deleder Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Men angående N 80.. Er det bare jeg som synes det er dårlig av nokia at de ikke har klart og lage en mobil med lommelykt, stoppeklokke, og en skikkelig vekkeklokke?... På dette område synes jeg nokia har litt og lære av Sony Erickson. 6750537[/snapback] Lommelykt = S60 spoton gratis og funker som f Noen som har flasha fw selv? Erfaringer? Usikker på om jeg tørr Endret 27. august 2006 av deleder Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Men angående N 80.. Er det bare jeg som synes det er dårlig av nokia at de ikke har klart og lage en mobil med skikkelig vekkeklokke?... Jeg gikk fra 6280 med skikkelig vekkelkokke til N80 med elendig vekkeklokke! Jeg måtte derfor bruke over 100 kr på å kjøpe Handy Clock. Programmet fungerer utmerket, men det hadde ikke kostet Nokia noe å lagt til "gjenta"-funksjonen i vekkeklokken i telefonen. Lenke til kommentar
Ajju_bhai Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hei Kunne noen fortelle meg hva jeg skulle taste på mobilen for at jeg kunne få opp lista over hvilken programmer som kjører i bakgrunnen så jeg kan slå av de siden det står minnet fullt slå av noen programmer når jeg zoomer. Haster Takk Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hei Kunne noen fortelle meg hva jeg skulle taste på mobilen for at jeg kunne få opp lista over hvilken programmer som kjører i bakgrunnen så jeg kan slå av de siden det står minnet fullt slå av noen programmer når jeg zoomer. Haster Takk 6751567[/snapback] Hei Hold menyknappen inne 2-3 sekunder Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Noen her som vet hvor man får tak i lommelyktfunksjon?? Lenke til kommentar
Lakima Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Noen her som vet hvor man får tak i lommelyktfunksjon?? 6752399[/snapback] Last ned den nyeste spot on. Det er freeware og da kan du velge om kamera lyset skal være på eller av.. tror det er 0.05 som er nyest Lenke til kommentar
deleder Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Men angående N 80.. Er det bare jeg som synes det er dårlig av nokia at de ikke har klart og lage en mobil med lommelykt, stoppeklokke, og en skikkelig vekkeklokke?... På dette område synes jeg nokia har litt og lære av Sony Erickson. 6750537[/snapback] Lommelykt = S60 spoton gratis og funker som f Noen som har flasha fw selv? Erfaringer? Usikker på om jeg tørr 6750711[/snapback] Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Men angående N 80.. Er det bare jeg som synes det er dårlig av nokia at de ikke har klart og lage en mobil med lommelykt, stoppeklokke, og en skikkelig vekkeklokke?... På dette område synes jeg nokia har litt og lære av Sony Erickson. 6750537[/snapback] Lommelykt = S60 spoton gratis og funker som f Noen som har flasha fw selv? Erfaringer? Usikker på om jeg tørr 6750711[/snapback] Bruker vekkerklokken på telefonen daglig, den ringer når den skal å har slumre funksjon? Hva er galt med vekkerklokken på N80? Når det gjelder lommelykt funksjon har jeg aldri hatt det helt store behovet for d. Ikke stoppeklokke heller. Men det jeg virkelig savner er nedtellingstidtaker. Finst det noe program som fikser dette på en grei måte? Lenke til kommentar
Juke Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Bruker vekkerklokken på telefonen daglig, den ringer når den skal å har slumre funksjon? Hva er galt med vekkerklokken på N80?6755442[/snapback] For min del er det plagsomt at man deaktiverer hele vekkerklokken ved å trykke på feil knapp. Det burde vært slik at det er litt mer omfattende å deaktivere den, slik at man ikke skrur den av ved et uhell. Lenke til kommentar
hdc Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Noen her som vet hvor man får tak i lommelyktfunksjon?? 6752399[/snapback] Last ned den nyeste spot on. Det er freeware og da kan du velge om kamera lyset skal være på eller av.. tror det er 0.05 som er nyest 6754662[/snapback] Hvor kan man laste ned det programmet? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Jeg lurte på det samme Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Hvor kan man laste ned det programmet? Jeg lurte på det samme Slikt har vi da Google til? Da ville dere funnet blandt annet denne siden. Lenke til kommentar
kjerring40pluss Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Men angående N 80.. Er det bare jeg som synes det er dårlig av nokia at de ikke har klart og lage en mobil med lommelykt, stoppeklokke, og en skikkelig vekkeklokke?... På dette område synes jeg nokia har litt og lære av Sony Erickson. 6750537[/snapback] Lommelykt = S60 spoton gratis og funker som f Noen som har flasha fw selv? Erfaringer? Usikker på om jeg tørr 6750711[/snapback] Bruker vekkerklokken på telefonen daglig, den ringer når den skal å har slumre funksjon? Hva er galt med vekkerklokken på N80? Når det gjelder lommelykt funksjon har jeg aldri hatt det helt store behovet for d. Ikke stoppeklokke heller. Men det jeg virkelig savner er nedtellingstidtaker. Finst det noe program som fikser dette på en grei måte? 6755442[/snapback] Jeg tror det folk savner her, er muligheten til å stille inn vekkeklokken til å ringe på faste dager. Feks man,ons osv. På N80 må man stille inn for hver dag. Gikk selv fra SE 750i som har denne funksjonen og var blitt litt avhengi/sløv! Litt surt å måtte betale 100 kr. for å få den funksjonen som noen tidligere antydet! Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Det finnes et annet alternativ også, som jeg mener er billigere. Det koster $7. Alarm Manager Jeg har selv testet ut dette, og det fungerer utmerket. Lenke til kommentar
baseyub Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Blå diamant - gå til: Noen som vet hvordan man legger inn nye shortcuts i programmet "gå til" som ligger i mappen "mine egene". Finner ikke noe om dette i brukermanualen. Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Noen som vet hvordan man legger inn nye shortcuts i programmet "gå til" som ligger i mappen "mine egene".Jeg lurer på det samme. Jeg får verken lagt til nye eller fjernet eksisterende snarveier. Endret 29. august 2006 av Joddleif Lenke til kommentar
olindtve Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Er det noen som har noen tips for å enkelt overføre lydfiler til n80, så de dukker opp i musikkbiblioteket? Evt få de inn i musikkbiblioteket etter at de er lagt inn på minnekortet? Er det mulig å bruke wlan til å overføre filer til/fra telefonen? Sitter med mac, så får ikke brukt Music Manager eller noen av de andre løsningene som fulgte med telefonen. Har forsøkt å opprette et ad-hoc-nettverk på mac'en, og har klart å koble n80 til det nettverket via bt, men der stopper det. Klarer ikke finne noen måte å laste over filer på, selvom dette hadde vært superpraktisk. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Er det noen som har noen tips for å enkelt overføre lydfiler til n80, så de dukker opp i musikkbiblioteket? Evt få de inn i musikkbiblioteket etter at de er lagt inn på minnekortet?Du går bare inn i musikkavspilleren og velger "oppdater musikkbibliotek". Da dukker alle musikkfilene på minnekortet opp automatisk i musikkbiblioteket. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Har selfølgelig klart å miste laderen til N80. Det følger jo med en slik plug for å bruke gamle ladere, men det funka særdeles dårlig (Står "lader ikke"). Sjekka litt, og tror kanskje det har noe med volten å gjøre. Noen som har prøvd med en nyere "gammel" lader"? Lenke til kommentar
kartoon Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Noen som har flasha fw selv? Erfaringer? Usikker på om jeg tørr 6750711[/snapback] 6755027[/snapback] Jeg flashet telefonen min i går og det gikk helt fint. men den pdf-støtten som det ble snakket om har ikke jeg funnet. Noen som kan hjelpe meg med det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå