ksvens1 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg er litt på nettet og sjekker gjerne mailen min på mobilen også, også liker jeg N80 både utseende og sånt, vet det er en veldig avansert mobil, men har ikke hatt det før, men om jeg har er det ikke umulig at man prøver det ut Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Bare vær klar over at det er ganske mye å sette seg inn i når en skal gjøre litt mer avanserte ting på N80. Nettopp fordi det finnes så mye muligheter. Dette er en telefon man trenger en måned eller to for å bli vant med. Men etter det er den helt toppers Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Har skjønt det er endel tekniske ting å sette seg inn i, men man kan vel få litt brukbar hjelp fra folk på forumet her vel.. Hva bruker du den mest til?? Bare vær klar over at det er ganske mye å sette seg inn i når en skal gjøre litt mer avanserte ting på N80. Nettopp fordi det finnes så mye muligheter. Dette er en telefon man trenger en måned eller to for å bli vant med. Men etter det er den helt toppers 8394202[/snapback] Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Tja. Hva bruker jeg den ikke til? -mail -vault (lagrer alle kontoer, visakort, brukernavn, passord mm) -widsets -irc -msn -voice over ip -ebook leser -strekkodelser -kamerablitz som lommelykt for å lese i senga når dama sover ;-) -kalder synkronisert mot outlook og div. andre mobile enheter -lese/skrive office dokumenter -gps Det er vel omtrent det jeg bruker den regelmessig til tenker jeg ;-) Har også installert python sånn at jeg kan scripte på den, men ikke kommet så mye lenger enn å installere. Endret 15. april 2007 av cyclo Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Ok Hvordan syntes du MSN funker på den? En kompis av meg syntes dette gikk veldig tregt med mobilen Veldig fin mobil som kan brukes til endel Har både pc og en mac som jeg kan synce den til Tja. Hva bruker jeg den ikke til? -mail -vault (lagrer alle kontoer, visakort, brukernavn, passord mm) -widsets -irc -msn -voice over ip -ebook leser -strekkodelser -kamerablitz som lommelykt for å lese i senga når dama sover ;-) -kalder synkronisert mot outlook og div. andre mobile enheter -lese/skrive office dokumenter -gps Det er vel omtrent det jeg bruker den regelmessig til tenker jeg ;-) Har også installert python sånn at jeg kan scripte på den, men ikke kommet så mye lenger enn å installere. 8394359[/snapback] Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Bruker selv Messenger på N80 og kan bare anbefales. Ingen forsinkelser eller trøbbel av noe slag. Bruker selv EQO, da denne er gratis. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Fungerer helt greit her også. Bruker Turbo MSN. Forøvrig så _suger_ det strøm å bruke slike ting som msn, irc og ligende som har konstant connection via wlan. Lenke til kommentar
rikardo Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Er ikke noen som har fått N80'n opp og gå på eduroam-nett? (www.eduroam.no) sitter her og prøver å konfigurere, men får wpa-godkjenningsfeil Endret 16. april 2007 av rikardo Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Kringkastet eller skjult ssid? N80 har visstnok store problemer med skjult ssid. Hva tester du tilkoblingen med? Hjemme hos meg selv ha jeg ofte problemer med om jeg bruker webleseren direkte får jeg wpa-godkjenningsfeil, men dersom jeg kobler til med et annet program først, f. eks. mail, widsets eller lignende og deretter åpner webleseren så fungerer alt perfekt. Lenke til kommentar
rikardo Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) er ikke skjult ssid.. fant en diskusjon her, men skjønner ikke helt, for selv om det er samme nett, finner jeg ikke noe som tilsier at de bruker PAP på eduroam.no http://discussion.forum.nokia.com/forum/sh...?t=98362&page=2 edit: skriveleif edit 2: er i kontakt med eduroam.no nå, får antakelig svar fra dem imorgen om dette lar seg gjøre. sier ifra om det skulle være andre eduroam-brukere med symbian-mobil. Endret 16. april 2007 av rikardo Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Fjerne ord i T9-ordlista Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Fjerne ord i T9-ordlista 8397903[/snapback] fra forumet... Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Har nå laget en guide for å installere en funambol server, konfigurere den og bruke den sammen med N80 og outlook. Guiden finner du her. Den finnes også på engelsk. Kom gjerne med tilbakemelding. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Får min N80i posten idag Bare håpe jeg ikke får en så kalt mandags telefon, noen har vært veldig uheldige med sin. Er det noen ny oppdatering til dem eller når det gjelder program vare?? Ksvens1 Noen anbefalte programmer å hive inn?? Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Får min N80i posten idag Bare håpe jeg ikke får en så kalt mandags telefon, noen har vært veldig uheldige med sin. Er det noen ny oppdatering til dem eller når det gjelder program vare?? Ksvens1 Noen anbefalte programmer å hive inn?? 8403266[/snapback] Hei Siste firmware er V 4.0707.7 28-03-2007 Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Da har min nye mobil en gammel versjon V.4.o632.0.38 13-10-2006 Hvordan legger jeg inn den nye evnt? Får min N80i posten idag Bare håpe jeg ikke får en så kalt mandags telefon, noen har vært veldig uheldige med sin. Er det noen ny oppdatering til dem eller når det gjelder program vare?? Ksvens1 Noen anbefalte programmer å hive inn?? 8403266[/snapback] Hei Siste firmware er V 4.0707.7 28-03-2007 8403504[/snapback] Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 En annen ting, jeg får ikke lastet ned pc suite fra nettet jeg har Windows Vista er det derfor? får beskjed om det er ett operativsystem som ikke støttes Har en mac også, noen som vet om denne støtter det? Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 En annen ting, jeg får ikke lastet ned pc suite fra nettet jeg har Windows Vista er det derfor? får beskjed om det er ett operativsystem som ikke støttes Har en mac også, noen som vet om denne støtter det? 8404364[/snapback] Hei Kan nok være det,flere programmer som ikke vil fungere sammen med Vista ennå Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Nyeste Nokia Suite støtter VISTA, iallfall engelsk version som jeg bruker Edit: eldre versioner fungerte også hos meg med vista, tilogmed den versionen som kom på CD Endret 17. april 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Da har min nye mobil en gammel versjon V.4.o632.0.38 13-10-2006 Hvordan legger jeg inn den nye evnt? Får min N80i posten idag Bare håpe jeg ikke får en så kalt mandags telefon, noen har vært veldig uheldige med sin. Er det noen ny oppdatering til dem eller når det gjelder program vare?? Ksvens1 Noen anbefalte programmer å hive inn?? 8403266[/snapback] Hei Siste firmware er V 4.0707.7 28-03-2007 8403504[/snapback] 8404267[/snapback] Det går ann å laste ned med mob da,men koster penger eller se om Nokia Software uploader fungerer sammen med vista,det får du lastet ned på nokia.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå