og formaterte minnekortet men er fortsatt innmari treg, hørte det var en hard reset måte men fant den ikke igjen. 7135476[/snapback] Google: Hard reset N80? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå