Gå til innhold

Nokia N80 - vurdering, problemer, tips og triks

Anbefalte innlegg

i det siste har telefonen min blitt fryktlig treig...

Noen som har en side man kan laste ned nyeste symbian fra? Må vel flashe snart :)

8891991[/snapback]

Bare for ordens skyld, du kan ikke oppgradere telefonene med nyere versjon av OS'et (Symbian), kun med ny firware spesielt til N80.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bruker dere kun deres N80 eller har dere en ekstra mobil, eneste jeg syntes er litt kjipt er å ha den klumpen i lomma når jeg ikke har en jakke eller noe å ha den liggende i....

8895683[/snapback]

Har ikke noen ekstra mobil nei... Syns ikke den er så stor jeg.

Lenke til kommentar
Første tilbakemelding på ny firmware: Y-browser fungerer ikke lenger :( Får beskjeden: Filen kan ikke kjøres av sikkerhetsårsaker.

8905386[/snapback]

Gikk det fint å oppdatere Cyclo?

Funker det ikke å reinstallere y-browser da? Jeg bruker Y-browser mye, så den må virke!! Eller kanskje det er sertifikat instillingne dine som er for strenge? (meny->verktøy->prog-behandling->instillinger->sett til alle i stedet for kun signerte. Kanskje det virker?)

Vet med sikkerhet dette: Det fortsatt ikke støtte for A2DP på nyeste FW. Det er heller ikke en ny musikkavspiller. Mye tyder derfor på at det kun er bugfikser fra forrige versjon.

Fortsett å poste tilbakemeldinger om ting som er endret.

Endret av tulling03
Lenke til kommentar

tulling03: Gikk rimelig bra, bortsett fra det my y-browser, samt at ca halvparten av installerte programmer forsvant og måtte installeres på ny, men det er vel snarere back-up programmet sin feil.

Forøvrig funker fexplorer fint, så da trenger jeg ikke y-browser. Foretrekker egentlig fexplorer uansett pga bedre utnyttelse av skjermen, men sist jeg prøve så fikk jeg problemer med selfsigning prosessen. Men nå funket det fint :)

(Test fexplorer, og se om du liker det. Var favoritten min før da jeg hadde 6260)

Edit: Glemte å si det, men selvsagt har jeg sjekket sertifikat instillinger og prøvd å avinstallere og re-installere ;-)

Håper bare jeg har husket å installere alle programmene jeg trenger.

Hva har foresten skjedd med smart2go? N80 har forsvunnet fra download listen :(

Endret av cyclo
Lenke til kommentar

Har oppdaget en ting til. Hastigheten. 3dje parts themet som jeg har installert på telefonen har alltid vært sinnsykt treig. Men med ny firmware er den blitt sinnsykt mye kjappere, nesten like kjapp som orginal theme. Svært mulig at orginal theme har blitt kjappere, men jeg har ikke brukt den på 6mnd så det er litt vanskelig å si.

Lenke til kommentar

Tulling:

Prøver det som står der, men får opp på pcën da.

Denne filen har ikke et tilknyttet program for utførelse av denne handlingen, Opprett en tilknytting i kontrollpanelet for angivelse av tilknytniger

Skjønner ikke dette helt jeg ;)

Lenke til kommentar
Tulling:

Prøver det som står der, men får opp på pcën da.

Denne filen har ikke et tilknyttet program for utførelse av denne handlingen, Opprett en tilknytting i kontrollpanelet for angivelse av tilknytniger

Skjønner ikke dette helt jeg ;)

8906206[/snapback]

Jeg vet ikke har aldri prøvd dette.

Men du kan prøve å endre WINNT til WINDOWS.

eller du kan prøve følgende (utdrag fra support forum):

"the fix is very simple just download and install msmxl 4 from microsoft website and every thing should work"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...