Bache83 Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Nettopp fått meg N80 nå - mye å sette seg inn i! Hvordan strekker man bakgrunnsbildet over hele skjermen? Har prøvd med et bilde som er samme oppløsning som skjermen, men det dekker likevel ikke hele skjermen Endret 17. oktober 2006 av Bache83 Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hvordan strekker man bakgrunnsbildet over hele skjermen?Du må bruke Carbide.ui S60 Theme Edition. Lenke til kommentar
Lakima Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Noen som aner når det kommer N80i firmware? Og noen som vet om noen har laget en ir kontroll for tv og lignende for symbian 60 v 3? Lenke til kommentar
Bersagel Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Har nok et problem... Etter at jeg innstallerte den nyeste FW til N80 min har det oppstått en hel drøss med problemer Her er problemet; Jeg har overført og innstallert eMsn fra pc til N80, men når jeg skal starte programmet så skjer det ingenting Jeg hadde det før FW oppdateringen òg, men når jeg prøver å legge det over nå, vil det rett og slett ikke fungere/starte. eMsn er innstallert på et minnekort som nylig er formatert. Noen som kan hjelpe? Endret 18. oktober 2006 av Bersagel Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 det er en ting som jeg lurer på.. Skal bestille 2gb miniSD, men finnes det ikke miniSD med mer GB? feks 4gb? Lenke til kommentar
Bache83 Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Har N80 virkelig ikke stoppeklokke?? Må dette installeres manuelt? Har noen i så fall en link? Er veldig avhengig av det. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Nei, N80 har ikke stoppeklokke innebygget så vidt jeg vet. En mulighet er å installere Handy Clock fra Epocware. Tror det er ganske bra, men det koster jo penger, da ($19.95). Godt mulig det finnes gratis programvare som tilbyr stoppeklokke også. Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Har registert meg hos nokia slik jeg skulle få 512mb men det har jeg ikke fått enda..Fikk endelig minnekortet mitt idag, to måneder etter at jeg bestilte. Bedre sent en aldri Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 jeg fikk mitt i går. bestilte i starten av september Lenke til kommentar
borgenvik Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hei. Jeg har installert noen "themes" og avinstallert dem igjen, men vil nå ha noen av de inn på mobilen igjen, problemet er at de ikke lar seg installere, noen som vet hva dette kan komme av? Ser på loggen innpå programbehandlig at installasjonen fra disse themes`ene la seg der. jeg avinstallerte de ikke fra programbehandling men bare formaterte minnekortet, kan dette være problemet? Er det noen måte å slette loggen innpå programbehandling, finner bare "se på logg" og "send logg" Kan det ha noe med å gjøre at themes`ene ligger på loggen der innpå programbehandling? Må jeg rett og slett hard restete mobilen, og gjenopprette igjen? Setter pris på svar MVH Ole B. Lenke til kommentar
Bersagel Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hei. Jeg har installert noen "themes" og avinstallert dem igjen, men vil nå ha noen av de inn på mobilen igjen, problemet er at de ikke lar seg installere, noen som vet hva dette kan komme av? Ser på loggen innpå programbehandlig at installasjonen fra disse themes`ene la seg der. jeg avinstallerte de ikke fra programbehandling men bare formaterte minnekortet, kan dette være problemet? Er det noen måte å slette loggen innpå programbehandling, finner bare "se på logg" og "send logg" Kan det ha noe med å gjøre at themes`ene ligger på loggen der innpå programbehandling? Må jeg rett og slett hard restete mobilen, og gjenopprette igjen? Setter pris på svar MVH Ole B. 7106770[/snapback] Det var det jeg måtte, jeg måtte resete mobilen og gjenopprette... Lenke til kommentar
Bersagel Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Har nok et problem... Etter at jeg innstallerte den nyeste FW til N80 min har det oppstått en hel drøss med problemer Her er problemet; Jeg har overført og innstallert eMsn fra pc til N80, men når jeg skal starte programmet så skjer det ingenting Jeg hadde det før FW oppdateringen òg, men når jeg prøver å legge det over nå, vil det rett og slett ikke fungere/starte. eMsn er innstallert på et minnekort som nylig er formatert. Noen som kan hjelpe? 7101663[/snapback] Ingen som vet? Ganske viktig for meg.... Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Ingen som vet? Ganske viktig for meg.... 7106877[/snapback] Prøvd å reinstallere eMSN? Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Etter FW oppgradering vil ingen java-programmer virke. De må reinstalleres før de funker. Det måtte i hvert fall jeg.... Lenke til kommentar
borgenvik Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Er det noen begrensinger hvor mange themes man kan lagre på mobilen? Jeg har installert 16 themes. men får ikke installert flere fra nokia application manager (sis filer) Er det slik det er, eller er det en annen måte å installere det på? (legge det inn på mobilen og installere det derfra) eller kan man bare ha 16 themes pluss de orginalt installerte? MVH Ole B. Lenke til kommentar
Bache83 Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Er det noen begrensinger hvor mange themes man kan lagre på mobilen? Jeg har installert 16 themes. men får ikke installert flere fra nokia application manager (sis filer) Er det slik det er, eller er det en annen måte å installere det på? (legge det inn på mobilen og installere det derfra) eller kan man bare ha 16 themes pluss de orginalt installerte? MVH Ole B. 7107694[/snapback] Hva skal du med 16 themes?? Finn det du liker best og slett resten Lenke til kommentar
Bache83 Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Lurer på en ting med N80. Det er utrolig plagsomt når den ligger i lommen, at tastelåsen går av av seg selv og ringer opp folk øverst på listen. Finnes det noe program som gjør om på tastelåsen? Som f.eks. gjør at man må trykke ned to andre taster eller dra ned tastaturet? Idiotisk at det er de to tastene som er nesten ved siden av hverandre som åpner tastelåsen Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Det er et program som heter Handy Keylock. Tror det programmet fikser biffen. Lenke til kommentar
Bersagel Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Etter FW oppgradering vil ingen java-programmer virke. De må reinstalleres før de funker. Det måtte i hvert fall jeg.... 7107293[/snapback] Etter FW oppgraderingen så forsvinner alle prog. uansett, eller? Jeg overførte eMsn og innstallerte det, men når jeg trykker på ikonet så starter det ikke. Hva er galt da? Lenke til kommentar
_Niclas_ Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 hvordan i all verden får jeg til å innstallere eMsn og andre themes? tenkte på via pc-suite, men der kommer det melding om at telefonen er tilkoblet i ikke-tilkoblet modus og jeg må endre det i telefon-UI, wtf? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå