..Bjørnar.. Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Har du valgt rett meldingslager? Om du før brukte minnekort som meldingslager så må du bytte til det igjen etter at telefonen er flashet. *krysser finga for at det hjalp* Må være sinnsykt irriterende å miste alle meldingene! Endret 9. oktober 2006 av ..Bjørnar.. Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Blir litt nyskjerrig her. Er så mange som skriver om hvor viktig det er at meldingene ikke blir slettet. Hva slags meldinger er det dere tar vare på egentlig? Selv sletter jeg som regel meldingene rett etter jeg har lest dem. Lenke til kommentar
Bersagel Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Blir litt nyskjerrig her. Er så mange som skriver om hvor viktig det er at meldingene ikke blir slettet. Hva slags meldinger er det dere tar vare på egentlig? Selv sletter jeg som regel meldingene rett etter jeg har lest dem. 7037491[/snapback] Hehe, det er snakk om meldinger fra en veldig spesiell jente Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Be hun sende de på nytt...to fluer i en smekk Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Men angående N 80.. Er det bare jeg som synes det er dårlig av nokia at de ikke har klart og lage en mobil med skikkelig vekkeklokke?... Jeg gikk fra 6280 med skikkelig vekkelkokke til N80 med elendig vekkeklokke! Jeg måtte derfor bruke over 100 kr på å kjøpe Handy Clock. Programmet fungerer utmerket, men det hadde ikke kostet Nokia noe å lagt til "gjenta"-funksjonen i vekkeklokken i telefonen. 6751124[/snapback] Som nevtn tidligere har klokka i N80 slumrefunksjon. Men jeg savnet muligheten for flere valg, slik som å velge flere dager osv. Derfor innstallerte jeg Handy Clock selv. Problemet nå består i å få vekkeklokka til å ringe når telefonen står på lydløs. Finnes det en innstilling jeg ikke ser, eller en annen måte å løse dette på? Er litt kjekt å slippe og bli vekt av meldinger/telefoner før vekkeklokka vekker meg Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Blir litt nyskjerrig her. Er så mange som skriver om hvor viktig det er at meldingene ikke blir slettet. Hva slags meldinger er det dere tar vare på egentlig? Selv sletter jeg som regel meldingene rett etter jeg har lest dem. 7037491[/snapback] Hehe, det er snakk om meldinger fra en veldig spesiell jente 7039043[/snapback] Lifeblogg, det er løsningen for deg. Jeg har brukt det aktivt lenge. Dette tar vare på alle meldingene dine. Ikke det at jeg har bruk for meldingene mine eller at dem er så viktig, men jeg bruker telefonen veldig aktivt og her putter den inn all info jeg har på telefonen i et system som gjør det til en veldig detaljert dagbok. Jeg kan gå tilbake 7-8 måneder i programmet og få et ganske detaljert bilde om hva jeg gjorde den dagen. Både fra meld notater bilder osv osv. Men programmet fungerer veldig fint til bare å ta vare på meldinger også. Tar vare på alle sendte og motatte meld osv. Genialt program og det er også gratis, va vertfall det når jeg la det inn på min N80. Før måtte man betale litt. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Blir litt nyskjerrig her. Er så mange som skriver om hvor viktig det er at meldingene ikke blir slettet. Hva slags meldinger er det dere tar vare på egentlig? Selv sletter jeg som regel meldingene rett etter jeg har lest dem. 7037491[/snapback] Hehe, det er snakk om meldinger fra en veldig spesiell jente 7039043[/snapback] Lifeblogg, det er løsningen for deg. Jeg har brukt det aktivt lenge. Dette tar vare på alle meldingene dine. Ikke det at jeg har bruk for meldingene mine eller at dem er så viktig, men jeg bruker telefonen veldig aktivt og her putter den inn all info jeg har på telefonen i et system som gjør det til en veldig detaljert dagbok. Jeg kan gå tilbake 7-8 måneder i programmet og få et ganske detaljert bilde om hva jeg gjorde den dagen. Både fra meld notater bilder osv osv. Men programmet fungerer veldig fint til bare å ta vare på meldinger også. Tar vare på alle sendte og motatte meld osv. Genialt program og det er også gratis, va vertfall det når jeg la det inn på min N80. Før måtte man betale litt. 7040007[/snapback] Lifeblogg er vel pre- installert på N80? Det var det i hvertfall på min. Har aldri prøvde det. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Men angående N 80.. Er det bare jeg som synes det er dårlig av nokia at de ikke har klart og lage en mobil med skikkelig vekkeklokke?... Jeg gikk fra 6280 med skikkelig vekkelkokke til N80 med elendig vekkeklokke! Jeg måtte derfor bruke over 100 kr på å kjøpe Handy Clock. Programmet fungerer utmerket, men det hadde ikke kostet Nokia noe å lagt til "gjenta"-funksjonen i vekkeklokken i telefonen. 6751124[/snapback] Som nevtn tidligere har klokka i N80 slumrefunksjon. Men jeg savnet muligheten for flere valg, slik som å velge flere dager osv. Derfor innstallerte jeg Handy Clock selv. Problemet nå består i å få vekkeklokka til å ringe når telefonen står på lydløs. Finnes det en innstilling jeg ikke ser, eller en annen måte å løse dette på? Er litt kjekt å slippe og bli vekt av meldinger/telefoner før vekkeklokka vekker meg 7039648[/snapback] Prøvd et liknende program som heter Handy Alarm? Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hehe, det er snakk om meldinger fra en veldig spesiell jente Aha ja. Hadde en mistanke om at det var noe sånt i bakgrunnen. Må vel innrømme at jeg sparte på en del meldinger selv når jeg var i den situasjonen Problemet nå består i å få vekkeklokka til å ringe når telefonen står på lydløs.Jeg har installert Handy Clock på min telefon. Jeg setter alltid telefonen på Lydløs før jeg legger meg. Handy Clock vekker meg hver morgen 06:30 selv om telefonen står på lydløs. Vet ikke hvorfor det ikke fungerer på din telefon, men det fungerer i hvert fall hos meg Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hehe, det er snakk om meldinger fra en veldig spesiell jente Aha ja. Hadde en mistanke om at det var noe sånt i bakgrunnen. Må vel innrømme at jeg sparte på en del meldinger selv når jeg var i den situasjonen Problemet nå består i å få vekkeklokka til å ringe når telefonen står på lydløs.Jeg har installert Handy Clock på min telefon. Jeg setter alltid telefonen på Lydløs før jeg legger meg. Handy Clock vekker meg hver morgen 06:30 selv om telefonen står på lydløs. Vet ikke hvorfor det ikke fungerer på din telefon, men det fungerer i hvert fall hos meg 7040748[/snapback] Hmmm...merkelig...da er det sikkert en innstillingsfeil hos meg, for her blinker det bare uten å gi fra seg lyd skal sjekke litt forskjellige innstillinger.... Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Prøvd et liknende program som heter Handy Alarm? 7040556[/snapback] Jeg prøvde det nå. Og det funket gitt Men, dette er jo samme vekkeklokka som er i HandyClock saken, og forskjellen jeg la merke til, et at i HandyAlarm har jeg en mulighet til å justere volum når jeg skal velge alarmtone. Denne muligheten er borte i HandyClock...kanskje det er der problemet ligger? Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 i HandyAlarm har jeg en mulighet til å justere volum når jeg skal velge alarmtone. Denne muligheten er borte i HandyClock...Jeg har denne muligheten. Når du velger Alarm sound og blar opp og ned for og velge tone, kan du òg bla til sidene for å velge styrke. Dette vises under oferskriften Select sound. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Det er det som er så rart, det går ikke å bla til sidene her....kun på handy alarm.... reinnstallere kanskje ? Forøvrig er det v4.00 jeg har. Endret 10. oktober 2006 av Chivas Lenke til kommentar
fox Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Det er en ting som jeg lurer på.. Har registert meg hos nokia slik jeg skulle få 512mb men det har jeg ikke fått enda.. Skal jeg ringe eller noe? Har ventet to uker nå, nå fredag blir det tre uker Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Har registert meg hos nokia slik jeg skulle få 512mb men det har jeg ikke fått enda.. Har ventet i 1,5 måned jeg Og jeg venter fortsatt Lenke til kommentar
fox Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 hva skal vi gjøre? bør vi ringe kanskje? Joddleif Lenke til kommentar
Lakima Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Det er en ting som jeg lurer på.. Har registert meg hos nokia slik jeg skulle få 512mb men det har jeg ikke fått enda.. Skal jeg ringe eller noe? Har ventet to uker nå, nå fredag blir det tre uker 7044161[/snapback] Det kommer bare la det gå litt tid... Jeg fikk mitt etter 5 uker. Jeg har fått 2 da siden det kom jo alderi så jeg registrete meg igjen. Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 hva skal vi gjøre? bør vi ringe kanskje? JoddleifJeg håper og tror at det vil komme en eller annen gang. Så jeg tar ikke kontakt ennå i hvert fall... Lenke til kommentar
olindtve Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Noen som kan tipse om noen ålreite spill? Hadde vært gøy på t-banen med noe annet enn snakes sånn i lengden. Og en annen ting: masse prat om firmware her, hvordan vet man hvilken versjon man har? Hva er friskeste? Har mottatt gratis-minnekort fra nokia, to stk, faktisk, men tok veldig lang tid. Bare å vente! Og er det noen som vet om musikkspilling fra n80 over trådløst hjemmenettverk fungerer med apple airport express? Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Noen som kan tipse om noen ålreite spill? Hadde vært gøy på t-banen med noe annet enn snakes sånn i lengden. Og en annen ting: masse prat om firmware her, hvordan vet man hvilken versjon man har? Hva er friskeste? 7045121[/snapback] Sjekk FW: *#0000* Siste verjon er: 4.0623.0.41 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå