ksvens1 Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Bare lurte på om evnt noen hadde prøvd den, kostet ikke mye så kunne vært noe å prøve tenkte jeg Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Er det noen som vet om det går an å definere profilene i N80 til å være lydløs, bortsett fra noen ett (eller flere) angitt nummer ringer deg? Har sett litt rundt men ikke funnet dette. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Jeg gikk for en N95, men savner skjermen til N80 for den er klart det beste som er, pluss jeg savner litt av sjarmen den har.. Har dere merket at færre og færre nettbutikker og butikker generelt har denne inne? Virker som den kommer bli borte syntes jeg... Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Jeg gikk for en N95, men savner skjermen til N80 for den er klart det beste som er, pluss jeg savner litt av sjarmen den har.. Har dere merket at færre og færre nettbutikker og butikker generelt har denne inne? Virker som den kommer bli borte syntes jeg... 9484507[/snapback] Det er jo logisk at nettbutikkene tar inn de nyeste modellene, og dermed skyver vekk eldre modeller. Sånn er de bare. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Det ville være litt rart om den blir borte uten at det lanseres en arvtager til en så bra telefon som dette. At butikker ikke lenger har den på hovedlageret betyr ikke nødvendigvis at den blir borte. Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Er ikke N81 avtager da? Eller N95 Endret 16. september 2007 av Andreas-J Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Som jeg skrev et par sider tilbake: N81 er i følge http://www.engadget.com/2007/05/10/nokia-n...-come-to-light/ arvtageren til N91... og N95 er en nylansering, og erstattet på ingen måte N80. N80 har foreløpig ikke fått noen arvtaker. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Kjøper man denne mobilen og den er bundet til operatør, får man ikke lagt inn nyeste FW da? Elsket den jeg har så har mulig lyst å kjøpe denne igjen som en mobil 2 v siden av N95 min Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Kjøper man denne mobilen og den er bundet til operatør, får man ikke lagt inn nyeste FW da? Elsket den jeg har så har mulig lyst å kjøpe denne igjen som en mobil 2 v siden av N95 min 9509007[/snapback] He he, du kommer til å kjøpe en N80 ksvens1, abstinensen er for stor.... Du kan få nytt FW på N80 uansett om den er bundet til operatør eller kjøpt i utlandet. Det kan være du må endre produktkode for å gjøre det, men T_H_X har laget en glimrende tråd/guide til dette her på forumet. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Rett og slett ikke umulig, savner den knalle skjermen som er i den, den er jo rå.. Syntes Bronze fargen av denne og var kul jeg, sist hadde jeg Pearl Black Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Denne selges rundt 3000 på nettet, men jeg vet foto knutsen på Oslo city har denne inne med 20% på en pris rundt 3300, den kommer rundt 2600, grovt regnet. Men dette er ikke IE versjonen av den, sannsynlig sikkert en tidlig modell. Er det forskjell på batteri, el slarking på en så tidlig modell i forhold til eks en ie versjon som er laget på ett senere tidspunkt? Lenke til kommentar
aulvaer Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Denne selges rundt 3000 på nettet, men jeg vet foto knutsen på Oslo city har denne inne med 20% på en pris rundt 3300, den kommer rundt 2600, grovt regnet. Men dette er ikke IE versjonen av den, sannsynlig sikkert en tidlig modell. Er det forskjell på batteri, el slarking på en så tidlig modell i forhold til eks en ie versjon som er laget på ett senere tidspunkt? 9514993[/snapback] Nei, kun forskjeller i FW, men du får IE-FW når du oppgraderer fra "vanlig" nå uansett. Eneste fysiske forskjellen er at IE kommer i bronze og black, mens den gamle kom i black og sølv. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Ok, så vil ikke merke noe forskjell på slidern eller noe da, virker som endel folk som kjøpte disse tidlig ikke ble fornøyde med slideren osv(men noen tåler ikke noe en gang, kanskje der det gjelder ) Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Ok, så vil ikke merke noe forskjell på slidern eller noe da, virker som endel folk som kjøpte disse tidlig ikke ble fornøyde med slideren osv(men noen tåler ikke noe en gang, kanskje der det gjelder ) 9517074[/snapback] Som nevnt, den _eneste_ forskjellen er telefonenes software. Om du derimot får en telefon med slark kan du ikke forsikre deg om uten å åpne pakken og se på telefonen. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) På denne siden listes opp N80-2 og N80-3 i tillegg til N80. Noen som vet hva disse to telefonene er? De har henholdsvis følgende siste firmware: Nokia N80-3 V 3.0614.0.2 06-04-2006 RM-91 Nokia N80-2 V 3.0617.0.6 03-05-2006 RM-93 Er det muligens telefoner som har litt annen hardware siden den er solgt i et annet land? F. eks. finnes det en som heter N70-5 som det virker som bare finnes på det kinesiske markedet. Endret 18. september 2007 av cyclo Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Jeg klør så sinnsykt i fingrene på bestillings knappen på denna, hehe.. Uff, ikke er det lett heller Ok, så vil ikke merke noe forskjell på slidern eller noe da, virker som endel folk som kjøpte disse tidlig ikke ble fornøyde med slideren osv(men noen tåler ikke noe en gang, kanskje der det gjelder ) 9517074[/snapback] Som nevnt, den _eneste_ forskjellen er telefonenes software. Om du derimot får en telefon med slark kan du ikke forsikre deg om uten å åpne pakken og se på telefonen. 9519280[/snapback] Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Telefonen er kjempe god å bruke. Beste telefonen jeg noen gang har hatt. Den er jo litt "gammel" på markedet nå da, men det er vel ingen hindring Lenke til kommentar
mhw357 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Fikk min idag Men hvis dere skal kjøpe, så bør dere skynde dere; den ligger under "Tidligere modeller" på nokia.no... Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Oi. Det må ha skjedd i løpet av de siste par dager Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Den er så og si borte fra de aller fleste butikker og nettbutikker har ikke den inne lenger... Mpx ventet den inn i midten av september, men nå er det helt borte... Men cdon.com har denne til 2999,- Derfor jeg vurderer denne så veldig, liker den godt og nå som det ser ut til den er på vei vekk burde man vel egentlig hoppe på vogna føre toget er kjørt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå