PolarCow Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Trenger å få anbefalt bra laptopmus (ikke trådløs) til spill. Trenger ikke mange knapper, så lenge man har høyre og venstre, og et rullehjul. Musa må være optisk, og ikke så altfor dyr. Er det noen som har noen tips? Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 mx510/mx518 eller mx310 6128391[/snapback] Tja, mx310 har på prisguide.hardware.no fått følgende kommentar: "Inn og tilbake i esken". :!: mx518 hadde 6 knapper. Det fører vel bare til at jeg trykker på alle de gale knappene... Men jeg tar den med videre til vurdering. Den så jo ganske tøff ut... Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Virker nesten som jeg prater med meg selv her... Nå har jeg ihvertfall bestilt meg en razer diamondback plasma... Håper den innfrir forventningene. Sjekket pris i butikk før jeg bestilte på nett, og prisen i butikk var 799. På nett var det ca 55% avslag... Noen tjener godt på intetanende kunder... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå