tulling03 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg får heller ikke oppgradert FW :/ "No software updates available for your phone" Telefonen min er låst til Telenor. Nå har jeg V 3.0617.0.6 RM-92 Er det noe poeng i å ringe til Telenor å spørre om dette? Eller kan ikke de hjelpe med slikt? 7003844[/snapback] ref. tidligere post: No new firmware available for N80 on Telenor in Norway... Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Argh! Go fist yourself Telenor.. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Jeg oppdatere nettopp (Netcom) og det funket knirkefritt. Merker ikke noen forskjell annet enn at Adobe reader er installert, men det hadde jeg fra før. Kanskje jeg merker noe etterhvert. Håperden er raskere. Endret 5. oktober 2006 av tulling03 Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Er det i det hele tatt noen med operatørlås som har lykkes i å oppdatere? 7000430[/snapback] Jeg har operatørlås (Netcom Bedrift (Ownersbuy business)) og jeg har lykkes i å oppdatere. Endret 5. oktober 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
Dirty^Dog Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 klarte såklart å elegant hoppe over backupen når jeg oppdaterte firmware, og vips mistet jeg alle kontakter.. noen tips? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 klarte såklart å elegant hoppe over backupen når jeg oppdaterte firmware, og vips mistet jeg alle kontakter.. noen tips? 7008138[/snapback] Hadde du synket? Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) klarte såklart å elegant hoppe over backupen når jeg oppdaterte firmware, og vips mistet jeg alle kontakter.. noen tips? 7008138[/snapback] se etter på simkortet, kanskje de ligger der jeg gjorde det samme, tok backup av alt, men glemte kontaktene. Heldigvis lå de fleste på sim-kortet. Det som er litt irriterende, er at alle kontaktene har fått endelsen "/M" av en eller annen merkelig grunn. Endret 5. oktober 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
barahirpsyk Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Er det i det hele tatt noen med operatørlås som har lykkes i å oppdatere? 7000430[/snapback] Jeg har operatørlås (Netcom Bedrift (Ownersbuy business)) og jeg har lykkes i å oppdatere. 7007989[/snapback] Jeg er låst til Tele2, og har ikke klart å oppdatere. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Min N80 var kjøpt på gsm.no med Chess subsidering, men telefonen er ulåst. Oppdatering gikk brillefint!! Eneste problemet har vært programmet Alarm Manager som nå slutter når jeg prøver å gjøre noe i det. Ellers synes jeg å huske at Antivirus programmet ikke var der før....Adobe reader har jeg ikke sett enda. får titte litt til. Jeg håper det kommer en firmware update til rundt juletider med N80i firmwaren. AKIRA Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg oppdatere nettopp (Netcom) og det funket knirkefritt.Da er antakelig din telefon ikke låst til NetCom? Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg oppdatere nettopp (Netcom) og det funket knirkefritt.Da er antakelig din telefon ikke låst til NetCom? 7009289[/snapback] det fungerer selv om du er knyttet til netcom, gjorde i allefall det her hvis ikke kan dere kanskje prøve å fjerne operatørlåsen? (hvordan nå enn det gjøres) Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 det fungerer selv om du er knyttet til netcom, gjorde i allefall det herKnyttet til NetCom? Hva mener du? At mobiloperatøren er NetCom, eller at telefonen er låst til NetCom? Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 det fungerer selv om du er knyttet til netcom, gjorde i allefall det herKnyttet til NetCom? Hva mener du? At mobiloperatøren er NetCom, eller at telefonen er låst til NetCom? 7009468[/snapback] begge deler Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg oppdatere nettopp (Netcom) og det funket knirkefritt.Da er antakelig din telefon ikke låst til NetCom? 7009289[/snapback] Nei det var dårlig skrevet. Mobilen min er ikke operatørlåst, har bare NetCom abb. Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg oppdatere nettopp (Netcom) og det funket knirkefritt.Da er antakelig din telefon ikke låst til NetCom? Nei det var dårlig skrevet. Mobilen min er ikke operatørlåst, har bare NetCom abb. Okay. Da kan vi vel konkludere med at alle operatørlåste telefoner ikke lar seg oppdatere med Nokia Software Updater Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Når jeg skal starte NSU, kommer det bare "Starting application", uten at det skjer noe mer. Hva er galt? Lenke til kommentar
Per-Oskar Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Når jeg skal starte NSU, kommer det bare "Starting application", uten at det skjer noe mer. Hva er galt? 7014977[/snapback] Har samme problemet!! Ingen som har samme problemet?? Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hvor lenge venter dere da? Det kan ta flere minutter for å si det sånn. Bare vent. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 En halvtime holdt ikke, så jeg vet ikke... Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hvilken Java-versjon har dere? (Start > Run > cmd > skriv "java -version" (uten " ") i DOS.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå