m0g1e Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Har opplevd dette på 2 PC'r i huset den siste uken, og lurer nå på om det er noen filer jeg jeg kan gjenopprette i Recovery Console for å fikse dette. PC num1 gav denne feilmeldingen etter ingen konfigurasjoner i hardware eller software. Men føler meg sikker på at den kanskje er en delvis defekt harddisk som har skylda i nettopp denne.. PC num2 har jeg nettopp prøvd å installere en ny OS XP HOme på en formatert partisjon på en disk det ikke var noe OS på fra før. Derimot var en en Win Pro x64 på den andre disken min som fungerte fint før jeg startet installasjonen av XP Home på den andre disken. Boot-filene ble forandret, men jeg synest dette er merkelig siden denne disken ikke hadde noe med installasjonen OS XP Home å gjøre, at den skulle bli berørt...? Lenke til kommentar
Seregon85 Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 PC #1 skulle jo være ganske grei. Er harddisken defekt, er det nok best å bare bytte den ut. Hadde en defekt harddisk stående i PC'n min ei stund, og det var så helt utrolig irriterende! (Hadde litt dårlig med plass og trengte den til jeg fikk tak i en ny ) At logoen fryser kan ha mange årsaker, så jeg tror ikke jeg greier å svare på den Men det var rart med boot-filene dine, da! Lenke til kommentar
m0g1e Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Sliter veldig med dett fortsatt. Har opplevd det for 4. gang nå, ved at jeg bytta et skjermkort bare, som sannsynligvis ikke skulle ha noen betydning for at Win Xp honme ikke skal starte opp. Opplevde dette på Win x64 også... Det må jo være en forklaring på dette utenom hardware problem, siden det ser ut til å være det samme hver gang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå