Symbian_Pro Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Var på stranda i dag, klarte å fikse noen dråper på skjermen. Den skrudde seg av. Prøvde å skru den på igjen uten hell, satt også inn batteri igjen. Hva bør jeg gjøre? Sette den i ovnen på 50c? Prøve å lade den? 6635487[/snapback] IKKE bruk den på minst en dag. La den få tørke helt før du bruker den, og ta ut batteriet. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Var på stranda i dag, klarte å fikse noen dråper på skjermen. Den skrudde seg av. Prøvde å skru den på igjen uten hell, satt også inn batteri igjen. Hva bør jeg gjøre? Sette den i ovnen på 50c? Prøve å lade den? 6635487[/snapback] IKKE bruk den på minst en dag. La den få tørke helt før du bruker den, og ta ut batteriet. 6637685[/snapback] ok, takker Lenke til kommentar
N00by89 Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Jepp, da var jeg akuratt komt hjemm fra post kontoret med min helt nye N80 Gleder meg som et barn til å ta den i bruk men hvor lang tid tar det å lade opp bateriet første gangen? Min første post BTW Lenke til kommentar
deleder Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Jepp, da var jeg akuratt komt hjemm fra post kontoret med min helt nye N80 Gleder meg som et barn til å ta den i bruk men hvor lang tid tar det å lade opp bateriet første gangen? Min første post BTW 6640377[/snapback] Velkommen til forumet. Lad den opp til den sier at den er ferdigladet. Tar ca et par timer. Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Noen som vet hva nokia continent copier egentlig kopierer? Tar det med rubbel og bit? Håper noen har peiling! Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Til dere med N80 og som bruker den til å sjekke e-post. Kan man sette opp e-post klienten til å sjekke etter post med regelmessig intervall? feks hver time, annen hver time..hver sjette time osv? Eller må man investere i en tredjeparts løsning for å få til slikt? Dette var ikke mulig med siste Symbian mobil jeg hadde... Nokia 6600. Ihvertfall ikke med e-post klienten innebygget. Jeg håper ting har blitt litt bedre nå. Har blitt vant til den funksjonen på min Qtek 8310. AKIRA Lenke til kommentar
kojak.exe Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Hei. Meget interesssant tråd å lese. Har ikke n80, men kunne tenke meg den. I den anledning så har jeg et litt rart spørsmål. Jeg lurer på om n80 er Telefonen, med stor T, fra nokia i denne generasjon. Jeg hadde 6150 da den regjerte, og den var helt enorm. Tålte masse juling, lynkjapp, hadde alt av specs og var designmessig på topp. Nå sitter jeg med en 6230, og har samme følelse med den. Den tåler alt, er lynkjapp, og har alt av specs som var pop da den ble lansert. Mitt spørsmål er da: mener dere at n80 er en telefon som er verdig oppfølger til disse to? da tenker jeg SELVFØLGELIG ikke på at den er nyere, og har mer avansert teknologi under panseret. Jeg tenker på om den er bra komponert, om den tåler en trøkk, om den er kjapp nok, mao, er den en balansert og bra telefon, som tåler vekten av all HW/SW? Det mener jeg nemlig at 6150 og 6230 var. Og jeg er på en måte på utkikk etter denne generasjons svar på disse arbeidhestene. På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 N80 er denne generasjonens høvding, det er det liten tvil om. Forskjellen nå fra før er at Nokia gjerne kommer med nye "generasjoner" 3 ganger i året. Om N80 er Nokias telefon med stor T nå som N93 er ute, njaaa.. Om den er Nokias beste til jul, neppe.. Jeg har N80, men klarer nok ikke slå meg til ro med denne for så lang tid. Håper ikke det her bare blir surr.. Om du vil ha telefoner som er produsentens beste i omtrent et år, velg SE. Der oppgraderer de (skikkelig) sine generasjoner omtrent årlig bare. Da slipper man å se oppfølgeren komme i løpet av noen uker, som du gjør om du kjøper N80 nå. Lenke til kommentar
ariminic Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Til dere med N80 og som bruker den til å sjekke e-post. Kan man sette opp e-post klienten til å sjekke etter post med regelmessig intervall? feks hver time, annen hver time..hver sjette time osv? Eller må man investere i en tredjeparts løsning for å få til slikt? Dette var ikke mulig med siste Symbian mobil jeg hadde... Nokia 6600. Ihvertfall ikke med e-post klienten innebygget. Jeg håper ting har blitt litt bedre nå. Har blitt vant til den funksjonen på min Qtek 8310. AKIRA 6646142[/snapback] Hei. jeg bruker min N80 til å sjekke min mail via Exchange serveren. Om du går på Mine Egne --> Mail for Exchange : der kan du bestemme hvor ofte den skal hente mail både på topptid (altså vanlig arb.tid) og utenom. Håper det kunne hjelpe deg. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Til dere med N80 og som bruker den til å sjekke e-post. Kan man sette opp e-post klienten til å sjekke etter post med regelmessig intervall? feks hver time, annen hver time..hver sjette time osv? Eller må man investere i en tredjeparts løsning for å få til slikt? Dette var ikke mulig med siste Symbian mobil jeg hadde... Nokia 6600. Ihvertfall ikke med e-post klienten innebygget. Jeg håper ting har blitt litt bedre nå. Har blitt vant til den funksjonen på min Qtek 8310. AKIRA 6646142[/snapback] Hei. jeg bruker min N80 til å sjekke min mail via Exchange serveren. Om du går på Mine Egne --> Mail for Exchange : der kan du bestemme hvor ofte den skal hente mail både på topptid (altså vanlig arb.tid) og utenom. Håper det kunne hjelpe deg. 6646482[/snapback] Er det noe forskjell på om man bruker Exchange server eller plain vanilla POP3 som jeg har? Men ellers så ser jo det ut til å være akkurat det jeg så etter ja. AKIRA Lenke til kommentar
ariminic Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Til dere med N80 og som bruker den til å sjekke e-post. Kan man sette opp e-post klienten til å sjekke etter post med regelmessig intervall? feks hver time, annen hver time..hver sjette time osv? Eller må man investere i en tredjeparts løsning for å få til slikt? Dette var ikke mulig med siste Symbian mobil jeg hadde... Nokia 6600. Ihvertfall ikke med e-post klienten innebygget. Jeg håper ting har blitt litt bedre nå. Har blitt vant til den funksjonen på min Qtek 8310. AKIRA 6646142[/snapback] Hei. jeg bruker min N80 til å sjekke min mail via Exchange serveren. Om du går på Mine Egne --> Mail for Exchange : der kan du bestemme hvor ofte den skal hente mail både på topptid (altså vanlig arb.tid) og utenom. Håper det kunne hjelpe deg. 6646482[/snapback] Er det noe forskjell på om man bruker Exchange server eller plain vanilla POP3 som jeg har? Men ellers så ser jo det ut til å være akkurat det jeg så etter ja. AKIRA 6646613[/snapback] Det vet jeg desverre ikke. Men det er mulig at noen andre her inne vet. Håper du finner ut av det. Det er i hvertfall veldig enkelt og fungerer utrolig bra synes jeg. Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hei. Meget interesssant tråd å lese. Har ikke n80, men kunne tenke meg den. I den anledning så har jeg et litt rart spørsmål. Jeg lurer på om n80 er Telefonen, med stor T, fra nokia i denne generasjon. Jeg hadde 6150 da den regjerte, og den var helt enorm. Tålte masse juling, lynkjapp, hadde alt av specs og var designmessig på topp. Nå sitter jeg med en 6230, og har samme følelse med den. Den tåler alt, er lynkjapp, og har alt av specs som var pop da den ble lansert. Mitt spørsmål er da: mener dere at n80 er en telefon som er verdig oppfølger til disse to? da tenker jeg SELVFØLGELIG ikke på at den er nyere, og har mer avansert teknologi under panseret. Jeg tenker på om den er bra komponert, om den tåler en trøkk, om den er kjapp nok, mao, er den en balansert og bra telefon, som tåler vekten av all HW/SW? Det mener jeg nemlig at 6150 og 6230 var. Og jeg er på en måte på utkikk etter denne generasjons svar på disse arbeidhestene. På forhånd takk for svar. 6646199[/snapback] Hvis du ser etter erstatter for disse telefonene så er nok ikke N80 den du er ute etter. Til det er den for skjør pga. skyvemekanismen. Se heller på E60/61, det er mobiler som er mer myntet på bedriftsbrukeren. Lenke til kommentar
kbarw Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hei, Jeg prøver å konvertere MP3-filer med Music Manager i Nokia PC Suite, til AAC eller AACe+ (eller hva det nå heter), men den kræsjer umiddelbart på min PC. Har forsøkt å avinstallere og installere på nytt, men med samme problemet. Noen som sliter med det samme eller har en mulig løsning? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Forklaring ett par hakk nedforbi... Endret 11. august 2006 av Tee_C Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Er det noen som har noen somhelst idé om når N73 kommer til elkjøp?? 6657310[/snapback] Du følte at denne tråden var rette sted å ta opp det spørsmålet? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Sorri, posta i feil tråd Lenke til kommentar
N00by89 Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 hei! de første dagene jeg hadde telefonen navigerte jeg ved hjelp av en "pil" på web funksjonen. Men nå er den borte, noe som resulterer i at det blir veldig vansklig å lese av store sider! den blar seg liksom knapp for knapp nedover. hvordan får jeg pila tilbake? dårlig forklart Lenke til kommentar
deleder Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 hei! de første dagene jeg hadde telefonen navigerte jeg ved hjelp av en "pil" på web funksjonen. Men nå er den borte, noe som resulterer i at det blir veldig vansklig å lese av store sider! den blar seg liksom knapp for knapp nedover. hvordan får jeg pila tilbake? dårlig forklart 6660190[/snapback] Sikker på at du bruker "WEB" ? Lenke til kommentar
Vetrion Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) tok en del bilder idag inne i et veldig lyst rom. Det var liksom et veldig lyst rom med hvit tapet. På skjermen var det oransje aktig farge..veldig rart synes jeg, men uansett..jeg trengte bare å sikte ned på baken og opp igjen for at den oransje fargen skulle forsvinne. Noen som vet hvor denne oransje fargen kan komme fra? Jeg tok en del bilder rundt i rommet med en hånd. Det er jo helt umulig å holde mobilen helt stille i lufta med en hånd. Det er ikke det samme som at den ligger på bakken liksom. Uansett, da jeg tok bilder ble det så utrolig uskarpe bilder. Som sagt er det umulig å holde armen helt stille i lufta uansett hva du holder. Jeg tok rundt 20 bilder med mobilen i en hånd i lufta. Men herregud, det kan ikke bli så uskarpe bilder tenkte jeg, jeg bevegere jo hånda omtrent 10 millimeter i sekunde i lufta. Jeg har også en nokia 6280. Nokia n80 tar såklart bedre bilder enn 6280 på grunn av pixslene og andre ting. Men jeg tok også en del bilder med 6280 i det samme rommet. Jeg holdt den i lufta med en arm, mens jeg tok bilder. De ble helt klare og fine. 6280 har jo ikke auto-fokus som n80, men hvorfor blir de helt finne og klare mens n80 sine bilder blir helt uskarpe? sorry for all skrive feilen, er så trøtt akkurat nå Endret 12. august 2006 av Vetrion Lenke til kommentar
deleder Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Ja, lurte på om han kanskje hadde åpnet services i steden, og trodd han hadde brukt web. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå