Gå til innhold

Nokia N80 - vurdering, problemer, tips og triks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var endel bra der ja, men dessverre ingen av de jeg prøvde tidligere.

En annen ting med min N80; På klokka mi, står Oslo oppført som tidssone GMT +2 ? Er dette en bug, eller er det bare jeg som totalt har glemt hvilken tidssone jeg befinner meg i :ohmy::p

Hadde vært kjekt å få rettet opp dette, for hvis jeg skal inn i andre tidssoner vil vel klokka sikkert vise feil :roll:

Lenke til kommentar
Var endel bra der ja, men dessverre ingen av de jeg prøvde tidligere.

En annen ting med min N80; På klokka mi, står Oslo oppført som tidssone GMT +2 ? Er dette en bug, eller er det bare jeg som totalt har glemt hvilken tidssone jeg befinner meg i  :ohmy:  :p

Hadde vært kjekt å få rettet opp dette, for hvis jeg skal inn i andre tidssoner vil vel klokka sikkert vise feil   :roll:

7026662[/snapback]

CEST(Central Europe Summer Time). Det er GMT +2 om sommeren :)

Endret av deleder
Lenke til kommentar
Er det murlig å låse en av mappen i folderen mine mapper sånn at ikke alle kan se mine "viktige meldinger "

Hvordan gjøres det

Jeg har laget en ny mappe men får ikke satt noe kode på den

7029924[/snapback]

Prøv en av disse: Best Safe.

Handy Safe

Best Crypto

Advanced Device Locks

Ingen av disse er gratis, men kan brukes i en prøveperiode. Om det finne gratis utgaver tviler jeg på.

Endret av tulling03
Lenke til kommentar

Har et problem her... :thumbdown:

Har oppdatert N80'en min, og tok selvfølgelig sikkerhetskopi på forhånd. Etter at jeg når har lagt inn sikkerhetskopien på ny nå, så oppdager jeg at alle meldingene min er borte, både de som jeg hadde i inboksen og dem som jeg hadde under "Mine Mapper". Ble ikke dette tatt med i sikkerhetskopien? :cry:

Og et spørsmål til; hva er den aller nyeste FW til N80? :hmm:

Lenke til kommentar
Har et problem her...  :thumbdown:

Har oppdatert N80'en min, og tok selvfølgelig sikkerhetskopi på forhånd. Etter at jeg når har lagt inn sikkerhetskopien på ny nå, så oppdager jeg at alle meldingene min er borte, både de som jeg hadde i inboksen og dem som jeg hadde under "Mine Mapper". Ble ikke dette tatt med i sikkerhetskopien?  :cry:

Og et spørsmål til; hva er den aller nyeste FW til N80?  :hmm:

7034831[/snapback]

xxxxx.41

Lenke til kommentar
Har et problem her...  :thumbdown:

Har oppdatert N80'en min, og tok selvfølgelig sikkerhetskopi på forhånd. Etter at jeg når har lagt inn sikkerhetskopien på ny nå, så oppdager jeg at alle meldingene min er borte, både de som jeg hadde i inboksen og dem som jeg hadde under "Mine Mapper". Ble ikke dette tatt med i sikkerhetskopien?  :cry:

7034831[/snapback]

Noen som vet om jeg kan finne igjen meldingene mine da? :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...