MercedesMotor Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Sendte mail i går til dem (der mobilen ble kjøpt) har spurt om dette går under garanti, venter bare på svar. Men jeg kontaktet dataspesialisten.no også. Fikk svar etter 10 min igår. Endret 18. mai 2007 av MercedesMotor Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Noen minnekort dere anbefaler til min N80? Har bare det på 265MB( om jeg husker rikrig) som fulgte med mobilen. Gjerne link og pris også... Tenkte 1 eller 2GB, kanskje ikke store forskjellen i pris på de Lenke til kommentar
aulvaer Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Noen minnekort dere anbefaler til min N80? Har bare det på 265MB( om jeg husker rikrig) som fulgte med mobilen. Gjerne link og pris også...Tenkte 1 eller 2GB, kanskje ikke store forskjellen i pris på de 8642379[/snapback] Anbefaler SanDisk 2 GB. Skal du først kjøpe, kjøp 2 GB og det har ikke blitt rapportert om problemer med SanDisk her på forumet, mens enkelte andre billigmerker har vist seg og gi noen problemer. Har selv SanDisk 2 GB og det har fungert problemfritt siden jeg kjøpte det for et halvt år siden. Veldig glad jeg valgte 2 GB og ikke 1 GB, skulle gjerne hatt enda større og... musikk tar plass... og hvis du legger over et par filmer og noen tv-serier og blir det fort fullt. Lenke til kommentar
Alfa_Romeo Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Stiller et spørsmål angående javaspill på n80 midt inni her jeg Må jeg finne javaspill med oppløsninga 352 x 416 pixels for å kjøre i fullskjermsmodus, eller kan javaspill med 240x320 oppløsning strekke seg utover hele skjermen? mener slik at det ikke blir et lite bilde midt på skjermen. Tenkte på dette gi og med at selve skjermen har oppløsninga 352 x 416 Håper noen skjønte hva jeg mente hehe Endret 19. mai 2007 av Alfa_Romeo Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Er det miniSD du anbefaler da? Er kanskje bare det som funker på den, så på nett ett på 2GB til 188kr, det er vel billig? Lenke til kommentar
aulvaer Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Er det miniSD du anbefaler da? Er kanskje bare det som funker på den, så på nett ett på 2GB til 188kr, det er vel billig? 8645061[/snapback] Ja, N80 har miniSD. Det er billig, ja. Er det SanDisk? Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Stiller et spørsmål angående javaspill på n80 midt inni her jeg Må jeg finne javaspill med oppløsninga 352 x 416 pixels for å kjøre i fullskjermsmodus, eller kan javaspill med 240x320 oppløsning strekke seg utover hele skjermen? mener slik at det ikke blir et lite bilde midt på skjermen. Tenkte på dette gi og med at selve skjermen har oppløsninga 352 x 416 Håper noen skjønte hva jeg mente hehe 8644214[/snapback] Du trenger ikke å ha spillet i orginal oppløsning for å få fullskjerm. Jeg har skrevet 2 artikler om dette på min blogg. Første artikkel viser hvordan du kan gjøre dette automatisk, mens den eldste artikklen viser hvordan du endrer dette manuelt. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Ja det var SanDisk jeg så :=) Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=63410 Link Lenke til kommentar
smy Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 kjøpt meg n80 Ie versjon og 2gb minn til er noen viktig software fm stuff jeg byr gjøre? Om støtter den wi-fi med wpa2 og vits du har mac filtering på? Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 kjøpt meg n80 Ie versjon og 2gb minn til er noen viktig software fm stuff jeg byr gjøre? Om støtter den wi-fi med wpa2 og vits du har mac filtering på? 8669172[/snapback] For software til N80 kan du sjekke denne tråden. . Hvilken Fw har du nå da? Den siste er V 4.0707.0.7. Til det siste spørsmålet ditt er svaret ja. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg har nå endelig mottatt min holux gr-240 gps som jeg nevnte for en stund tilbake. Ble lei av å vente på at mpx skulle få den inn, og da jeg oppdaget at mamoz hadde den på lager til bare 45 kr mer, avbestillte jeg og kastet meg over. >22 timer senere står jeg med den i hånda Så fort den er ladet opp, skal jeg ut og teste. Skriver en "review" når jeg har fått testet den. Men jeg kan allerede si at størrelsen er fantastisk. Den er omtrent som en tyggegummipakke bare litt tykkere. Liten nok til at man fint kan bruke den som nøkkelring slik at man alltid har den med seg. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg har nå endelig mottatt min holux gr-240 gps som jeg nevnte for en stund tilbake. Ble lei av å vente på at mpx skulle få den inn, og da jeg oppdaget at mamoz hadde den på lager til bare 45 kr mer, avbestillte jeg og kastet meg over. >22 timer senere står jeg med den i hånda Så fort den er ladet opp, skal jeg ut og teste. Skriver en "review" når jeg har fått testet den. Men jeg kan allerede si at størrelsen er fantastisk. Den er omtrent som en tyggegummipakke bare litt tykkere. Liten nok til at man fint kan bruke den som nøkkelring slik at man alltid har den med seg. 8671296[/snapback] Ser frem til testen Vurderer denne selv, hvis den passer fint med N80. Hvilket kart prg bruker du da? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Bruker for det meste aftrack da jeg for det meste logger spor (tracks) og ikke navigerer. Foreløpig så virker GPSen veldig bra, sammenlignet med den forrige jeg hadde (men siden den ikke var SIRFIII så er sammenligningen kanskje litt dårlig). Eneste negative var at den virket som om den har litt større problemer med høyde enn den forrige, men det kan også skyldes programvare siden jeg tidligere bare har brukt aftrack på 2nd edition ikke 3rd edition. Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) tulling03, jeg var at du har nevnt det en gang før fordi jeg spurte om det. Men husker du hvordan man fjerna ord i ordboka som man legger til selv? Edit: fant det igjen selv. Hvis det er noen som lurer så finner man det her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=8404826 Edit2: Det virket glimrende! Endret 23. mai 2007 av Andreas-J Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Noen som har link til en side el en butikk som har kule sånne beskyttelse vesker til mobilen? Greit om man har den i en sekk som beskytter den Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Finnes det en måte å fjerne oppstarts melodien på mobilen og evnt det bildet som dukker opp med de som tar hverandre i hånda? Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Har et _teit_ spørsmål om bruken av N80. Jeg skulle sende et mobilnummer til en annen kompis av meg, og jeg har alltid brukt "send visittkort". Nå fant jeg den rett og slett ikke... Enten har jeg blitt blind, eller er den fjernet med nyeste FW? Med andre ord, hvordan sender man visittkort med N80? Endret 24. mai 2007 av Zeph Lenke til kommentar
deleder Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Har et _teit_ spørsmål om bruken av N80. Jeg skulle sende et mobilnummer til en annen kompis av meg, og jeg har alltid brukt "send visittkort". Nå fant jeg den rett og slett ikke... Enten har jeg blitt blind, eller er den fjernet med nyeste FW? Med andre ord, hvordan sender man visittkort med N80? 8693422[/snapback] Høyreklikk på en kontakt og velg "Send". Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Ehm. Høyreklikk blir vell litt feil. Man trykker på venstre softkey når man har valgt en kontakt. Velger Send, og dretter Via SMS/Multimedia/e-post/etc.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå