Gå til innhold

Nokia N80 - vurdering, problemer, tips og triks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...

Og så en ting til; om N80'en oppdager om den er i et mørkt rom? Er det feil med min, eller setter den automatisk på lys i tastaturet når den er i mørke omgivelser?   :hmm:

...

6377128[/snapback]

tror nok ikke N80 er så smart.. Jeg har i hvertfall ikke den funksjonen.

6378611[/snapback]

Jeg har den funksjonen.. Vist jeg f.eks tar telefonen fra et lyst rom og under et pledd der d er mørkt går d ca 1/2 sek så skrur den seg på, tar jeg dem ut i lyset igjen skrur den seg av etter noe lengre tid. Testa d no :) På nr tastene ja :) Ikke på de oppe

Lenke til kommentar
Krise! Trenger hjelp nå.

Jeg kan ikke ta imot samtaler på min n80!

Kun ringe ut, ikke ta imot samtaler 

Hva har skjedd?? Noen tips?

Det haster

Takk!

Vidrekobling?

Eventuelt har du kanskje klart å deaktivere "varsling for; alle anrop" i profilen din?

Endret av håvard87
Lenke til kommentar

Lyser kun når du skal bruke telefonen, når du drar ned tastaturet eller trykker en tast.

N80 har en føler oppe i venstre hjørne som måler hvor lyst det er . Er det mørkt så setter den på lys på tastene.

6378714[/snapback]

Må man gjøre noe med innstillingene da? Hadde min liggende på et mørkt søverom hele natten og det eneste som lyste er det allerede omtalte blå blinklyset !

6378757[/snapback]

Lenke til kommentar
Jeg må bare gi et tips, Innstalerte et Tema "Storm Water v20" ...

6374217[/snapback]

Hvor fant du dette da?

6374414[/snapback]

Jeg henta d fra www.zedge.net ligger flere plasser :)

6374854[/snapback]

får opp besjed: kan ikke instalere?!

Lenke til kommentar
Hvordan reseter man telefonen helt? Så alt blir slettet, og telefon starter et "nytt" liv?

6382433[/snapback]

*#7370# - sletter alt! Mobilen blir som når du fikk den.

Har du fortsatt problemer med innkommende samtaler?

Deaktivere viderekobling funket ikke?

Sjekk denne i så fall: Verktøy - Innstillinger - Anropssperring.

Endret av håvard87
Lenke til kommentar
Hvordan reseter man telefonen helt? Så alt blir slettet, og telefon starter et "nytt" liv?

6382433[/snapback]

6382488[/snapback]

Gracias!! :D

En ting til. Er det MULIG å spore opp å finne ut om telefonen har vært i bruk? Klarer noen folk det? Forhandlere osv..?

Endret av sir-alex
Lenke til kommentar

6382433[/snapback]

6382488[/snapback]

En ting til. Er det MULIG å spore opp å finne ut om telefonen har vært i bruk? Klarer noen folk det? Forhandlere osv..?

6382503[/snapback]

Er nok ingen som har oversikt over om telefonen har vært i bruk (sånn generelt), men har man brukt tjenester som må gå via telenettet - har jo selvfølgelig operatøren oversikt.

Lenke til kommentar

6382433[/snapback]

6382488[/snapback]

6382503[/snapback]

Er nok ingen som har oversikt over om telefonen har vært i bruk (sånn generelt), men har man brukt tjenester som må gå via telenettet - har jo selvfølgelig operatøren oversikt.

6382589[/snapback]

Men ringe/sender meldinger kan man jo også ha gjort med annen telefon da?De kan ikke se hva slags mobil du har brukt.

Lenke til kommentar

Har sett det er endel delte meninger om kameraet på N80. Fikk mitt eksemplar for noen dager siden, og i dag var jeg en tur ute å grillet, tok endel bilder så jeg tenkte jeg kunne legge ut noen av dem her, så får folk litt mer bakgrunn til å vurdere kameraet. Jeg kan absolutt ingenting om fotografering, så det bør tas i betraktning ved vurderingen.

http://www.eivindhannestad.org/n80/25062006107.jpg

http://www.eivindhannestad.org/n80/25062006109.jpg

http://www.eivindhannestad.org/n80/25062006121.jpg

http://www.eivindhannestad.org/n80/25062006124.jpg

http://www.eivindhannestad.org/n80/25062006128.jpg

http://www.eivindhannestad.org/n80/25062006130.jpg

http://www.eivindhannestad.org/n80/25062006131.jpg

http://www.eivindhannestad.org/n80/25062006135.jpg

Om noen vil ha flere eksempler så bare si fra. Tips om hvordan jeg skalerer bildene i forumet mottas også med takk.

Goodspeed

Endret av GooDSpeeD
Lenke til kommentar

Er det flere enn meg som syntes kamerat er veldig dårlig på å ta bilder av mennesker som ikke sitter helt rolig? Noe svært få gjør.. Blir ofte "dratt" og uklart når jeg prøver å ta bilder av ting i litt bevegelse. Telefonene er derimot veldig god på å ta bilder av ting som er stille.

Lenke til kommentar

6382589[/snapback]

Jo. En service-tekniker kan sjekke telefonens "life timer" og se om den har vært brukt, selv om minnet er tømt ved hjelp av *#7370#.

-snubbel

Lenke til kommentar
Er det flere enn meg som syntes kamerat er veldig dårlig på å ta bilder av mennesker som ikke sitter helt rolig? Noe svært få gjør.. Blir ofte "dratt" og uklart når jeg prøver å ta bilder av ting i litt bevegelse. Telefonene er derimot veldig god på å ta bilder av ting som er stille.

6382913[/snapback]

Jeg har ikke prøvd å ta bilder av folk i farta, de jeg tar bilde av står som relgel stille når de blir fotografert, men tatt masse bilder av biler i fart, høy fart også, på bane osv, tok massevis av bilder i dag, og de blir kjempebra :) Testa også video på auto-slalom i dag å d ble utrolig bra :)

Lenke til kommentar
Hva er d beste MSN programmet å bruke på en symbian telefon? Og er d ingen som har noen løsning på at kontaktene vises som etternavn fornavn når man motar en melding men ikke ellers?

6375110[/snapback]

Amobil hadde for litt sida ein test av forskjellige msn klientar.

Sjølv brukar eg for tida eMsn som er den klienten dei meinar kom best ut. Einaste eg ikkje er heilt nøgd med er moglegheita for å ha fleire samtalevindu åpne sammtidigt. Er ikkje sikker på om det går med andre klientar heller.

Lenke til kommentar
Hva er d beste MSN programmet å bruke på en symbian telefon? Og er d ingen som har noen løsning på at kontaktene vises som etternavn fornavn når man motar en melding men ikke ellers?

6375110[/snapback]

Amobil hadde for litt sida ein test av forskjellige msn klientar.

Sjølv brukar eg for tida eMsn som er den klienten dei meinar kom best ut. Einaste eg ikkje er heilt nøgd med er moglegheita for å ha fleire samtalevindu åpne sammtidigt. Er ikkje sikker på om det går med andre klientar heller.

6385290[/snapback]

Ja vet dem hadde en test, d va vel java baserte greier. Tenkte kanksje d fantes en klient for symbian som var bedre en java, men jeg aner ikke jeg asså :) Noen andre som bruker noe anna og kan fortelle om sine erfaringe :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...