Gå til innhold

AMD, Intel + andre går i tap, Spillprodusenters feil?

Anbefalte innlegg

bare tenkte på det: AMD og Intel (i hovedsak) går i massivt tap, de skylder på at vi vanlige forbrukere (dette gjelder _ikke_ oss på hw.no :grin:) ikke er interresert i ny hardware.

Som kjent er det jo spillindustrien som krever de råeste specsene, men de siste spillene har ikke krevd noe særlig bra pc'er. F.eks warcraft 3 som kun krever en 400mhz prosessor!! Her sitter jo folk med prosessorer på 2.8Ghz for guds skyld!!!!!

Greit nok, blizzard vil tjene penger, men er det noe rart at vi ikke kjøper nye pc'er når vi ikke trenger det? Jeg personlig driter i "brife faktoren" til en 2.8ghz..

Folk flest trenger heller ikke den GENIALE grafikken til spillene, de ALLER fleste skjønner ikke hva fordelen med 1024*860dpi over 860*640dpi engang... (bare at førstnevnte er "bedre")

begge parter vil jo bare tjene penger, og da er vi kanskje i en ond sirkel?

Greit nok - jeg kjeder meg, og det gjør kanskje dere etter å ha lest dette også? :grin:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-10-06 19:20, skrev Xvani:

Greit nok - jeg kjeder meg, og det gjør kanskje dere etter å ha lest dette også?
:grin:

Gjorde det allerede før jeg leste ditt inlegg.

Hvor mange prosent av PC-salget eller prosessorsalget går til spill'PC-er da?

Jeg tror at konkurranseforholdet mellom de to er en viktigere faktor for at de går underskudd jeg. Så de får skylde seg selv, - eller egentlig på hverandre. :razz:

Lenke til kommentar

Syns det er "tull" at dem skriver så liten specs på slike spill, det lagger som ******* bare begge parter har 30 folk (90 i food da) og angriper hverandre.

Dem burde være mer rause med specs, spillene henger etter på den måten.

Tenk dere at feks at minstekravet på Doom3 var

P3 500 Mhz, 128 mb ram, og voodoo 3?

Nei, ikke så all verdens det, men det ville ihvertfall ikke gått flytende for fem flate øre heller.

Og recommended er bare tull, det kreves alltid litt mer for at spillene skal gå flytende enn hva dem har "oppgitt" som anbefalt for å få det slik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...