SupremeX Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Har versjon 1.5.0_06 av Java... Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Fjern java 1.5 Runtime og hent versjon 1.4.2 i stedet. (Søk etter JRE1.4.2 på Google dersom du ikke finner noe på sun.com). Lykke til. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Det funker Oppdaterer nå! Spent på om dette funker... edit: Faen, mista meldingene mine... Men det gikk greit, rart at jeg måtte bytte javaversjon før det funka... :S Endret 7. oktober 2006 av SupremeX Lenke til kommentar
Per-Oskar Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Fjern java 1.5 Runtime og hent versjon 1.4.2 i stedet. (Søk etter JRE1.4.2 på Google dersom du ikke finner noe på sun.com). Lykke til. 7018874[/snapback] Funker fremdeles ikke her... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg sletta NSU og java, så installerte jeg java og NSU på nytt, og da funka det. Plagdes en del, men det gikk seg til Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Er det noen som vet hvor man finner gratis Themes til telfonen? 6713146[/snapback] http://symbian.mobilethemes.com/themes/nokia_n80/page1.jsp 6718050[/snapback] Hmmm...jeg prøvde å laste ned endel herfra, men ingen lar seg innstallere ? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Er det noen som vet hvor man finner gratis Themes til telfonen? 6713146[/snapback] http://symbian.mobilethemes.com/themes/nokia_n80/page1.jsp 6718050[/snapback] Hmmm...jeg prøvde å laste ned endel herfra, men ingen lar seg innstallere ? 7025444[/snapback] http://forum.mobilethemes.com/showthread.phtml?t=1047 Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Var endel bra der ja, men dessverre ingen av de jeg prøvde tidligere. En annen ting med min N80; På klokka mi, står Oslo oppført som tidssone GMT +2 ? Er dette en bug, eller er det bare jeg som totalt har glemt hvilken tidssone jeg befinner meg i Hadde vært kjekt å få rettet opp dette, for hvis jeg skal inn i andre tidssoner vil vel klokka sikkert vise feil Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 En annen ting med min N80; På klokka mi, står Oslo oppført som tidssone GMT +2 ? Er dette en bug, eller er det bare jeg som totalt har glemt hvilken tidssone jeg befinner meg i Sommertid? Tilbake til themes, har funnet to veldig fete themes som jeg har lagt ut: PearlBlack og Twister. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Var endel bra der ja, men dessverre ingen av de jeg prøvde tidligere. En annen ting med min N80; På klokka mi, står Oslo oppført som tidssone GMT +2 ? Er dette en bug, eller er det bare jeg som totalt har glemt hvilken tidssone jeg befinner meg i Hadde vært kjekt å få rettet opp dette, for hvis jeg skal inn i andre tidssoner vil vel klokka sikkert vise feil 7026662[/snapback] CEST(Central Europe Summer Time). Det er GMT +2 om sommeren Endret 8. oktober 2006 av deleder Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Oky, skjønner....så da er UK gmt+1 nå om dagen da? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Oky, skjønner....så da er UK gmt+1 nå om dagen da? 7026766[/snapback] Nope, de har vel ikke sommertid om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Tja, tiden deres forandrer seg ihvertfall i takt med våres....de er alltid en time bak. Lenke til kommentar
Dirty^Dog Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Må si at det er som å få en helt ny telefon etter firmwareoppgradering.. Mye raskere.. Symbianprogrammer f.eks bemused funker nå plutselig helt stabilt osv.. Prøv forresten dette geniale Tetris-spillet: http://www.clickgamer.com/download.htm?pvid=6334 Avhengighetsskapende Lenke til kommentar
mindor Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Er det murlig å låse en av mappen i folderen mine mapper sånn at ikke alle kan se mine "viktige meldinger " Hvordan gjøres det Jeg har laget en ny mappe men får ikke satt noe kode på den Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Er det murlig å låse en av mappen i folderen mine mapper sånn at ikke alle kan se mine "viktige meldinger " Hvordan gjøres det Jeg har laget en ny mappe men får ikke satt noe kode på den 7029924[/snapback] Prøv en av disse: Best Safe. Handy Safe Best Crypto Advanced Device Locks Ingen av disse er gratis, men kan brukes i en prøveperiode. Om det finne gratis utgaver tviler jeg på. Endret 9. oktober 2006 av tulling03 Lenke til kommentar
Bersagel Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Har et problem her... Har oppdatert N80'en min, og tok selvfølgelig sikkerhetskopi på forhånd. Etter at jeg når har lagt inn sikkerhetskopien på ny nå, så oppdager jeg at alle meldingene min er borte, både de som jeg hadde i inboksen og dem som jeg hadde under "Mine Mapper". Ble ikke dette tatt med i sikkerhetskopien? Og et spørsmål til; hva er den aller nyeste FW til N80? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Har et problem her... Har oppdatert N80'en min, og tok selvfølgelig sikkerhetskopi på forhånd. Etter at jeg når har lagt inn sikkerhetskopien på ny nå, så oppdager jeg at alle meldingene min er borte, både de som jeg hadde i inboksen og dem som jeg hadde under "Mine Mapper". Ble ikke dette tatt med i sikkerhetskopien? Og et spørsmål til; hva er den aller nyeste FW til N80? 7034831[/snapback] xxxxx.41 Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 hva er den aller nyeste FW til N80?Den nyeste softwaren til N80 er den du finner med Nokia Software Updater. Lenke til kommentar
Bersagel Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Har et problem her... Har oppdatert N80'en min, og tok selvfølgelig sikkerhetskopi på forhånd. Etter at jeg når har lagt inn sikkerhetskopien på ny nå, så oppdager jeg at alle meldingene min er borte, både de som jeg hadde i inboksen og dem som jeg hadde under "Mine Mapper". Ble ikke dette tatt med i sikkerhetskopien? 7034831[/snapback] Noen som vet om jeg kan finne igjen meldingene mine da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå