T5 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Det sa de forrige gang og.... så Det blir spennende å se... Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 v4 fikser jo så og si alt som er av bugs på N80... Alt vi kjenner til i hvert fall. Har ikke hørt om noen som har klaget på bugs etter å ha fått den versjonen. Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 v4 fikser jo så og si alt som er av bugs på N80... Alt vi kjenner til i hvert fall. Har ikke hørt om noen som har klaget på bugs etter å ha fått den versjonen. 6814057[/snapback] v4 hva? symbian 9.1 v4 ? Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Nå nekter min mobil å gå på internett(bare hopper ut av programmet) og musikkbiblioteket er ubrukelig(kilkker når jeg skal legge inn musikken)!... Har selv problem med at webbrowseren plutselig lukker seg når jeg surfer på internett. Meget irriterende Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 v4 fikser jo så og si alt som er av bugs på N80... Alt vi kjenner til i hvert fall. Har ikke hørt om noen som har klaget på bugs etter å ha fått den versjonen. 6814057[/snapback] v4 hva? symbian 9.1 v4 ? 6815481[/snapback] Snakker om nyeste firmware. Lenke til kommentar
Positive Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hei! Jeg kjøpte min N80 for et par måneder siden. Har fW versjon: V 3.0617.0.6 03-05-2006 RM-92 Forstår det slik at det har kommet ny FW som fikser treg sms sending? stemmer dette? I såfal. kjøpte min N80 på elkjøp. men har nå flyttet til trondheim. må mobilen leveres til elkjøp i byen der jeg kjøpte den eller kan jeg levere den i hvilken som helst elkjøp butikk? Takker for svar Lenke til kommentar
deleder Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hei! Jeg kjøpte min N80 for et par måneder siden. Har fW versjon: V 3.0617.0.6 03-05-2006 RM-92 Forstår det slik at det har kommet ny FW som fikser treg sms sending? stemmer dette? I såfal. kjøpte min N80 på elkjøp. men har nå flyttet til trondheim. må mobilen leveres til elkjøp i byen der jeg kjøpte den eller kan jeg levere den i hvilken som helst elkjøp butikk? Takker for svar 6816263[/snapback] Om du har litt tolmodighet, så holder Nokia med å fikse støtte til et program der du oppgradere firmware selv; helt trygt, lovlig og problemfritt Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hei! Jeg kjøpte min N80 for et par måneder siden. Har fW versjon: V 3.0617.0.6 03-05-2006 RM-92 Forstår det slik at det har kommet ny FW som fikser treg sms sending? stemmer dette? I såfal. kjøpte min N80 på elkjøp. men har nå flyttet til trondheim. må mobilen leveres til elkjøp i byen der jeg kjøpte den eller kan jeg levere den i hvilken som helst elkjøp butikk? Takker for svar 6816263[/snapback] Du trenger bare å finne noen som utfører service for nokia i den byen du er. Ta med kvittering, og de reparerer.. Ring til nokia om du lurer på hvor du kan levere den Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hei! Jeg kjøpte min N80 for et par måneder siden. Har fW versjon: V 3.0617.0.6 03-05-2006 RM-92 Forstår det slik at det har kommet ny FW som fikser treg sms sending? stemmer dette? I såfal. kjøpte min N80 på elkjøp. men har nå flyttet til trondheim. må mobilen leveres til elkjøp i byen der jeg kjøpte den eller kan jeg levere den i hvilken som helst elkjøp butikk? Takker for svar 6816263[/snapback] Om du har litt tolmodighet, så holder Nokia med å fikse støtte til et program der du oppgradere firmware selv; helt trygt, lovlig og problemfritt 6816714[/snapback] Finnes det noen konkrete beviser for dette? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hei! Jeg kjøpte min N80 for et par måneder siden. Har fW versjon: V 3.0617.0.6 03-05-2006 RM-92 Forstår det slik at det har kommet ny FW som fikser treg sms sending? stemmer dette? I såfal. kjøpte min N80 på elkjøp. men har nå flyttet til trondheim. må mobilen leveres til elkjøp i byen der jeg kjøpte den eller kan jeg levere den i hvilken som helst elkjøp butikk? Takker for svar 6816263[/snapback] Om du har litt tolmodighet, så holder Nokia med å fikse støtte til et program der du oppgradere firmware selv; helt trygt, lovlig og problemfritt 6816714[/snapback] Finnes det noen konkrete beviser for dette? 6816881[/snapback] Vel, 2nd Symbian edition-tlfene ble lagt ut for en stund siden. I går ble det lagt ut support for N91 (som er en 3rd tlf). Er bare et tidsspørsmål. Lenke til kommentar
kartoon Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 v4 fikser jo så og si alt som er av bugs på N80... Alt vi kjenner til i hvert fall. Har ikke hørt om noen som har klaget på bugs etter å ha fått den versjonen. 6814057[/snapback] Da skal du få høre en nå! Min er så full i bugs og feil at jeg virkelig begynner å angre på at jeg gikk vekk fra SE. og jeg har siste FW. Låser seg veeeeldig ofte når jeg skal koble meg opp mot enten mail eller internett. Må ut med batteriet flere ganger for dagen. Synd, for jeg liker telefonen veldig godt utenom dette. Så jeg får håpe at det kommer støtte for "korrekt" oppdatering fra Nokia sin side til N80 med det aller første! Lenke til kommentar
A-Dawg Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Min vurdering av Nokia N80. Jeg har hatt min Nokia N80 i litt over en mnd nå, og syns fortsatt at den er en bra mobil. Den ser bra ut og har gode funksjoner. Kjøpte den pga god omtale (terniningkast 6 hos de fleste) og at den hadde WLan/upnp. Sony E. er jeg ikke stor tilhenger av, og heller ikke qtek, for meg er det Nokia (med wlan) det gjelder, kanskje det er jeg som er spesiell Har lest litt på forumet om at klokke-alarmen er noe piss pluss noen andre små ting. Dette må da være brukerfeil etter min mening. Vekkeklokka funker bra den, og seff har den slumre modus. Mens jeg skriver dette vil jeg anbefale et produkt for de som er like nøye med påpass/riper som meg. Jeg er ikke en tilhenger av mobil-vesker, selv om dette er en bra måte å forhindre slitasje på mobilens ytre. Jeg hater riper på skjermen så det første jeg gjorde var å kjøpe Nokia N80 3m-Protection-film for å smette rett på skjermen. Dette ble jeg fornøyd med og forebygger riper med hverdagsligbruk liggende i bukselomma. Fikk tak i det på qxl.no av en kis som selger dette til flere mobiler. Men når jeg er på jobb har jeg bruk for en litt bedre beskyttelse, da jeg letet etter fine skinn-eutier/vesker (som ikke finnes) for å ha mobilen i kom jeg over et supert produkt på qxl.no. Dette produktet heter KRISTAL CASE og er et gjennomsiktig deksel i to deler som man smetter rett utenpå mobilen. Dette beskytter hele mobilens ytre og den sitter meget godt på. -PS JEG ER IKKE SELGER AV NOEN AV DISSE PROUKTENE, men har kun testet de ut ved kjøp/handel på qxl. Når man da skal ut i skauen eller på jobben eller andre ærende der man risikerer å ha nøkkler, smuts/lost og annet utstyr sammen med mobilen er det bare å smette på dette dekselet og vips har man beskyttesle, og mobilen er nesten like "slank" som før. -Var skeptisk i begynnelsen når jeg kjøpte produktet da siden mobilen har spist noen burgere for mye etter min smak ville jeg ikke øke volumet enda mer med hjelp av dette produktet. Men mobilen ble faktisk ikke ubehagelig mye større. Forkjellen i lomma/hånda er ikke der! Men nokk om det, kun tips..Kanskje det har blitt diskutert før på forumet, noe jeg da har oversett.. Tilbake til vurdering!! Nokia N80 er ikke til en person som vil ha en bærbar-pc med wlan og en bra og smart nokia-tlf i ett, men mangler penger til begge. N80 sin wlan syns jeg er noe tungvint og det går ikke raskt hvis man bare skal sjekke emailen sin på 10min pause etter et møte og kanskje svare på email itillegg.. Det tar altså tid dette. Systemet kan henge seg opp og restarting av tlf må man bare regne med i ny og ned hvis man gjør ting og trykker litt før nokian har jobbet ferdig med oppgavene sine. Men det funker helt greit! Nokia N80 er mere en kosetlf man kan kose seg med og ha god tid med, da opplever man tlf som et bra tidsfordriv og som en veldig fÆncy mobil. I begynnelsen møtte jeg en del problemer som jeg tilslutt ble vant med, sms-sending tok lang tid (men gjorde hard-reset som det er snakket om på dette forumet, nå funker det bra! takker for tipset), bilder i galleri kommer ikke alltid frem (og tar iblant veldig lang tid, selv om kvaliteten er på medium/eller minste), programmer som wlan og div andre henger seg opp hvis man er litt stressa og trykker litt for hyppig her og der. Men alt dette blir en vanesak, det er ikke så ille som det kan høres ut som, kun småting det er snakk om egentlig. Et annet problem i begynnelsen var batteriet. Som nybegynner av en nokia n80 trykker man og utforsker dagene lang. Batteriet er en lat kis (som de fleste med litt størrelse rundt livet) som ikke liker heftig aktivitet ifrom av utforsking/taste-trykk i timevis. N80 har mye bra teknologi i seg, og dette krever energi, så batteriet holder ikke mange timer før den skriker etter sin bestevenn, mobil laderen. En annet problem jeg kanskje tror blir et større problem med tiden er utskyvings-skinnene på mobilen. Selv tror jeg at fjærbelastet skyving kunne vært en bedre løsning (?). Når jeg skal ta ut mobilen fra lomma ved hjelp av skinn-snora bare for å sjekke displayet (klokke, sms eller tlf-samtale), da folder mobilen seg ut, noe som er irriterende for min del. Kan se for meg at disse skinnene blir fort slitt og vips har man en tlf for 5000 som føles ut som jalla tlf med null hold i. Og verdien ved salg er kanskje 1000;-.. Men dette er kun en anntagelse og ikke fakta, så dersom du skal kjøpe denne mobilen ikke tenk på dette. Er delte meninger om alt. Har man mobilen i en mnd nå som jeg blir man vant til hvordan man skal utføre ting på mobilen og dette forebygger da systemfeil. Husk at dette er ikke en laptop integrert i en mobil (som mange tror, og noe jeg kanskje hadde i tankene når jeg først kjøpte denne), det er en mobil vi snakker om lixom.. Problemene mine er altså, div små systemfeil iform av at program henger seg opp, batterikapasitet, "utskyvings-skinnene". Ellers er dette en maskulin mobil man bare må ha. Glem de små pinglene med klaff.. Kommer Nokia med en mobil i samme design som N70 eller N73 med wlan og ellers de samme spec'sene som i N80 blir valget å falle på den modellen, da den ikke er utskyvingsbar, og kanskje noe slankere. Men tiden vil vise. Skal btw være litt størrelse på de etter min mening! N70/73 er perfecto Lenke til kommentar
V!king1 Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Har et lite problem som jeg trenger hjelp med. Har forstått det slik at man ikke kan legge inn din egen stemme på talekommando tingen. (?) Men lurer på om man kan fjerne lyden som kommer før "Snakk nå" når du holden inne høyre valgtast. Noen som vet? Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 ... En annet problem jeg kanskje tror blir et større problem med tiden er utskyvings-skinnene på mobilen. Selv tror jeg at fjærbelastet skyving kunne vært en bedre løsning (?). Når jeg skal ta ut mobilen fra lomma ved hjelp av skinn-snora bare for å sjekke displayet (klokke, sms eller tlf-samtale), da folder mobilen seg ut, noe som er irriterende for min del. Kan se for meg at disse skinnene blir fort slitt og vips har man en tlf for 5000 som føles ut som jalla tlf med null hold i. Og verdien ved salg er kanskje 1000;-.. Men dette er kun en anntagelse og ikke fakta, så dersom du skal kjøpe denne mobilen ikke tenk på dette. Er delte meninger om alt. Var og kikket på N80 i dag, for å få litt feeling med den. Siden jeg fra før har en Samsung D600E, la jeg merke til skyvemekanismen med en gang. Den virket litt lite forseggjort, og kan nok kanskje bli et problem med tiden (?). På Samsungen er den i hvertfall bare deilig ...og, den er fjærbelastet. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Var og kikket på N80 i dag, for å få litt feeling med den. Siden jeg fra før har en Samsung D600E, la jeg merke til skyvemekanismen med en gang. Den virket litt lite forseggjort, og kan nok kanskje bli et problem med tiden (?). På Samsungen er den i hvertfall bare deilig ...og, den er fjærbelastet. 6824903[/snapback] Bare husk på at de som er ustilt ofte er o dårlig stand. Har hatt min i over 3mnd og har ikke noe problem med skyvemekanismen. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) hvordan sjekker jeg hvilken firmware jeg har? Edit: Jeg kom, jeg googlet, jeg fant! (tast *#0000#) Endret 9. september 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 HAHA fikk akkurat gratis minnekort nr.2 fra nokia :!: Nå har jeg: - Nokia 512mb - Nokia 512mb - Sandisk 2gb ultra Ikke dårlig Lenke til kommentar
deleder Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 HAHA fikk akkurat gratis minnekort nr.2 fra nokia :!: Nå har jeg: - Nokia 512mb - Nokia 512mb - Sandisk 2gb ultra Ikke dårlig 6843853[/snapback] Jasså, er dette etisk? Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Vel det var Nokia som gjorde en tabbe, ikke jeg. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Vel det var Nokia som gjorde en tabbe, ikke jeg. 6843995[/snapback] Aha, du bestilte ikke 2 ganger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå