tulling03 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 i det siste har telefonen min blitt fryktlig treig...Noen som har en side man kan laste ned nyeste symbian fra? Må vel flashe snart 8891991[/snapback] Bare for ordens skyld, du kan ikke oppgradere telefonene med nyere versjon av OS'et (Symbian), kun med ny firware spesielt til N80. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Går det an å streame video og musikk fra en NAS? Daniel 8891203[/snapback] Du kan vel bruke Orb til dette regner jeg med. orb.com Endret 19. juni 2007 av tulling03 Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Bruker dere kun deres N80 eller har dere en ekstra mobil, eneste jeg syntes er litt kjipt er å ha den klumpen i lomma når jeg ikke har en jakke eller noe å ha den liggende i.... Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Bruker dere kun deres N80 eller har dere en ekstra mobil, eneste jeg syntes er litt kjipt er å ha den klumpen i lomma når jeg ikke har en jakke eller noe å ha den liggende i.... 8895683[/snapback] Har ikke noen ekstra mobil nei... Syns ikke den er så stor jeg. Lenke til kommentar
Odin72 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Oppdaterte via NSU nå idag, og fikk v 5.0719.0.2 Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Ånei. Ny versjon? Isj... Da må det vel installeres. Lenke til kommentar
Odin72 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 NSU? 8904751[/snapback] Nokia Software Updater Du finner den under support på nokia.no Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 ahaa, takk... funket den? Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Ånei. Ny versjon? Isj... Da må det vel installeres. 8904646[/snapback] Må nok det ja. Men denne gangen tror jeg at jeg vil vente litt, til det kommer en changelog eller i hvertfall endel kommentarer. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Edit: dobbeltpostet. Moderator kan slette. Endret 20. juni 2007 av tulling03 Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Første tilbakemelding på ny firmware: Y-browser fungerer ikke lenger Får beskjeden: Filen kan ikke kjøres av sikkerhetsårsaker. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Første tilbakemelding på ny firmware: Y-browser fungerer ikke lenger Får beskjeden: Filen kan ikke kjøres av sikkerhetsårsaker. 8905386[/snapback] Gikk det fint å oppdatere Cyclo? Funker det ikke å reinstallere y-browser da? Jeg bruker Y-browser mye, så den må virke!! Eller kanskje det er sertifikat instillingne dine som er for strenge? (meny->verktøy->prog-behandling->instillinger->sett til alle i stedet for kun signerte. Kanskje det virker?) Vet med sikkerhet dette: Det fortsatt ikke støtte for A2DP på nyeste FW. Det er heller ikke en ny musikkavspiller. Mye tyder derfor på at det kun er bugfikser fra forrige versjon. Fortsett å poste tilbakemeldinger om ting som er endret. Endret 20. juni 2007 av tulling03 Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Min henger bare på forbereder oppdateringe----> infdentifiserer den tilkoblede telefonen hvor lenge skal dette foregå? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) tulling03: Gikk rimelig bra, bortsett fra det my y-browser, samt at ca halvparten av installerte programmer forsvant og måtte installeres på ny, men det er vel snarere back-up programmet sin feil. Forøvrig funker fexplorer fint, så da trenger jeg ikke y-browser. Foretrekker egentlig fexplorer uansett pga bedre utnyttelse av skjermen, men sist jeg prøve så fikk jeg problemer med selfsigning prosessen. Men nå funket det fint (Test fexplorer, og se om du liker det. Var favoritten min før da jeg hadde 6260) Edit: Glemte å si det, men selvsagt har jeg sjekket sertifikat instillinger og prøvd å avinstallere og re-installere ;-) Håper bare jeg har husket å installere alle programmene jeg trenger. Hva har foresten skjedd med smart2go? N80 har forsvunnet fra download listen Endret 20. juni 2007 av cyclo Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Får opp det ikke går jeg, noe med intern modul eller no Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Får opp det ikke går jeg, noe med intern modul eller no 8905689[/snapback] Fix for internal module error finner du her. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Har oppdaget en ting til. Hastigheten. 3dje parts themet som jeg har installert på telefonen har alltid vært sinnsykt treig. Men med ny firmware er den blitt sinnsykt mye kjappere, nesten like kjapp som orginal theme. Svært mulig at orginal theme har blitt kjappere, men jeg har ikke brukt den på 6mnd så det er litt vanskelig å si. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Tulling: Prøver det som står der, men får opp på pcën da. Denne filen har ikke et tilknyttet program for utførelse av denne handlingen, Opprett en tilknytting i kontrollpanelet for angivelse av tilknytniger Skjønner ikke dette helt jeg Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Tulling: Prøver det som står der, men får opp på pcën da. Denne filen har ikke et tilknyttet program for utførelse av denne handlingen, Opprett en tilknytting i kontrollpanelet for angivelse av tilknytniger Skjønner ikke dette helt jeg 8906206[/snapback] Jeg vet ikke har aldri prøvd dette. Men du kan prøve å endre WINNT til WINDOWS. eller du kan prøve følgende (utdrag fra support forum): "the fix is very simple just download and install msmxl 4 from microsoft website and every thing should work" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå