GooDSpeeD Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Noen som har konvertert noen filmer til mp4 format for å spille de av på N80? Jeg har prøvd litt forskjellig, men sålenge jeg konverterer til mp4 funker de ikke i realplayer. Goodspeed Lenke til kommentar
T5 Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Er det noen flere som har opplevd at telefonen låser seg? min har begynnt i dag, har låst seg noen gangernår jeg har prøvd å åpne melding / inboksen.... måtte slå den helt av. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Noen som har konvertert noen filmer til mp4 format for å spille de av på N80? Jeg har prøvd litt forskjellig, men sålenge jeg konverterer til mp4 funker de ikke i realplayer.6387725[/snapback] Glem mp4. Bruk 3gp isteden (eller 3g2). Mye, mye bedre format. Lenke til kommentar
GooDSpeeD Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Grunnen til at jeg gjerne vil kunne bruke mp4 er at jeg allerede har en PSP, og jeg har mye av DVD samlingen min konvertert allerede, men 3gp funker vel det også. Det er allikevel litt kjedelig at telefonen har så dårlig støtte for dette formatet ettersom det markedsføres at den har støtte. Goodspeed Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Hvis de filmene er i PSP oppløsning ville nok ikke telefonen klart å spille de av glatt uansett. Nedskalering real-time krever ganske mye prosessorkraft. Har selv prøvd å spille av 640x480 Xvid klipp på telefonen og det fungerer, ja, men fort gikk det ikke Lenke til kommentar
aeugen Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Noen som har klart å bruke I-tech Virtual Keyboard (http://www.laser-keyboard.com/) med N80? Får ikke innstallert noen av driverne som følger med tastaturet, sikkert pga av ny symbianversjon.... Lenke til kommentar
marcushu Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Noen som har klart å bruke I-tech Virtual Keyboard (http://www.laser-keyboard.com/) med N80?Får ikke innstallert noen av driverne som følger med tastaturet, sikkert pga av ny symbianversjon.... 6391711[/snapback] Er det noen som vet om en bluetooth remote control som funker på N80. F.eks sånn at man kan styre Winamp etc.? Noen N80-brukere som har erfaring med dette? Lenke til kommentar
GooDSpeeD Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Til å styre musikk fra pc ville jeg heller benyttet meg av upnp. Har testet det litt her hjemme, og foreløpig funker det helt greit. Goodspeed Lenke til kommentar
hamiso Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (Posta denne på feil stad i byrjinga) Har akkurat fått n80 i hus. Og er i stor grad veldig nøgd. Veldig spennande tlf med mange moglegheiter. Svært godt kamera. Har lagt nokre bilete og ein video ut på bloggen min i artikkelen "Ferie og St. Hans; Tankar frå Varangerhttp://varangertankar.blogspot.com Eit minus er vanvittig lav batterilevetid. Ca eitt døgn! Kan delvis skuldast at eg har hatt på blåtann og automatisk leiting etter wifi (?) Det eg har problem med, og som det hadde vore fint å få hjelp til å løysa er; 1. MP3 spelaren observerte berre dei fem første sangane eg lasta inn i kortet. Elles finn den ingenting, verken i nytt 1gb kort eller i det medfølgande 128 mb-kortet. Fann musikken til slutt ved å gå inn på galleri og spor. Men der ser det ut til at eg berre kan spela av ein og ein sang. 2. Finn ikkje ut korleis eg skal koma til heimenettverket med wep-kryptering. 3. Prøvde å sjå på mobil-tv i NRK, via netcom. Men får beskjed om at eg må angi tilgangspunkt for tenesta først. Og finn ikkje ut korleis det skal konfigurerast. 4. Det står elles at Quickoffice er installert. Men betyr det at ein versjon av word er klar til bruk? Finn den ikkje i tilfelle. 5. Reknar med at Nokia PC suite ikkje har noko versjon for mac ennå. Fekk til eit blåtann samband mellom desse to. Men fekk ikkje til å bruka tlf. som 3g modem. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 2. Finn ikkje ut korleis eg skal koma til heimenettverket med wep-kryptering. 3. Prøvde å sjå på mobil-tv i NRK, via netcom. Men får beskjed om at eg må angi tilgangspunkt for tenesta først. Og finn ikkje ut korleis det skal konfigurerast. 4. Det står elles at Quickoffice er installert. Men betyr det at ein versjon av word er klar til bruk? Finn den ikkje i tilfelle. 6400236[/snapback] Kan prøve å svare på noen av ? dine: 2. Har du satt tilkoblinger på "alltid spør", da vil N80 automatisk søke etter et tilgjengelig WLAN ? 3. Last oppsett fra Nokia.no, da funket det for meg. På netcom.no fikk jeg feilmld. 4. Nei det betyr ikke at Word er installert, men at du kan bruke prg for å åpne og lese word dokumenter. (Såvidt jeg har forstått i hvertfall) Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 1. MP3 spelaren observerte berre dei fem første sangane eg lasta inn i kortet. Elles finn den ingenting, verken i nytt 1gb kort eller i det medfølgande 128 mb-kortet.Fann musikken til slutt ved å gå inn på galleri og spor. Men der ser det ut til at eg berre kan spela av ein og ein sang. Gå inn på musikkbibliotek og velg 'Oppdater musikkbibl.' så vil den søke etter nye musikkfiler. Lenke til kommentar
intel_inside Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 3: Gå til bildebehandling. Start RealPlayer. Valg -> innstillinger -> tilkobling -> Nettverk ->Std. tilgangspunkt: velg Netcom Lenke til kommentar
Skikongen Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) 5. Reknar med at Nokia PC suite ikkje har noko versjon for mac ennå. Fekk til eit blåtann samband mellom desse to. Men fekk ikkje til å bruka tlf. som 3g modem. 6400236[/snapback] Vet at siste firmware versjon har en bugfix for bluetooth mot MAC. Endret 29. juni 2006 av Skikongen Lenke til kommentar
Vetrion Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Jeg har en del problemer med min Nokia N80. Dette skjer noen ganger: -Når jeg skal se på et bilde eller en video, kommer det en feilmelding om at minne er fullt. Når jeg sjekker på mobilen hvor mye plass det er igjen, er det nesten fullt. Kan dette ha noe med at alle filene jeg har osv på mobilen er lagret på mobilen og ikke minnekortet? Hvordan kan jeg da isåfall få lagret filene på minnekortet? Jeg trodde det var sånn at den lagret alle filene på minnekortet, og hvis det er fullt, begynner den og lagre på mobilens minne. -Når jeg har slått på mobilen, skjer det at bakgrunnen jeg har hatt siden sist jeg slo den på har forsvunnet. Når jeg sjekker galleriet er det helt tomt. Så kan det være det er noe galt med minnekortet? -Når jeg ikke har rørt/trykka på mobilen på noen timer, pleier det og hende at når jeg trykker på meny, tar bilde/video eller skal se på et bilde/video at den slår seg av eller slokner for en liten stund. Skjermen viser da hvit bakgrunn med nokia skrift på bunnen som når du slår på/av mobilen. Dette hender ikke med engang når jeg trykker på en av knappene. Det kan hende, men det hender mest når jeg skal vise et bilde/video, og jeg må jo trykke på en del knapper for å komme til galleriet, hehe. Uansett, den gr i den formene som når du slår på/av mobilen. Men den slår seg ikke av, etter ca. 30 sek så kommer den tilbake til "forsiden". Da er bakgrunnen forsvunnet igjen. Kan dette også ha noe med minnekortet og gjøre, siden det skjer mest når jeg skal se på bildet/video? Jeg har også et til spørsmål om en ting på mobilen som jeg ikke helt liker. Er det mulig når jeg har tatt bilde/filma med mobilen at den ikke går tilbake til ta bilde/filme format igjen? Dette irriterer meg mest med når jeg har tatt et bilde. Jeg vil gjerne se på bilde en stund etter jeg har tatt bilde, og det er umulig når den går i tat bilde format etter 5 sek. Jeg gidder ikke og gå til galleriet for å se på bilde så lenge jeg kan. Jeg vil jo se etter jeg har tatt bilde om det er fint eller ikke, og om jeg vil slette det( bilde lagrer seg automatisk ) Håper jeg får svar på noen av spørsmålene. Takk på forhånd. Endret 29. juni 2006 av Vetrion Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Jeg har en del problemer med min Nokia N80. ... Hvordan kan jeg da isåfall få lagret filene på minnekortet? Jeg trodde det var sånn at den lagret alle filene på minnekortet, og hvis det er fullt, begynner den og lagre på mobilens minne. 6405416[/snapback] Du kan lagre både på tlf og minnekort. Marker filene og velg flytt til mappe, så kan du flytte de til minnekortet. De andre bug'sene har jeg ikke svar på, for jeg bruker ikke video noe særlig. Angående det at N80 slår seg av, var litt rart. Har du siste FW? (trykk *#0000# for å sjekke versjonsnummer, slutter det på 6 har du siste versjon) Endret 29. juni 2006 av tulling03 Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Noen som har funnet ut hvordan man endrer å få etternavn fornavn på meldingene? Ellers på mobilen vises Navn Etternavn. Utrolig fornøyd med mobilen, eneste minuset jeg kan se er batteriet, men d er ikke noe problem for meg Ladder telefonen 2 ganger for dag, men går fort å ladde Edit: Også at jeg ikke kan synk Lifeblog over trådløst nett. BT er tregt og kabel tungvint Endret 29. juni 2006 av EldarHelseth Lenke til kommentar
voluz Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Ladder telefonen 2 ganger for dag, men går fort å ladde 6407446[/snapback] 2 ganger om dagen faktisk... hvordan bruker du telefonen da? Lenke til kommentar
Vetrion Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Til du som spurte meg der oppe Når jeg trykka inn *#0000# kom det fram en dato, RM-92(aner ikke hva det betyr) og den slutta på 3 istedenfor 6 kjøpte den for 1 månede siden, da den akkurat hadde kommet i butikken her nede i Arendal. Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Det kan se ut som det er ny FW versjon ute/på vei: N80 RM-92 V3.0618.0.2 Date: 20.06.2006 Nokia N80 V 4.0020.0.1 25-06-2006 RM-92 http://hunajatehdas.net/nokia/firmware/ind...n.php?model=N80 http://howardforums.com/showthread.php?t=9...5&page=74&pp=15 Lenke til kommentar
intel_inside Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Noen som har fått til å se video/TV (streame) fra nettet via Wlan? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå