ovar Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg installerte nyeste firmware på min N80 i går. Tok backup på minnekortet og reinstalerte alt derfra. Smart Movie og Best Safe har forsvunnet. Når jeg prøver å legge dem inn på nytt, får jeg en feilmelding: sertifikat utgått. Begge programmene er kjøpt og betalt hos Handango. Har noen et forslag? Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Vet ikke om det hjelper deg, men når sertifikatet er utgått så har det hjulpet på noe å skru datoen tilbake på mobilen, el årstall eks til 2006 Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Såvidt jeg kan se har du tre valg: 1) Laste ned programvaren på ny. 2) Stille tilbake datoen på telefonen til omtrent den datoen du installerte programvaren, installere, og stille datoen frem igjen. 3) Signere programmene selv med et dev cert. Lenke til kommentar
ovar Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg lastet ned programmene på nytt, og da gikk det greit. Takker for raske svar. Lenke til kommentar
sverre_stang Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Noen som kan hjelpe? Jeg har meldinger som ligger i "Utboks". Disse blir ikke sendt pga at de ikke er mobil nr. Klarer ikke å få slettet meldingene/stoppet sendingene. Noen som vet? På forhånd takk Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Noen som kan hjelpe?Jeg har meldinger som ligger i "Utboks". Disse blir ikke sendt pga at de ikke er mobil nr. Klarer ikke å få slettet meldingene/stoppet sendingene. Noen som vet? På forhånd takk 9547948[/snapback] Har aldri hatt dette problemet så jeg kan ikke garantere at dette virker. Men i følge hjelpefunksjonen på mobilen: Meny->Meldinger->utboks Hvis du vil avbryte sendingen av en mld trykker du valg->"utsett sending" for å utsette meldingen, "slett" for å slette mld uten å sende den. Du kan ikke gjøre dette akkurat mens mobilen prøver å sende, men det gjør den ikke hele tiden. Har du prøvd dette? Lenke til kommentar
sverre_stang Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Noen som kan hjelpe?Jeg har meldinger som ligger i "Utboks". Disse blir ikke sendt pga at de ikke er mobil nr. Klarer ikke å få slettet meldingene/stoppet sendingene. Noen som vet? På forhånd takk 9547948[/snapback] Har aldri hatt dette problemet så jeg kan ikke garantere at dette virker. Men i følge hjelpefunksjonen på mobilen: Meny->Meldinger->utboks Hvis du vil avbryte sendingen av en mld trykker du valg->"utsett sending" for å utsette meldingen, "slett" for å slette mld uten å sende den. Du kan ikke gjøre dette akkurat mens mobilen prøver å sende, men det gjør den ikke hele tiden. Har du prøvd dette? 9549472[/snapback] Tulling03 :-)) Da har du igjen reddet meg med dine gode råd. Tusen Takk. Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Min far har en Nokia E65, og når han har fått melding blir det liggende på samme linje som "WLAN-skanning, kalender" osv. Er det mulig å få dette til på N80? Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Da så det ut til at en sånn mobil var på vei ti meg i posten Tulling hadde rett, hehe Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Da så det ut til at en sånn mobil var på vei ti meg i posten Tulling hadde rett, hehe 9559733[/snapback] He He ! Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Etter å ha hørt nyheten om at telefonen er fjernet fra listen over aktuelle modeller har jeg blitt svært bekymret for telefonen min. Må passe ekstra godt på den slik at den ikke går i stykker. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Du kan jo alltids kjøpe deg en splitter ny en så kan du jo ha den i bakhånd Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Min far har en Nokia E65, og når han har fått melding blir det liggende på samme linje som "WLAN-skanning, kalender" osv. Er det mulig å få dette til på N80? 9557450[/snapback] Prøver meg igjen jeg. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Min far har en Nokia E65, og når han har fått melding blir det liggende på samme linje som "WLAN-skanning, kalender" osv. Er det mulig å få dette til på N80? 9557450[/snapback] Prøver meg igjen jeg. 9587633[/snapback] Mener du SMS eller email? Tror uansett ikke det går på N80, men den eneste begrunnelsen jeg har er at jeg aldri har sett det, eller hørt noen skrive om det. Og tro meg, jeg har lest endel om N80 etterhvert... Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Det finnes nok ganske sikkert ikke nei. Jeg tror også jeg hadde hørt noe om det i tilfelle. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Venter fortsatt på denne fr CDON.COM De visste ikke når leverandøren kom med den ennå, tydelig det er lite igjen av de... Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Mener sms. E-mail vet jeg ikke hvordan fungerer på mobil Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Avbestilte denne igjen jeg, men fikk minnekort tilsendt. Cdon venter plutselig mobilen inn igjen 27/11, om over 1mnd, det gidder jeg absolutt ikke vente på... Prøve finne den ett annet sted evnt Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Nyeste FW på denne er problemfri ikke sant? Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Nyeste FW på denne er problemfri ikke sant? 9595834[/snapback] Definer problemfri. Nyeste FW er i hvertfall den beste hittil, men den blir vel kanskje aldri 100% Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå