GretheT Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Er det bare meg som har problemer med signalstyrken? Har aldri hatt problemer med Telenors mottak her i skauen hvor jeg bor, gubbens og datterens SE-telefoner funker glimrende, min gamle Siemens M65 hadde heller ikke nevneverdige problemer med signalet. Min nye N80, derimot, må befinne seg ute, eller i vinduskarmen for å ha noe håp om signal. Har sett på enkelte utenlandske forum at andre har tilsvarende problem. Men ingen her hjemme, med Telenor? Har Fri120-abonnement. Og siste FW (dvs. 0618). Litt kjipt, for å si det mildt. Lurer på om det er en defekt antenne, eller om det er en "feature".... Lenke til kommentar
Skibbe10 Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 har fått eit par problem med N80en no.. det som har vart lengst er at det tar alvorli laaang tid å sende melding. det står sender tekstmelding i 1-2min før mobilen funker igjen.. noken som har prob med det samme? eller veit ka som er feil? den andre feilen er at etter eg skrudde av vibrerende varsling i går har ikkje mobilen gitt fra seg meldingslyd.. har starta den på nytt. har prøvd å skifte meldingstone, prøvd å tatt på igjenn vibrerende varsling men heller ikkje det. noken som har peil på noke av problema?? viss ikkje skal eg oppsøke butikken eg kjøpte den i i mårra Mats Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 har fått eit par problem med N80en no.. det som har vart lengst er at det tar alvorli laaang tid å sende melding. det står sender tekstmelding i 1-2min før mobilen funker igjen.. noken som har prob med det samme? eller veit ka som er feil? Mats 6414792[/snapback] Jeg hadde samme problem med sending av meldinger, tok ca 20-30 sek fra jeg trykket send til jeg kunne bruke mobilen igjen. Jeg leverte den inn til software- oppgradering og feilen forsvant etter det. Lenke til kommentar
900 Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Hei Jeg har veldig lyst å kjøpe telefonen. Men etter å ha prøvd den på Elkjøp, så er jeg litt usikker... Den var slarkete (De hadde satt tlf på utstilling rett før jeg fikk prøve den). Til dere som har hatt tlf i noen uker nå, har slarken blitt verre? Blei skuffet over kvaliteten. Det er jo tross alt en tlf til 5000 kr. Tlf låste seg mens jeg prøvde den, selv om den hadde siste FW. Kan noen komme med syns punkter om jeg skal kjøpe tlf eller ikke? Takk Endret 30. juni 2006 av 900 Lenke til kommentar
Skibbe10 Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 har fått eit par problem med N80en no.. det som har vart lengst er at det tar alvorli laaang tid å sende melding. det står sender tekstmelding i 1-2min før mobilen funker igjen.. noken som har prob med det samme? eller veit ka som er feil? Mats 6414792[/snapback] Jeg hadde samme problem med sending av meldinger, tok ca 20-30 sek fra jeg trykket send til jeg kunne bruke mobilen igjen. Jeg leverte den inn til software- oppgradering og feilen forsvant etter det. 6414917[/snapback] eg har oppgradert firmware til 3.0617.0.6 eg trudde det skulle hjelpe, men det gjorde det ikkje Lenke til kommentar
Mornet Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Har hatt mobilen i flere uker nå. Kjempefornøyd fortsatt. Ingen problemer, ingen slark, alt virker perfekt! Skjønner ikke denne negative omtalen... Lenke til kommentar
Pernilsen Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Jeg fikk prøvd N80 litt i dag. tukla litt rundt prøvde kameraet...var heilt mørkt så jeg brukte blitsen, og den var faktisk overanskene kraftig, og bildene så fanstastiske ud på den fine sjermen! Bra nettleser og galeriet var fantastisk...osv. får sikkert prøvd den ut litt mere i morra! De eneste minusene jeg fikk nå var at bak dekselet var noe løst..og jeg blei positivt overaska over størrelsen..trodde den var større! og tastaturet følte jeg lå veldig langt inne vis dere skjønner...men for all del! det er sånn mann blir vant til...men får prøvd den litt mere i morra og ser om jeg finner noe mer da... For all del beste mobilen jeg har prøvd! Men tror jeg framdeles går for K800 pga..bedre kamera og jeg trenger ikke de fordelene symmbian har...osv! Edit: La til litt på teksten! Endret 1. juli 2006 av Pernilsen Lenke til kommentar
joackim Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Har hatt telefonen i over 3 måneder, og jeg kan ikke kjenne noen som helst form for slark. Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Min har 0,5 mm "slark". Dette føles nesten nødvendig ut for å vå mobilen ut og inn. Tenker aldri på slarken med mindre folk klager over den. Den er liten og ubetydelig. Er utrolig fornøyd med telefonen, men d er 2 ting som irriterer meg litt. 1. Jeg synkroniserer telefonen med outlook. På telefoner har jeg valgt visning, fornavn etternavn. I telefonboken, når folk ringer, lr ellers når jeg "bruker" kontaktene mine kommer d opp som fornavn etternavn, men når jeg motar meldinger kommer d opp etternavn, fornavn. Grusomt irriterenes. 2. Når man lukker telefonen blir man spurt om man vil slå på tastelåsen. Å man kan trykke ja/nei. Fungerer genialt, bortsett fra når jeg ringer lr noen ringer meg. Da kommer sammendrag opp, (slik jeg ønsker) men jeg får ikke alternativet slå på tastelås. Dvs når jeg legger på med å lukke telefonen igjen. Kommer sammendrag opp, så går telefonen tilbake i normal modus med tastelås av, så jeg må åpne og så lukke telefonen igjen, for å aktivere tastelåsen Nå er d Etternavn, fornavn på meldinger som irriterer meg mest. Men tar gjerne mot tips for å få ordnet opp i dette. Edit: Når jeg SENDER melding kommer d opp riktig fornavn, etternavn, det er KUN når jeg motar meldinger. Endret 1. juli 2006 av EldarHelseth Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Det kan se ut som det er ny FW versjon ute/på vei: N80 RM-92 V3.0618.0.2 Date: 20.06.2006 Nokia N80 V 4.0020.0.1 25-06-2006 RM-92 http://hunajatehdas.net/nokia/firmware/ind...n.php?model=N80 http://howardforums.com/showthread.php?t=9...5&page=74&pp=15 6409698[/snapback] Noe infro om va som er fikset i disse da? Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) 1. Jeg kobler meg ofte opp på mitt eget wep krypterte WLAN med N80. Hvordan kan jeg unngå å slippe å skrive inn wep passord hver gang. Er det en innstilling på N80 som gjør at mobilen husker dette? 2. Er det noen som har prøvd MSN på N80? Jeg vurderer å innstallere Agile messenger som er en gratis MSN klient for smarttelefoner inkl N80. Noen som kjenner til dette? 3. For å legge inn nytt FW, må man til forhandler da? Kan ikke finne noe på Nokia sine sider. Slutter meg også til EldarHelset og lurer på om noen vet hva som er fikset? Endret 1. juli 2006 av tulling03 Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 1. Lagre et eget tilgangspunkt for ditt wlan. Her kan du bestemme innstillinger som WEP. Funker fint for meg. 2. Agile funker fint hos meg, men noen få feil. Den er fortsatt på beta-stadiet. Har i alle år brukt Agile Messenger. 3. Man må til forhandler eller servicested. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 2. Agile funker fint hos meg, men noen få feil. Den er fortsatt på beta-stadiet. Har i alle år brukt Agile Messenger. 6418559[/snapback] Funker det "like bra" som på PC. Vil N80 automatisk koble til nettet når du åpner prg osv ... Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Funker det "like bra" som på PC. Vil N80 automatisk koble til nettet når du åpner prg osv ... 6418586[/snapback] Den funker bra. Automatisk pålogging om ønsket, kjører i bakgrunnen, fine varsler, osv.. Firmwaren nevnt ovenfor er forresten kun til T-mobileversjoner, altså ikke noe for oss. Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Funker det "like bra" som på PC. Vil N80 automatisk koble til nettet når du åpner prg osv ... 6418586[/snapback] Den funker bra. Automatisk pålogging om ønsket, kjører i bakgrunnen, fine varsler, osv.. Firmwaren nevnt ovenfor er forresten kun til T-mobileversjoner, altså ikke noe for oss. 6418634[/snapback] Hva er T-mobilversjoner? Lenke til kommentar
Vetrion Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Er det absolutt ingen som synes det er irriterenes etter du har tatt et bilde/video klipp, at den skifter seg til bilde/video formatet igjen etter 5 sek? Jeg vil gjerne få et svar på om det går ann og skifte sånn at du ikke har noe "tid" på deg til og se på bilde/videoen. Hadde 6280, og der var det ikke noe sånt, du trengte bare og gå tilbake, da kom du til bilde/video formatet, eller slette bilde/videoen akkurat tatt. Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Hva er T-mobilversjoner? 6419458[/snapback] T-mobile er en operatør, som Telenor, bare større. De selger egne versjoner av mobiler med endrede (kalles branding) menyer med deres farger, logoer, osv.. Vetrion: Føler meg så sikker så sikker på at jeg fant et sted hvor jeg hadde valg om dette, men finner det ikke igjen nå.. Muuuulig jeg forveksler med 6280. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Hallo. Jeg vurderer å installere Opera mini på min N80, men lurer på en ting. Hvor vil dette prg bli installert, og vil det "overskrive" Nokia sin webleser som jeg syns er veldig bra. Jeg håper det virker slik at prg. legger seg i 'mine egne' og at jeg må starte det bevisst hvis jeg vil bruke Opera. Hvis jeg bare velger 'web', vil da Nokia sin egen browser starte eller opera?? Dette var rotete skrevet, men håper noen forstår hva jeg mener. Endret 2. juli 2006 av tulling03 Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Tror det er en bug i prg. på N80. Hvis du legger inn en bursdag i kontaktene dine, dukker den ikke opp i kalenderen automatisk. Hvis du gjør det i Outlook virker det helt fint. Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Dette var rotete skrevet, men håper noen forstår hva jeg mener. 6425100[/snapback] Det er akkurat som du beskriver. Opera overskriver ingenting, bare blir et ekstra program i Mine Egne. Husk at du også kan få Opera Mobile, ikke bare Opera Mini. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå