deleder Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Har første FW og musikken fortsetter automatisk etter samtaler. 6952798[/snapback] Hm, rart, for jeg mener at om folk ringte meg så skrudde musikken seg på automatisk, men ikke omvendt. Men uansett det funker nå. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Mulig. Har ikke testet akkurat det. Pleier å skru av musikken først når jeg ringer noen. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Bruker QuickIM selv, også en grei MSN klient, men skal prøve emsn nå, takk for tipset! 6947865[/snapback] QuickIM koster vel også penger ? Lenke til kommentar
thomaje3 Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Er det noen som vet hvordan man sletter "Internett History" på N80? Finner bare "Tøm buffer" og "Slett Cookies", men jeg klarer ikke å slette "History". Finnes det evntuellt noen som har testet ut noen bra tredjeparts programmer for dette? Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Bruker QuickIM selv, også en grei MSN klient, men skal prøve emsn nå, takk for tipset! 6947865[/snapback] QuickIM koster vel også penger ? 6956227[/snapback] Nei, quickIM er vel gratis? IM+ koster peng. Står ikke no noen steder om trial eller no, så regner med jeg har fullversjon? Lenke til kommentar
Dennisen Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Zodiac som oppgraderte min N80 i går trodde ikke det kommer ut software oppgradering for denne på nokia's nettside, alt for ofte så kræsjer telefonen mens den oppgraderes og da må den sendes til tyskland for repp. sa zodiac. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Zodiac som oppgraderte min N80 i går trodde ikke det kommer ut software oppgradering for denne på nokia's nettside, alt for ofte så kræsjer telefonen mens den oppgraderes og da må den sendes til tyskland for repp. sa zodiac. 6956526[/snapback] Helvete.. Er det noen her som har erfaring med bærevesker til N80? Fant denne. Trenger en bæreveske for å holde den vedlike. EDIT: I tillegg til å holde den riperfri kan det jo hende jeg er så heldig å "bli kvitt" slarken i telefonen? Endret 28. september 2006 av ..Bjørnar.. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Bruker QuickIM selv, også en grei MSN klient, men skal prøve emsn nå, takk for tipset! 6947865[/snapback] QuickIM koster vel også penger ? 6956227[/snapback] Nei, quickIM er vel gratis? IM+ koster peng. Står ikke no noen steder om trial eller no, så regner med jeg har fullversjon? 6956496[/snapback] Hvilken link bruker du da, for på quickim.comkosten den 30$. edit: hmm, jeg ser at på Getjar kan man lste ned en QickIM Express edition. Er det denne du har. Jeg har hittill brukt agile messenger, men nå kan vi ikke bruke beta versjonen lenger, og jeg gidder ikke betale for å bruke MSN. Endret 28. september 2006 av tulling03 Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Er det noen her som har erfaring med bærevesker til N80? Fant denne. Trenger en bæreveske for å holde den vedlike. EDIT: I tillegg til å holde den riperfri kan det jo hende jeg er så heldig å "bli kvitt" slarken i telefonen? 6956755[/snapback] Vil man kunne åpne den inne i vesken, eller må man t den ut hver gang? Det er et avgjørende spørsmål. Lenke til kommentar
gormnass Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hei jeg har et problem.. Mobilen min viser at den sender sms (den lille pillen) så forsvinner den ikke... om dere forstår? jeg har prøvd å (holde inne meny knappen å trykke C) har også prøvd å restarte men den vil ikke forsvinne.. Ps. Mobilen sender smsene. Hva kan jeg gjøre litt irriterende.' takk 6873900[/snapback] Litt sent kanskje, men prøv dette: sjekk om du har en melding i "Utboks" som tlf ikke kan sende. Hvis det er feil på meldngen, feil nr el. så vil telefonn prøve å sende på nytt..... mvh Gorm Lenke til kommentar
Mads2010 Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 SMS accelerator funket MEGET bra! Lenke til kommentar
Smilys123 Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg fikk 2. Begge kom ca. 4 uker etter bestillingen. Bruker ett til GPS med karter, og ett til video. 2gb kortet mitt er til alt annet (bilder, musikk, programmer osv). Takk, Nokia 6951645[/snapback] Hvilken programvare bruker du til navigasjon? Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 TomTom. Det er det desidert beste navigasjonsprogrammet jeg har prøvd så langt. Lenke til kommentar
Mads2010 Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Noen som veit om det går ann å legge inn Facewrap på N80? Arti å leike med på K800i. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Noen som veit om det går ann å legge inn Facewrap på N80? Arti å leike med på K800i. 6986963[/snapback] Det finnes i hvertfall foto programmer til N80 hvor du kan gjøre det. Husker ikke navnet i farten, men vil oppdatere posten senere.. Edit: Acute photo eller noe i den duren het er et visst. Søk på Google etter det, men jeg vet ikke om det er for v3. Sorry. Edit igjen: Jeg er ikke sikker på om det er dette prg du er ute etter, eller om det bare "bedrer" bildene dine? Endret 3. oktober 2006 av tulling03 Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Enda en fersk eier av N80 (etter at min Nokia E61 ble frastjålet på bussen i går ) melder sin interesse. Har hatt den i ca. 22 timer og er meget fornøyd, den har alle funksjonene til E61 men i et mindre format. Men jeg har et lite spørsmål, har nettopp bestilt en bordholder (DT-13) men ser at den ikke lader telefonen så - finnes det en bordholder som også lader telefonen? Jeg er avhengig av dette da jeg absolutt ikke lader telefonen hjemme. Den eneste måten å lade telefonene mine på er å "docke" dem når jeg kommer på kontoret. Lenke til kommentar
Per-Oskar Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hei! Kan hende dette er spurt om før, men... Jeg lurer bare på hvordan man kan sende programmer og themes fra en tlf til en annen? Hvis man da har installasjonsfilen liggende på tlf da... Takker for svar! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Uten at jeg er helt sikker, så tror jeg det burde være mulig å finne frem til ønsket .sis eller .sisx fil i Filbehandling for å så sende den over bluetooth? Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Her er et triks: Prøver man å sende en .sis fil via bluetooth får man beskjed om at man ikke kan sende opphavsbeskyttet innhold eller noe i den duren. MEN Om man endrer navnet på fila fra f.eks. "test.sis" til for eksempel "test.sis1" så forstår ikke telefonen at det er en .sis fil og du klarer å sende filen! Endre så navnet på filen tilbake til "test.sis" på mottakstelefonen, så er alt i orden! EDIT: Det letteste er å ha en mappe på minnekortet hvor du samler slike installasjonsfiler slik at man kan finne de lett igjen når man skal sende dem til andre. Brukte en 3.parts utforsker på N70 til å finne installfiler jeg allerede har installert, men husker ikke hva den het.. PS. Funker forøvrig også på .jar/.jad filer og annet som telefonen oppfater som "opphavsbeskyttet". Endret 3. oktober 2006 av ..Bjørnar.. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Vet at det trikset funker på eldre s60 telefoner, men jeg har prøvd flere ganger på N80 og den er visst ikke like lettlurt Får akkurat samme feilmelding uansett hva navnet er. Har du fått det til på din? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå